یعنی کاذب نیست امیدوار باشم؟
ممنون قربونتون ایشالا قسمت همه چشم انتطارا
انشالله مثبته
گلم دفعه چندمته iui میکنی؟
وای چه مثبت قشنگی مبارکه😍
مثبته مبارکه انشالله قسمت همه منتظرا
مبارکه بسلامتی بغل بگیریش♥️🥰
یدونه دیگم بزن انشالللله که مثبته😍😍😍
عکس یدونه دیگه بزن و بزار 😍
قربونت برم خیلی ممنونم
فردا حتما یکی دیگه میزنم
سلام عزیزم
مبارکتون باشه انشالله به سلامتی و دل خوش طی کنی روزا شیرین بارداریتون♥️♥️♥️
ممنون گلم ایشالا قسمت خودت
هاله داره گلم..۱،۲روز دیگه دوباره بزن اگه باز هاله داشت برو ازمایش بنده ان شاالله که مثبتی جون دلمم🥰

اینو هم امروز زدم مارک روژان. قبلی مدیکور بود
مثبته عزیزم مباااارک روزمو ساختی