صدای خر خر سینه وسرفه
سلام خانوم دکتر الان ۵ روزه پسرم سرماخورده بردم دکتر بهش آزیترومایسین۱۰۰داد باقطره بینی وپلارژین که شما گفتید گرفتم الان سرفه هاش هنوز هست واز امروز صدای نفساش بدشده باید چیکار کنم ممنون میشم ازپاسخ گویی
ان بی در غربالگری اول
سلام ان بی تو غربالگری اول زده هایپو پلاستیک 😔خیلی استرس دارم
داروی رفلاکس و نفخ نوزاد یکماهه
سلام خانم دکتر . دخترم رفلاکس و نفخ داره. ی دکتر بردم سگانوز و روتفلور فقط داد با شیرخشک کمکی . ی دکتر دیگه بردم بهش اس امپرازول و بایو لاکت و کولیکز داده . گفت سگانوز هم بهش بده ولی روتفلور رو قطع کن. همه اینا با هم تداخل نداره؟ نمیدونم تشخیص کدومشون بهتره.
و اینکه مزه کولیکز و دوست نداره قورت نمیده. میتونم با شیر خودم قاطی کنم بهش بدم؟
شبها خیلی میپیچه ب خودش و دستشو ب صورت و گوشش میکشه دوباره خواب میره. این حرکتش خیییلی تکرار میشه طوری که انگار خواب خوب نمیره.
راهکارهای آروم شدن درد وخارش لثه شیرخوار
عزیزان و دکتر محترم اوما .سلام روزتون خوش
دختر من ۱۱ ماه و۱۱ روزشه بعد از ۵ماهکی شروع کرده دندون درآوردن الان هم درگیر دندونای اسیابیش هست الان چیکار کنم به شدت ناآرام و بی قراره .کمی دمای بدنش میره بالا تا حدود ۳۸ تا ۳۸.۴ که کنترل میکنم دکتر هم بردم گفتن گوش وگلوش اکی هست و فقط وضعیت لثه هاش وخیمه چون تاول و ورم شدید دارن
چه راهکاری پیشنهاد میکنین برای کمی آرامش برای خودمو و مهم تر از همه دخترم
واینکه تب این درجه از دندون میشه وقتی در این حد لثهدهاش تاول داره؟؟؟
آیا کسایی ک واریکوسل دارند
سلام خانم دکتر مهربون و دوستای گلم شبتون بخیر
ما ی سونوگرافی انجام دادیم ک معلوم شد همسرم واریکوسل داره
من ۲ تا سوال داشتم ازتون.
ازکجا بدونم که واریکوسل اش گرید ۱ هست یا ۲ یا ۳
بعدش نزدیکی برای همسرم ضرر نداره؟؟؟
تخمدان چپ موجب پسرزایی،تخمدان راست دخترزایی
سلام دکتر اوما و دوستان عزیز،بنظرتون این راسته که تخمدان چپ باعث پسرزایی و تخمدان راست باعث دخترزایی میشه؟؟
سرفه شدید و سوزش سر دل
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
ببخشید دوتا سوال داشتم
خواهرم ۱۰ هفته هس و بعد سابقه دوتا سقط الان یک مشکل اینه سرفه داره خیلی شدید البته فقط سرفه هست چون گلوش بعضی وقتا خشک میشه شدید میشه وگرنه سرما و اینا نداره دکتر خودش هیچ دارویی نداده گفتم ازتون بپرسم شربتی چیزی میشه مصرف کنه تا بهتر بشه؟و اینکه سوزش سردل داره عرق نعنا میخوره بهش مبگم ضرر داره ولی گفتم ازتون بپرسم عرق نعنا با اب قاطی میگنه میخوره بده؟شدییییید ویار داره هیچی نمیتونه بخوره ن گوشت مرغ تخم مرغ دقیقا منم همینطور بودم اینم فقط اب یا برنج ماست پرتقال همینا ولی بازم معده درد داره ایا چیری هست ک درد معده ش و کمتر کنه؟ خیلی ممنون ازتون
پریود شدن بعد زایمان
سلام دکتر جان من شهریور زایمان کردم بعد چهل روز بلافاصله پریود شدم با اون حساب باید ۶ روز قبل دوباره پریود میشدم که نشدم ممکنه حامله باشم ؟
قرص آهن و یبوست
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز
من هفته پانزدهمبارداری هستمهفته های اول بارداری تا هفته یازدهم قرص آهن میخوردم یبوست نداشتم ولی اون قرصم که تموم شد دوباره دکتر برامتجویز کرد مصرف که میکنم بشددت یبوست دارم خیلی اذیت میشم حتی با وجود خوردن آب زیاد در طول روز و خوردن میوه و سبزیجات همچنان در زمان اجابت مزاج درد شدیدد دارم
