سلام خانم دکتر و مامان ها ی گل
یه اشتباه بزرگی کردم الان تازه یادم اومده
دارم میمیرم از استرس
حق دارید سرزنشم کنید ولی به خدا فراموشم کردم
بچه ام مریض شده دوبار برم دکتر ،
تا شب یلدا هم بردمش
ازیترو و نیوتادین بهش داد
چهارماهگی مریض شد ، ازیترو و نیوتادین داد بروشور خوندم فهمیدم نباید این دوتا دارو باهم بدم
ولی الان یادم رفت
میدونستم ها ولی فراموش کردم
وای خدا 😭😭😭
چقدر من مادر بدی ام
یه هفته هست این دوتا دارو رو با هم میدم به بچه ام
یعنی همون شب اینقدر حالش بد بود
دارو ها رو بهش دادم
از اون موقع سر ساعت دادم
الان یادم اومده
چه کار کنم
پرسش (1401/10/07):
تداخل دارویی ، کمکم کنید
1860
36
1401/10/07
سوال کننده
0
1401/10/07
مامانِ لِنا 🧚♀️
عزیزم مگه دکتر نداده؟؟
دکتر داروهایی که تداخل دارن مگه تجویز میکنن؟
دکتر داروهایی که تداخل دارن مگه تجویز میکنن؟
0
1401/10/07
سوال کننده
الان بعد یه هفته چه کار کنم
ببرمش بیمارستان؟
بچه ام چیزیش نشه 😭😭😭
ببرمش بیمارستان؟
بچه ام چیزیش نشه 😭😭😭
0
1401/10/07
سوال کننده
عزیزم رو بروشور نوشته بود حداقلی چهار ساعت فاصله باید باشه بینش
من اصلا فاصله ندادم
من اصلا فاصله ندادم
0
1401/10/07
پارمیس جون
سلام دکتر دختر منم نئوتادین وآزیترو داده ولی بافاصله ۴ساعت میدم
0
1401/10/07
سوال کننده
میدونستم به خدا 😥😥😥
ولی فراموش کردم
ولی فراموش کردم
0
1401/10/07
Elli M
اشکال نداره دکتر داده دیگه
0
1401/10/07
Elli M
بعدشم ی هفته س دادی بچت طوری نشده خدارشکر
0
1401/10/07
مامانِ لِنا 🧚♀️
ایرادی نداره
اگر خیلی مهم بود دکتر حتما بهت میگفت عزیزم
استرس نگیر
اگر خیلی مهم بود دکتر حتما بهت میگفت عزیزم
استرس نگیر
0
1401/10/07
سوال کننده
الان زدم نت
نوشته باعث بیهوشی میشه و کلی عوارض داره
یعنی دوست دارم بشینم گریه کنم
نوشته باعث بیهوشی میشه و کلی عوارض داره
یعنی دوست دارم بشینم گریه کنم
0
1401/10/07
فرشته🌸 🌸🌸
وایییی منم دکتر ب پسرم داد ازیترو و نئوتادین رو باهم میدادم
0
1401/10/07
فرشته🌸 🌸🌸
طبق تجویز پزشک بود
0
1401/10/07
فرشته🌸 🌸🌸
طبق تجویز پزشک بود
0
1401/10/07
فرشته🌸 🌸🌸
پسر من ۸ ماهش بود خداروشکر مشکلی ایجاد نکرد استرس نداشته باش چیزی نیس
0
1401/10/07
مهرسا عشقم
منم سرپسرم خیلی این جوری شوده که دارو دادم العان خدارشکر داره بازی میکن هچی هم نشود نترس گلم انشالله چیزی نیست دیگه خدای نکرده باز مریض شود مراقب باشه
0
1401/10/07
سوال کننده
ممنونم بابت دلگرمی ها تون
امیدوارم واقعا چیز خاصی نباشه
امیدوارم واقعا چیز خاصی نباشه
0
1401/10/07
پارمیس جون
ادم نباید اینقد بره تو گوگل سرچ کنه چون ادم کلاافسرده میشه از کارش ولی اینجوریام نیست که میگن
0
1401/10/07
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزدلم نترسید ، سرزنشتان نمیکنم گاهی چنین اتفاقاتی رخ میدهد، اگر حال عمومی دلبندتان خوب است و هیچ مشکلی ندارد جای نگرانی نیست فقط بعد این دقت کنید روی جایی که در دید باشد کنار داروها یادداشت بگذارید تا دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد 🌹
عزیزدلم نترسید ، سرزنشتان نمیکنم گاهی چنین اتفاقاتی رخ میدهد، اگر حال عمومی دلبندتان خوب است و هیچ مشکلی ندارد جای نگرانی نیست فقط بعد این دقت کنید روی جایی که در دید باشد کنار داروها یادداشت بگذارید تا دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد 🌹
0
1401/10/07
سوال کننده
سلام خانم دکتر
آره حالش خوبه خوبه
فقط بهونه گیر شده که به خاطر مریضی هست
بسیار متشکرم بابت پاسخگویی تون
حال دلتون خوش باشه همیشه 🌷🌷
آره حالش خوبه خوبه
فقط بهونه گیر شده که به خاطر مریضی هست
بسیار متشکرم بابت پاسخگویی تون
حال دلتون خوش باشه همیشه 🌷🌷
0
1401/10/07
سوال کننده
چشم حتما رعایت میکنم
0
1401/10/07
سوال کننده
یه سوال دیگه هم دارم خانم دکتر
