آخه بهداشت گفت عکسی ک میگیرن خوب نیس و تا جاییکه میتونی تحمل کن وگرنه دکترم تو ۱۳ هفته ک بودم نامه ام داد برم من ترسیدم نرفتم
ولی الان دیگه واقعا دردش عذاب آوره
چیکار کنم میترسم عکسه ضررش بیشتر باشه
پرسش (1401/10/07):
یه هفتس دندون درد دارم.بنظرتون برم دکتر یا تحمل کنم
338
11
1401/10/07
سوال کننده
0
1401/10/07
🥰 فاطمه 🥰
اون دردی که میکشی که بدتره
بچه حس میکنه برو دندونتو درست کن
منم فردا میرم
البته من دندون خراب ندارم
به خاطر ۲ تا بارداری پشت سر هم دندونام سست شدن
بچه حس میکنه برو دندونتو درست کن
منم فردا میرم
البته من دندون خراب ندارم
به خاطر ۲ تا بارداری پشت سر هم دندونام سست شدن
0
1401/10/07
بانو آسو .
لباس مخصوص میدن یا شکم بند واسه عکس گرفتنش
0
1401/10/07
سوال کننده
من یه دندونام دندون عقله پنهانه که جراحی میخاد دوساله میترسم برم فوبیا دندون پزشکی دارم
یه دندونا دیگمم پر کردم ولی خیلییی درد داره
یه دندونا دیگمم پر کردم ولی خیلییی درد داره
0
1401/10/07
سوال کننده
با اینا دیگه ضرری نداره؟
0
1401/10/07
سوال کننده
آخه مگه نمیگن برا باردارا بی حسی ضعیف میزنن
من همینجوریشم میترسم دگ بخام دردم حس کنم😭
من همینجوریشم میترسم دگ بخام دردم حس کنم😭
0
1401/10/07
ماندانا ☺️
آب ولرم با نمک نگه دار اون قسمتی ک دندونت درد میکنه ،خوب شد تف کن
با اون دندون چیزی نخورو همچنین شیرینی نخوره بهش
اینطوری دردت از بین میره،البته موقته
با اون دندون چیزی نخورو همچنین شیرینی نخوره بهش
اینطوری دردت از بین میره،البته موقته
0
1401/10/07
..... 😍
کی گفته ضعیف
مخصوص بارداری میزنن
من رفتم عصب کشی کردم ی ذره هم درد نداشتم وقتی دکتر کارشو انجام میداد
مخصوص بارداری میزنن
من رفتم عصب کشی کردم ی ذره هم درد نداشتم وقتی دکتر کارشو انجام میداد
0
1401/10/07
..... 😍
عفونت و درد دندونت برا بچت مضره دیر رفتی
0
1401/10/07
..... 😍
اول پیش دکترت نامه بگیر برو دندونپزشکی
0
1401/10/08
پزشک اوما
سلام جانم
قرار نیست برای تمام مشکلات دندان عکس گرفته شود شما متذکر شوید باردار هستید تا حد امکان عکس گرفته نخواهد شد و. اگر هیچ چاره ای نبود گاید سربی روی شکم قرار خواهد گرفت تا مشکلی رخ ندهد ولی بدون گاید سربی اصلا عکس نگیرید،در مورد بی حسی هم آنچه شنیده اید صحت ندارد و قرار نیست چون باردار هستید آزارتان دهند جانم داروی بی حسی ایمن در بارداری استفاده میشود تا اتفاقا دردی حس نکنید 💗
قرار نیست برای تمام مشکلات دندان عکس گرفته شود شما متذکر شوید باردار هستید تا حد امکان عکس گرفته نخواهد شد و. اگر هیچ چاره ای نبود گاید سربی روی شکم قرار خواهد گرفت تا مشکلی رخ ندهد ولی بدون گاید سربی اصلا عکس نگیرید،در مورد بی حسی هم آنچه شنیده اید صحت ندارد و قرار نیست چون باردار هستید آزارتان دهند جانم داروی بی حسی ایمن در بارداری استفاده میشود تا اتفاقا دردی حس نکنید 💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- داشتن درد دندون لق
- دندونم خیلی درد میکنه
- سلام بچها من الان حدود 20روزیه دندون درد دارم این ماه هم اقدام کردم میخوام ببینم چی مصرف کنم که ضرری نداشته باشه
- عصب کشی کردن دندان درحال اقدام
- برای دندان درد در بارداری چه مسکنی استفاده کنیم ؟
- دندون دردشدیددوره اقدام وکشیدن آن
- درد دندون و لثه در هفته 6 بارداری
- تسکین دندون درد کمک😢😢
- دندون درد و لیدوکائین
- دندونم ابسه کرده چیکار کنم




