سلام و درود،
دختر من شیرخوار ده ماهه هست، چند روز هست که حالت سرماخوردگی داره، سرفه داشت ابتدا که بلافاصله به پزشک مراجعه کردم و پلارجین تجویز کردند و محلول سدیم کلراید برای بینی، آبریزش شدید بینی هم داره و مجدد مراجعه کردم اما دکتر دیگر هم همین دارو رو تجویز کردند.
دخترم کاملا بی اشتها هست، جز شیر خودم و ماست هیچی نمیخوره، نه سوپ نه حلیم گوشت نه آب پرتقال، بهانه گیری زیادی داره و دائم سرفه و آبریزش.
میخواستم بپرسم شما چه راهکاری پیشنهاد می کنید، من نگرانم که ریه هاش عفونی نشه.
از توجهتون ممنونم.
پرسش (1401/10/16):
سرماخوردگی شیرخوار ده ماهه
413
10
1401/10/16
سوال کننده
1
1401/10/16
fatemah .
گوشت چربیش زیاده بهش نده.
داری جوجه یا مرغ بهش بده. آب لبو اگه حساسیت نداره.براش بخور سرد بزار.
داری جوجه یا مرغ بهش بده. آب لبو اگه حساسیت نداره.براش بخور سرد بزار.
1
1401/10/16
پزشک اوما
سلام مامان گل
چه مکمل هایی به دلبندتان میدهید ؟
چه مکمل هایی به دلبندتان میدهید ؟
0
1401/10/17
سوال کننده
ممنونم
0
1401/10/17
سوال کننده
قطره سیدرال آهن
0
1401/10/17
سوال کننده
مولتی ویتامین،
الان هم پلارژین
الان هم پلارژین
0
1401/10/17
پزشک اوما
جان دل نئوزینک را هم شروع کنید و در کنار این مکمل ها بدهید، به علاوه شریت سرفه ایورامی را هم شروع کنید
1
1401/10/17
سوال کننده
ممنونم از راهنماییتون.
0
1401/10/18
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌹🌹
0
1401/10/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