0
1401/10/07
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و خداروشکر که مشکل جدی پیش نیامده است، بهانه گیری هم طبیعی است با رفع علامت ها کم کم برطرف میشود، از دعای قشنگتون هم ممنونم جان دل و امیدارم که در پناه امن خدا باشین ❤️❤️❤️
0
1401/10/07
سوال کننده
یه هفته میگذره از شروع داروهاش
دارو ها هم
ازیترومایسین ، نئوتادین ، قطره استامینوفن و پلارژین
ولی هنوز آثار سرماخوردگی داره
تا کی دارو ها ادامه بدم ؟
ازیترو تقریبا برای دو وعده دیگه هست
تموم شد بقیه دارو ها هم قطع کنم
آبریزش داره هنوز
دارو ها هم
ازیترومایسین ، نئوتادین ، قطره استامینوفن و پلارژین
ولی هنوز آثار سرماخوردگی داره
تا کی دارو ها ادامه بدم ؟
ازیترو تقریبا برای دو وعده دیگه هست
تموم شد بقیه دارو ها هم قطع کنم
آبریزش داره هنوز
1
1401/10/07
سوال کننده
متشکرم از لطف بی نهایت تون
واقعا ممنون که هستید و باعث آرامش خیالمون میشید 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
درسته اشتباه بزرگی کردم
و از خدا ممنونم که چیزی پیش نیومد
واقعا ممنون که هستید و باعث آرامش خیالمون میشید 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
درسته اشتباه بزرگی کردم
و از خدا ممنونم که چیزی پیش نیومد
0
1401/10/07
پزشک اوما
جان دل من چه علامت هایی دارد؟
2
1401/10/07
پزشک اوما
خواهش میکنم زهرا جان مهربانم ، خداروشکر که همه چیز خوب است 💗💗💗
0
1401/10/07
سوال کننده
خانم دکتر
الان نزدیک به دوهفته از مریضی میگذره دوبار بردم دکتر
بار اول که روند درمان اصلا خوب نبود و بدتر شد
بعد از به هفته دوباره مراجعه کردم این علائم داشت
سرفه های چرکی وحشتناک ،
خس خس سینه طوری که دست میزاشتی رو کمرش کامل معلوم بود و نمیتونیت درست نفس بکشه
گرفتگی بینی و گاهی آبریزش بینی که عفونت بود
بی قراری و بی حالی
و الان خس خس رفع شده
فقط گاهی سرفه میکنه خیلی کم مثلاً در روز دو سه بار
آبریزش دارد که عفونی نیست
گرفتگی بینی که با اسپری رفع میشه
الان نزدیک به دوهفته از مریضی میگذره دوبار بردم دکتر
بار اول که روند درمان اصلا خوب نبود و بدتر شد
بعد از به هفته دوباره مراجعه کردم این علائم داشت
سرفه های چرکی وحشتناک ،
خس خس سینه طوری که دست میزاشتی رو کمرش کامل معلوم بود و نمیتونیت درست نفس بکشه
گرفتگی بینی و گاهی آبریزش بینی که عفونت بود
بی قراری و بی حالی
و الان خس خس رفع شده
فقط گاهی سرفه میکنه خیلی کم مثلاً در روز دو سه بار
آبریزش دارد که عفونی نیست
گرفتگی بینی که با اسپری رفع میشه
0
1401/10/07
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
0
1401/10/08
پزشک اوما
عزیزم پس فعلا درمان با آزیترومایسین کامل شود از اسپری تا بهبود کامل گرفتگی بینی استفاده کنید، بابت آبریزش هم فعلا نئوتادین ادامه یابد اما اگر تب ندارد استامینوفن قطع شود
در مورد پلارژین هم با آزیترومایسین قطع کنید اگر سرفه ها شدت یافت مجددأ بدهید.
در مورد پلارژین هم با آزیترومایسین قطع کنید اگر سرفه ها شدت یافت مجددأ بدهید.
1
1401/10/08
سوال کننده
چشم
ممنون از شما خانم دکتر عزیز ♥️♥️♥️
ممنون از شما خانم دکتر عزیز ♥️♥️♥️
0
1401/10/08
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️❤️
0
1401/10/08
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تداخل دارویی و جلوگیری از بارداری
- ویتامین ب۱۲ با پنتوپرازول تداخل نداره؟
- مصرف ویتامین دی واسید فولیک چه موقع در روز بهتر است؟
- مصرف همزمان قرص مترونیدازول و گلوکوفاژ
- تداخل دارویی دوفاستون با کاربامازپین
- تداخل دارویی شربت سانستول و زینک سولفات؟؟؟
- تداخل دارویی شربت سانستول و زینک سولفات؟
- آیا خوردن همزمان استروژن گونژوگه و مدروکسی پروژسترون مضر است؟
- شچربت اموکسی سیلین و استامینوفن رو میسه ی جا داد؟
- تداخل دارویی قرص لتروزول