تالاسمی مینور هم دارم ولی الان ده روزه مصرف نمیکنم از ترس
میخواستم بدونم آیا میشه یه داروی دیگه بجاش معرفی کنید حداقل اینطور اذیت نباشم ایا هست همچین چیزی
ممنون میشم راهنمائیم کنید
ختنه نوزاد ۳۵ روزه
سلام پزشک اوما و دوستان عزیزم
امروز پسرم رو ختنه کردم دوستان راهنمایی کنید چه کارهایی باید انجام داد
انقباض در ناحیه کمر
اومای عزیز درود. .من هفته ۲۱ بارداری هستم خیلی انقباض در ناحیه کمر دارم
سلام پریودام نامنظمه آیا باردارم؟
من یکسال و دوماهه اقدامم و این ماه ۲۶روز ازپریودی قبلیم میگذره و پریودی نامنظم دارم و روزهای پریودیم دوروز اول زیاده بعدش کم میاد و هفت روزه ام و امروز صبح ناشتا بی بی چک زدم نشد نگاه کنم ببینم چجوریه الان تونستم نگاه کنم دیدم که هاله محوی افتاده یعنی باردارم ؟
آزمایش کشت ادرار و وجود پروتئین
سلام به دکتر و اومایی های عزیز
دکتر جان من حدود سه هفته پیش آزمایش کشت ادرار انجام دادم که باکتری دیده شد و قرص نیتروفورانتوئین هر ۱۲ ساعت مصرف کردم.
در حین مصرف این قرص درکنار انجام آزمایشات کلی و تحمل گلوکز، مجدد کشت ادرار رو تکرار کردم که باکتری دیده نمیشد ولی میزان پروتئین رو trace نشون داد.
دکترم گفتن مجدد آزمایش رو یک هفته بعد از اتمام دارو تکرار کنم.
مجدد تکرار کردم ولی علاوه بر پروتئین، خون هم دیده میشه. میشه نظرتون رو بفرمایید
امینوسنتز جواب اولیه نرمال هست
سلام وقتتون بخیر سونوگرافی نشون دادن nt 4 شد... گفتن واس برین امینو انجام بدین.. دیروز جواب اولیه اومد نرمال بود..الان بعدش باید چیکار کنیم
بزاق آب دهان نوزلد ۳ ماهه
سلام وقتتون بخیر بچم آب دهان خیلی میده جوری که تموم لباسش خیس میشه مجبور به تعویض میشم خواستم بپرسم طبیعیه؟؟ دکتر بردم ولی یادم رفت بپرسم این موردو
سلام خانم دکتر عکس سنمو میفرستم
سلام خانم دکتر عکس سنمو میفرستم نگاه کنید زایمانم دقیق چندمه برجه است سزارینی هم هستم
جفت پایین ترشحات بد بو
سلام من هفته ۱۳بارداری هستم والان تقریبا سه هفتس لکه بینی دارم تو سونو غربالگری گفتن جفتم پایینه و گاهی اوقات ترشحات بد بو دارم و گاهی لباس زیرم خیس میشه نمیدونم چیکار کنم واقعا
شیرخشک ببلاکAR یا بیومیلAR
سلام مامانای عزیز،میشه اونایی که به کوچولوهاشون شیرخشک ببلاکAR یا بیومیل ARمیدن تجربشونو بگن؟من آپتامیل میدم به دخترم اما چون رفلاکس داره میخوام عوض کنم شیرخشکشو
پرولاکتین بسیار بالا مامانم
سلام خانم دکتر
مامانم میگه از ۲۵ سال پیش ک ب بچش شیر داده شیراز سینش قطع نشده الانم م رفته دکتر پرولاکتینش خیلی بالاست
نظر شما چیه؟خطرناکه
مامانم ۴۷ سالشه
دخترم یه ماهه مریضه یه شربت ضدسرفه خلط آوربگین🙏
سلام
دخترم ۶سالونیمشه
حدودیک ماهه مریضه ۵باربردمش دکتر
باسرماخوردگی شروع شد ازیترومایسین و سیتریزین میخورد
یه هفته خوب شد بعدحالت تهوع واستفراغگرفت کلااشتهاشوازدست دادفقط دارومیخورد
الان بعدازاین چندوقتی یه بارفقط وسط شب توخواب تبولرزمیگیره پروفن میدم اروم میشه چندروزم هست سرفه های خشک داره دکترهم بازآزیترومایسین و سیتریزین داده که آزیترو تموم شده وگفت تاکاملاخوب نشده چکاب کامل نمیخواد
دکترجان برای سرفه های خشکش چه شربتی براش بگیرم؟
چیابهش بدم بخوره؟




