چه مارک بی بی چک؟
دوستان بی بی چک چه مارکی واقعا خیلی خوبه؟ من الان ۶روز گذشته ازموعدم هنوز پری نشدم روز اول موعدم گذاشتم مارک مدیکور هاله خیلی کم رنگ افتاد اما پری روز همون مدیکور گذاشتم منفی شد، من قبلا سه الی چهار روز قبل پری درد داشتم دلم و کمرم الان اصلا تو این شش روز هیچ دردی هم ندارم
جوش زدن لپ های نوزاد ،، خوب نشدن زخم ناف
سلام دکتر.پسر من ۱۶ روزشه لپ هاش جوش زده البته الان نه چند روز بعد از ب دنیا اومدنش زده چی بزنم خوب بشه؟
سوال بعدیم اینه ناف پسرم خیلی وقته افتاده ولی هنوز کامل خوب نشده و زخم هست ب اون چی بزنم؟
سرماخوردگی نوزادک یک ساله
سلام دکترجان دیشب دخترم نصب شب بلند شد شروع به گریه وبی قراری کردش باتوجه به آنفولانزا دکترببرمش یاباتجویزشما داروبراش تهیه کنم بینیش گرفته وسرفه داره
نمودار قد و وزن نوزاد
سلام پزشک محترم
وقتتون بخیر
دکتر جان ممنون میشم عکس نمودار قد و وزن دخترم رو چک بفرمایید
قد دخترم زیاد تغییری نداشته
میخواستم بدونم طبیعی هست که قدش کم رشد داشته یا نه ؟
امروز شیرینی خوردم فردا میتونم تست گلوکز بدم؟
سلام خانم دکترامروز یه مقدارشیرینی ومربا خوردم، میتونم فردابرم براآزمایش گلوکز؟
دادن میوه وسرلاک ازاواخر۴ماهگی
سلام خوشگلاخوبین دخترمن یه هفته دیگ میره نو۵ماه امشب بهش یه کمی موزدادم عازم کربلاهم هستیم میخوام براش سرلاک بخرم میتونم بهش بدم مشکلی نداره؟؟
خون مخفی مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر
دخترم ۵۰ روزه هست.
صورتش اگزما زده. مدفوع بدبو خلطی با رگه خون داره و دکتر آزمایش کلپروتکتین و خون مخفی داده. خون مخفی تو مدفوعش مثبت شده و کلپروتکتین ۵۰۰۰ هست. آلرژی به شیر گاو داره یا عفونت؟ خیلی نگرانم تا نوبت دکتر بشه. خواستم بدونم کسی تجربه ای داره
تفسیر جواب ام آر ای کودک
دکترجان میشه جوابش رو تفسیرکنید🙏🏻ممنونم
سونو گرافی ۲۹ هفته
سلام خانم دکتر لطفا سونوگرافی منو تفسیر کنید ممنونم از شما
تفسیر سنوnt در ۱۲ هفته و ۱ روز
سلام دوستان میشه سنو انتی من رو تفسیر کنید ممنون میشم
ماساژ روغن زیتون برای نوزاد سرماخورده باعث تب و گرگرفتگیش میشه؟
سلام خانم دکتر و مامانای عزیز.پسرم سرما خورده و رو به بهبوده. تبم نداشت. امروز صبح به جلو و پشت سینه بچم روغن زیتون مالیدم گفتم گرم بیفته سردی از تنش بره.ولی غروب ساعت ۶ بعد از بیدار شدنش دیدم خیلی تب داره. شیاف گذاشتم.دوباره ۹شب تب کرد داغ شد.استامینوفن دادم.با کمک مادرم تو اتاق تنشو شستم روغنو پاک کنیم.شوهرم میگه چون بدنشو گرم میکنه ،اینم مریضه مستعد تبه،با روغنی که رو پوستشه گُر میگیره.واسه همین ۵دقیقه ای تو اتاق فقط گردن به پایینشو شستیم. میخواستم بدونم واقعا روغن زیتون تب میاره؟ یعنی این باعث شد تنش گرم بشه؟ اخه وقتی داغ بود سرحالم بود. انقد استرس دارم حالم خوب نیست.تا الان تب نکرده شکر خدا. اگر کسی مبدونه راهنماییم کنه لطفا
