سلامخانم دکتر و دوستان اوما. دخترم طبق ازمایش حساسیت داره. خیلی دست به صورت و بینی و چشمش میکشه خصوصا نصف شبا . اگر از حساسیته راهکاری نیس واسش؟ مثلا کرم بزنم بهتر بشه خیلی اذیته. خودمم رژیم خیلی رعایت میکنم . شیر خودمو فقط میخوره.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



392
1401/10/15





