درد و بی خوابی دندان دراوردن
سلام به دکتر و اومایی های عزیز
من پسرم ۴ ماه و نیم هست و از ۳ ماهگی آب دهنش می رفت اما الان خیلی بی قراره شیر فقط تو خواب می خوره شبا قبلا فقط دوبار پا میشد برای شیر الان هر یه ساعت بیدار میشه یکم می خوره دوباره یک ساعت بعد. خیلی پستونک به دندون میکشه. دندون گیرم نمی تونه نگه داره کوچیکه. کسی راه حلی داره.ژل بی حسی چندبار زدم بهتر شد ولی بعد تو اینترنت دیدم خیلی عوارض نوشته مثل تشنج و عفونت لثه و... دکتر جان استفاده از ژل سه بار در روز به مقدار کم اکی هست ضرر نداره و راه حل دیگه ای هست؟ دکترم بردم گفت مشکلی نداره عفونت نکرده باید صبر کنید ولی خودش خیلی اذیته اصلا خواب نداره شیر درست نمی خوره البته وزنش اکی هست.
تکون نخوردن جنین !
سلام به دکتر عزیز
من هفته های ۱۶ و ۱۷ گاها تکونایی از جنینم با خوردن شیرینی جات( مخصوصا خرما) احساس میکردم ولی دیگع اون حرکات رو حس نمیکنم اصلا و کمی نگران شدم
میخواستم بپرسم که طبیعیه حس نکردنش یا باید برم سونو؟
تفسیر جواب ازمایش هورمونی
سلام خانم دکتر مهربون و سلام مامانای گل اوما خانم دکتر عزیزمیشه جواب ازمایشمو تفسیر کنین
من دوباره امروز بی بی زدم
سلام
از اینکه نمیدونم حاملم یا نیستم کلافم
الان ۶روزه عقب انداختم در صورتی که بی سابقه بوده
دوباره بی بی چک مدیکور زدم منفی بود
الان بگید من چیکار کنم
اعصابم به شدت ضعیف شده در حدی که حوصله خودمم ندارم
بهترین دکتر گوارش کودکان در تهران
سلام دوستان. کسی بهترین گوارش کودکان تو تهران میشناسه؟
دختر من از اول رفلاکس داشت بهش اس امپرازول دادن فایده نداشت از 5 ماهگی دکترش گفت غذا بدم اینم تاثیر نداشت 6 ماهگی گفت شیر قطع کن و نکسیوم داد گفت روزی دوبار هربار نصف بدم من شیر کم کردم ولی قطع نکردم فقط وقت خواب بهش میدادم و نکسبوم نصف اذیتش میکرد کردم یه چهارم که خوب بود و هربار قطعش کردم دوباره ترش میکرد و الان مدتیه استپ وزنی داره و اصلااا غذا نمیخوره هر وعده اندازه 3،4 قاشق خودش اونم به بدبختی میخوره و خواب شبش افتضاحه صبح تا شب هم که بیداره و تقریبا خوابی نداره بردمش دکتر گفت رفلاکسش شدیده همون 6 ماهگی باید شیر قطع میکردی الان گفت کلا شیر قطع کنم حتی شیر خشک و شیر گاو و اصلا لبنیات ندم و به جاش غذا بدم
برای خوابش هم گفت مشکلی نیست رفلاکسش حل بشه خوب میشه ولی خودم گفتم ازمایش خون بنویسه شاید کم خونی داره اونم به زووور نوشت حالا هنوز ازش ازمایش نگرفتیم راستی وزنش با لباس 7و300 بود که گفت بدک نیست ولی خودم میدونم کمه
حالا کسی دکتر گوارش خوب میشناسه که ببرم پیشش ببینم اون چی میگه؟ کسی که خودتون جواب گرفته باشید ازش
الانم اسم دکترش کامبیز افتخاری هست من خیلی ازش راضی نیستم
خانومااا دوغ خوردم پشت سرم شدید درد میگیره چکار کنم؟؟؟😭
لطفا راهنماییم کنین
چیکا کنم سفتی شکم دخترم خوب بشه؟؟؟
سلام دخترم چن روز شکمش بد کار میکنه سفت شده
طفلی چوری خودشو قرمز میکنه عرق میکنه گریه میاد
چی بش بدم چیکا کنم؟؟
مایعات بش میدم
این قرص ها برای چیه
سلام به پزشک عزیز و دوستان
این داروهارو دکتر برای من و همسرم نوشته برای اقدام به بارداری میخواستم بدونم واجبه خوردنش
