سلام خسته نباشید بچه خواهرم الان یکسالشه از وقتی به دنیا اومده ماهی ۳ بار سرما میخوره یک هفته سرما میخوره یک هفته خوبه و دوباره مجدد سرما میخوره دیگه اینقدر شربت انتی بیوتیک دادیم بدنش وابسته شده شنیدم میگن دلیلش اینه که انتی بادی ضعیف هست که مکرر سرما میخوره بنظرتون چکار باید بکنیم توی تمام فصل ها همینجوریه درضمن شیرخشک میخوره
0
1401/10/05
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
اگ میشه بهش شیرو عسل بدین
0
1401/10/05
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
بپرس ببین عسل میشه ب بچه یکساله داد
0
1401/10/05
اسیه ..
بهش آبجوش عسل یا شیر عسل بده عسل طبیعی
0
1401/10/05
اسیه ..
اره میشه
0
1401/10/05
مامان دخملی
شاید لوزه داره...ببریدش حتما به دکترش بگید...
0
1401/10/05
فرشته🌸 🌸🌸
سرما خوردگیش همراهه تبه؟
0
1401/10/05
Mehrsa ❤❤❤
عزیزم عسل به دلیل احتمال وجود نوعی باکتری زیر یکسال ممنوع
0
1401/10/05
سوال کننده
بله تب داره
0
1401/10/05
سوال کننده
همیشه دکتر بردیم چیزی درمورد لوزه نگفتن
0
1401/10/05
سوال کننده
الان یکسال یک ماهشه
0
1401/10/05
فاطمه @@@
استفاده زیاد آنتی بیوتیک بدن رو ضعیف میکنه
0
1401/10/05
مامان دخملی
من ۲تا بچه آشناهامون بودن مدام سرما میخوردن....دکتر گفتع بود لوزه دارن عمل کردن خوب خوب شدن
0
1401/10/05
سوال کننده
اخه از همون اول که بدنیا اومد همین جوری بود
0
1401/10/05
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
زنده باشید 🌹
من چون اشراف کامل بر شرایط نوزاد ندارم نمیتوانم نظری بدهم اما با متخصص اطفال در مورد تقویت کننده های سیستم ایمنی مانند زینک یا ایمونیس مشورت کنید 🌹
زنده باشید 🌹
من چون اشراف کامل بر شرایط نوزاد ندارم نمیتوانم نظری بدهم اما با متخصص اطفال در مورد تقویت کننده های سیستم ایمنی مانند زینک یا ایمونیس مشورت کنید 🌹
0
1401/10/05
سوال کننده
خیلی ممنون همین دوتا شربت مصرف میکنه اما تاثیری نداره
0
1401/10/05
سوال کننده
همیشه ابریزش بینی
خلط سینه خس خس سینه
بعضی مواقع تب داره
سرفه میکنه
خلط سینه خس خس سینه
بعضی مواقع تب داره
سرفه میکنه
0
1401/10/05
سوال کننده
بعد همیشه موقع خواب و موقع شیر خوردن سرش کل عرق میشه سرش خیس میشه
0
1401/10/05
پزشک اوما
جان دل چکاپ یک سالگی انجام شده؟
0
1401/10/05
سوال کننده
اگر منظورتان بهداشت هست بله گفتن قد و وزن خوبی داره
0
1401/10/05
پزشک اوما
خیر جانم آزمایش خون یک سالگی منظورم هست
0
1401/10/06
سوال کننده
نه پزشک عزیز انجام نداده چه ازمایشی باید انجام بده
0
1401/10/06
پزشک اوما
جان دلم از متخصص اطفال بخواهند چکاپ یک سالگی خون و ادرار انجام شود 🌹🌹
1
1401/10/07
سوال کننده
چشم خیلی ممنون از شما
0
1401/10/07
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💗
0
1401/10/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



335

