Ooma

چه مارک بی بی چک؟

دوستان بی بی چک چه مارکی واقعا خیلی خوبه؟ من الان ۶روز گذشته ازموعدم هنوز پری نشدم روز اول موعدم گذاشتم مارک مدیکور هاله خیلی کم رنگ افتاد اما پری روز همون مدیکور گذاشتم منفی شد، من قبلا سه الی چهار روز قبل پری درد داشتم دلم و کمرم الان اصلا تو این شش روز هیچ دردی هم ندارم

57 پاسخ 6,253 بازدید


جوش زدن لپ های نوزاد ،، خوب نشدن زخم ناف

سلام دکتر.پسر من ۱۶ روزشه لپ هاش جوش زده البته الان نه چند روز بعد از ب دنیا اومدنش زده چی بزنم خوب بشه؟
سوال بعدیم اینه ناف پسرم خیلی وقته افتاده ولی هنوز کامل خوب نشده و زخم هست ب اون چی بزنم؟

17 پاسخ 359 بازدید


سرماخوردگی نوزادک یک ساله

سلام دکترجان دیشب دخترم نصب شب بلند شد شروع به گریه وبی قراری کردش باتوجه به آنفولانزا دکترببرمش یاباتجویزشما داروبراش تهیه کنم بینیش گرفته وسرفه داره

6 پاسخ 207 بازدید


نمودار قد و وزن نوزاد

سلام پزشک محترم
وقتتون بخیر
دکتر جان ممنون میشم‌ عکس نمودار قد و وزن دخترم رو چک بفرمایید
قد دخترم زیاد تغییری نداشته
میخواستم بدونم طبیعی هست که قدش کم رشد داشته یا نه ؟

24 پاسخ 4,456 بازدید


امروز شیرینی خوردم فردا میتونم تست گلوکز بدم؟

سلام خانم دکترامروز یه مقدارشیرینی ومربا خوردم، میتونم فردابرم براآزمایش گلوکز؟

38 پاسخ 584 بازدید


دادن میوه وسرلاک ازاواخر۴ماهگی

سلام خوشگلاخوبین دخترمن یه هفته دیگ میره نو۵ماه امشب بهش یه کمی موزدادم عازم کربلاهم هستیم میخوام براش سرلاک بخرم میتونم بهش بدم مشکلی نداره؟؟

31 پاسخ 455 بازدید


خون مخفی مدفوع نوزاد

سلام وقت بخیر
دخترم ۵۰ روزه هست.
صورتش اگزما زده. مدفوع بدبو خلطی با رگه خون داره و دکتر آزمایش کلپروتکتین و خون مخفی داده. خون مخفی تو مدفوعش مثبت شده و کلپروتکتین ۵۰۰۰ هست. آلرژی به شیر گاو داره یا عفونت؟ خیلی نگرانم تا نوبت دکتر بشه. خواستم بدونم کسی تجربه ای داره

7 پاسخ 328 بازدید


تفسیر جواب ام آر ای کودک

دکترجان میشه جوابش رو تفسیرکنید🙏🏻ممنونم

49 پاسخ 643 بازدید


سونو گرافی ۲۹ هفته

سلام خانم دکتر لطفا سونوگرافی منو تفسیر کنید ممنونم از شما

16 پاسخ 328 بازدید


تفسیر سنوnt در ۱۲ هفته و ۱ روز

سلام دوستان میشه سنو انتی من رو تفسیر کنید ممنون میشم

9 پاسخ 309 بازدید


ماساژ روغن زیتون برای نوزاد سرماخورده باعث تب و گرگرفتگیش میشه؟

سلام خانم دکتر و مامانای عزیز.پسرم سرما خورده و رو به بهبوده. تبم نداشت. امروز صبح به جلو و پشت سینه بچم روغن زیتون مالیدم گفتم گرم بیفته سردی از تنش بره.ولی غروب ساعت ۶ بعد از بیدار شدنش دیدم خیلی تب داره. شیاف گذاشتم.دوباره ۹شب تب کرد داغ شد.استامینوفن دادم.با کمک مادرم تو اتاق تنشو شستم روغنو پاک کنیم.شوهرم میگه چون بدنشو گرم میکنه ،اینم مریضه مستعد تبه،با روغنی که رو پوستشه گُر میگیره.واسه همین ۵دقیقه ای تو اتاق فقط گردن به پایینشو شستیم. میخواستم بدونم واقعا روغن زیتون تب میاره؟ یعنی این باعث شد تنش گرم بشه؟ اخه وقتی داغ بود سرحالم بود. انقد استرس دارم حالم خوب نیست.تا الان تب نکرده شکر خدا. اگر کسی مبدونه راهنماییم کنه لطفا