نوزادم دو ماهشه ادرار مدفوع کم شده
نوزادم دو ماهشه ادرار و مدفوع کم شده دلیلش چیه ؟
تشخیص تالاسمی مینور با آزمایش CBC
سلام خدمت دکتر اوما عزیز و دوستان گرامی
از کجا بفهمیم تالاسمی مینور داریم ؟
ایا با آزمایش خون CBC مشخص میشه؟
گازگرفتگی دربارداری ۶هفته
یکم پیش سرگیجه داشتم حالت تهوع بلند ک شدم بوی گاز خورد توصورتم دیدم ازظهر دخترگاز اجاقو بازگذاشته الان سردردارم باحالت تهوع وسرگیجه برا جنینم ضرر داره خدانکردع سقط نشه چیکار کنم الان
خارش شدید روی واژن
سلام دکتر عزیز اوما من چند روزه به شدت خارش گرفتم اوایل بعد از ادرار هم زیر شکمم درد میگرفت آزمایش کشت ادرار دادم پزشکم گفتن کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰ هر ۸ ساعت به تعداد ۲۴ عدد بخورم از وقتی کپسول و خوردم درد شکمم بعد از ادرار قطع شد اما مجدد خارش روی واژنم برگشته چه کاری میتونم انجام بدم تا خارش قطع بشه
بدویین بیاین بی بی چک آوردم
سلام خانوما امروز موعدم بود پریود نشدم بی بی چک زدم بنظرتون مثبته دستمان داره میلرزه
بوی بدعرق بعدازسقط کردن
سلام خدمت دکترعزیزم خانم دکتراین سواله خواهرمه شماراهکارتون چیه..خواهرممیگه ۷ماه قبل سقط داشتم ازهمون موقع بوی بدی داره بدنش زیربغلش میگه دایم بوی عرق میدم ازمام وپودروهرچی که بگیدهم استفاوه کرده ولی بازم بوعرق میده بدنش میگه که مشکل ازکجاست چکاربایدبکنه...خانمهای عزیزانشالله که هیچ کدومتون سقط وتجربه نکنه اگه کسی مشابه این مشکل خواهرموداره بیادبگه چکارکرده خوب شده
واکسن چهارماهگی و تب
سلام خانم دکتر
امروز واکسن ۴ ماهگی پسرمو زدم
هر ۴ ساعت قطره استامینوفون میدم
نگرانم اگر شب تبش بیشتر شد و پایین نیومد چه کار کنم و چه دارویی میتونم بدم از الان تهیه کنم
ممنون از جواب دهیتون
ترومام در بارداری
سلام عزیزان، مامان هایی که ترومام خوردن در بارداری، لطفا بگن برای بچه عوارض نداشته؟دچار بیش فعالی یا اتیسم نشده؟
تیتر بتا روز موعد
سلام دکتر عزیز
من طبق اوما فردا موعدمه.دیشب بی بی چک دوتا زدم هاله داشت رفتم ازمایش عددش ۴۸ بود.آیا میشه گفت باردار هستم؟
باید تکرار کنم؟ هیچ علایمی ندارم.بعد اقدامم هم عفونت قارجی شدید گرفتم الان خوب شدم
سونوگرافی درهفته ۲۶
سلام خانم دکتر امروز رفتم سونو جوابش خیلی نگرانم کرده دکترم میگفت مشکوک به ماکرو سفالی توروخدا شماهم نظرتون بگید واینکه اصلا ماکرو سفالی چی هست وچه مشکلی داره بچم
خونریزی بعد زایمان تا کی طول میکشه؟
سلام پزشک اوما من الان نزدیک یک ماهه که زایمان کردم و هنوز ترشحات دارم در حد چند لکه کوچیک نیست و یکم بیشتره روزی دو سه بار دستمال نخی میزارم پر میشه میخواستم ببینم طبیعیه؟
هفته گذشته هم جدای از لکه های خون لکه های زرد مایل به سبزم میدیدم که الان نیست دیگه
لطفا راهنمایی کنید
دوستان در رابطه با غسل هم راهنماییم کنید
واکسن انفولانزا در بارداری لازمه؟
سلام به دکتر اوما و دوستان گل
الان از بهداشت زنگ زدن گفتن واسه باردارا واکسن انفولانزا اومده فردا بیا بزن میگم حتما باید بزنم یا لازم نکرده
الان میگم فردا بزنم یا نه؟