سونو در آخر بارداری
سلام ببخشید این سونی منو واسم بررسی کنید بم بگید خوبه همه چی اوکی و سالمه...؟؟؟
جفت قدامی خوبه؟؟؟؟
دانه های زیر دور گردن
سلام مامانا
پسرم دور گردنش خیلی دونه های ریز زده شبیه جوش
کسی راه کاری سراغ داره پودر بچه هم استفاده کردم تاثیر نداشته
دیشب دیگه پودر نزدم روغن زدم چند برابر شدن
بررسی سونو آنومالی🌷🌷
سلام خدمت خانم دکتر عزیز و دوستان اومایی
میشه لطفا سونوی آنومالی منو تفسیر کنید؟
ممنون میشم ازتون
شیر نوزاد ۵ ماهه
دوستان یه سوال،پسر من نزدیک ۵ ماهشه.چند وقته شیرم و که میدوشم هیچ چربی نداره و کاملا آبکیه در صورتیکه که قبلا مثلا ۱-۲ ماهگیش شیرم و که میدوشیدم یه لایه چربی رو دیواره شیشه و روی شیر.این طبیعیه یا شیر من دیکه چرب نیست.اصلا این شیر بچه رو سیر میکنه؟تازه شیرم کم هم هست.
حدیث جان الان بارداری و یه پسر شش ساله داری میشه بیای
تاپیکمو دیدی میشه بیای لطفا کارت دارم
وارد شدن سر بچه به داخل لگن
سلام خوبین من امروز ۳۷هفته و سه روز هستم رفتم دکترم معاینه کرد و گفت سر بچه وارد لگن شده قشنگ حس میشه ، خودمم حرکاتش رو دیگه پایین حس میکنم ، ولی چون میخوام سزارین بشم دکترم گفت مجاز نیستیم تا قبل از ۲۸یا ۲۹آبان سزارین کنیم مگر اینکه اوژانسی بشی مثلاً دردت شروع بشه یا کیسه آبت پاره بشه ، حالا میخواستم بپرسم از شما کسی بوده که اینجوری سر بچه وارد لگن شده باشه چقدر طول کشیده مثلاً چند روز تا زایمان بکنه ؟ از این میترسم که آخر سر هم طبیعی زایمان کنم
مکمل برای وزن اضافه کردن کودک یکسال وهشت ماهه
سلام خانم دکترعزیزم پسرمن ب شدت شیطون و یکجابندنمیشه مقدارغذاشم کمه و ازبس ک دلش میخوادب شیطونی هاش برسه وقت نمیکنه غذابخوره😂😂😂
خیلی وقت وزنش رو دوازده کیلوثابت مونده قدکشیده و حسابی لاغربنظرمیرسه مکمل هایی ک بهش میدم آهن لیپوزوفر آبی و مولتی پدیابست برای تپل شدنش مکمل یاراهکاری میشه بهم بگید ازبس همه گفتن لاغره دیگه اعصاب نمونده
تبدیل سیسی(میلی لیتر) به میلی گرم
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر
دکتر به دخترم شربت داده ولی دستور مصرف ننوشته بروشور نوشته روزاول ۱۰ میلی گرم یعنی چند سیسی باید بدم؟
آزمایش و سونوگرافی انتی
من ۱۲ هفته ازمایش انتی دادم سونوگرافیم مشکلی نداشت ولی ازمایشم دکتر گفت نوشته نیاز به بررسی بیشتر داره یه ازمایش دیگه نوشته که هزینش خیلی زیاده جنین چه مشکلی میتونه داشته باشه دکترم توضیح نداد منم اون هزینه رو ندارم که برم ازمایش دکتر گفت اگه نداری صبر کن برا ۱۶ هفته کی تو این موقعیت بوده