16 پاسخ 2,207 بازدید


سونو در آخر بارداری

سلام ببخشید این سونی منو واسم بررسی کنید بم بگید خوبه همه چی اوکی و سالمه...؟؟؟
جفت قدامی خوبه؟؟؟؟

17 پاسخ 462 بازدید


دانه های زیر دور گردن

سلام مامانا
پسرم دور گردنش خیلی دونه های ریز زده شبیه جوش
کسی راه کاری سراغ داره پودر بچه هم استفاده کردم تاثیر نداشته
دیشب دیگه پودر نزدم روغن زدم چند برابر شدن

12 پاسخ 278 بازدید


بررسی سونو آنومالی🌷🌷

سلام خدمت خانم دکتر عزیز و دوستان اومایی
میشه لطفا سونوی آنومالی منو تفسیر کنید؟
ممنون میشم ازتون

13 پاسخ 365 بازدید


شیر نوزاد ۵ ماهه

دوستان یه سوال،پسر من نزدیک ۵ ماهشه.چند وقته شیرم و که میدوشم هیچ چربی نداره و کاملا آبکیه در صورتیکه که قبلا مثلا ۱-۲ ماهگیش شیرم و که میدوشیدم یه لایه چربی رو دیواره شیشه و روی شیر.این طبیعیه یا شیر من دیکه چرب نیست.اصلا این شیر بچه رو سیر میکنه؟تازه شیرم کم هم هست.

34 پاسخ 318 بازدید


حدیث جان الان بارداری و یه پسر شش ساله داری میشه بیای

تاپیکمو دیدی میشه بیای لطفا کارت دارم

127 پاسخ 1,018 بازدید


وارد شدن سر بچه به داخل لگن

سلام خوبین من امروز ۳۷هفته و سه روز هستم رفتم دکترم معاینه کرد و گفت سر بچه وارد لگن شده قشنگ حس میشه ، خودمم حرکاتش رو دیگه پایین حس میکنم ، ولی چون می‌خوام سزارین بشم دکترم گفت مجاز نیستیم تا قبل از ۲۸یا ۲۹آبان سزارین کنیم مگر اینکه اوژانسی بشی مثلاً دردت شروع بشه یا کیسه آبت پاره بشه ، حالا میخواستم بپرسم از شما کسی بوده که اینجوری سر بچه وارد لگن شده باشه چقدر طول کشیده مثلاً چند روز تا زایمان بکنه ؟ از این میترسم که آخر سر هم طبیعی زایمان کنم

83 پاسخ 828 بازدید


مکمل برای وزن اضافه کردن کودک یکسال وهشت ماهه

سلام خانم دکترعزیزم پسرمن ب شدت شیطون و یکجابندنمیشه مقدارغذاشم کمه و ازبس ک دلش میخوادب شیطونی هاش برسه وقت نمیکنه غذابخوره😂😂😂
خیلی وقت وزنش رو دوازده کیلوثابت مونده قدکشیده و حسابی لاغربنظرمیرسه مکمل هایی ک بهش میدم آهن لیپوزوفر آبی و مولتی پدیابست برای تپل شدنش مکمل یاراهکاری میشه بهم بگید ازبس همه گفتن لاغره دیگه اعصاب نمونده

64 پاسخ 567 بازدید


تبدیل سی‌سی(میلی لیتر) به میلی گرم

سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر
دکتر به دخترم شربت داده ولی دستور مصرف ننوشته بروشور نوشته روزاول ۱۰ میلی گرم یعنی چند سیسی باید بدم؟

20 پاسخ 154,796 بازدید


آزمایش و سونوگرافی انتی

من ۱۲ هفته ازمایش انتی دادم سونوگرافیم مشکلی نداشت ولی ازمایشم دکتر گفت نوشته نیاز به بررسی بیشتر داره یه ازمایش دیگه نوشته که هزینش خیلی زیاده جنین چه مشکلی میتونه داشته باشه دکترم توضیح نداد منم اون هزینه رو ندارم که برم ازمایش دکتر گفت اگه نداری صبر کن برا ۱۶ هفته کی تو این موقعیت بوده

10 پاسخ 375 بازدید