وارد شدن سر بچه به داخل لگن
سلام خوبین من امروز ۳۷هفته و سه روز هستم رفتم دکترم معاینه کرد و گفت سر بچه وارد لگن شده قشنگ حس میشه ، خودمم حرکاتش رو دیگه پایین حس میکنم ، ولی چون میخوام سزارین بشم دکترم گفت مجاز نیستیم تا قبل از ۲۸یا ۲۹آبان سزارین کنیم مگر اینکه اوژانسی بشی مثلاً دردت شروع بشه یا کیسه آبت پاره بشه ، حالا میخواستم بپرسم از شما کسی بوده که اینجوری سر بچه وارد لگن شده باشه چقدر طول کشیده مثلاً چند روز تا زایمان بکنه ؟ از این میترسم که آخر سر هم طبیعی زایمان کنم
مکمل برای وزن اضافه کردن کودک یکسال وهشت ماهه
سلام خانم دکترعزیزم پسرمن ب شدت شیطون و یکجابندنمیشه مقدارغذاشم کمه و ازبس ک دلش میخوادب شیطونی هاش برسه وقت نمیکنه غذابخوره😂😂😂
خیلی وقت وزنش رو دوازده کیلوثابت مونده قدکشیده و حسابی لاغربنظرمیرسه مکمل هایی ک بهش میدم آهن لیپوزوفر آبی و مولتی پدیابست برای تپل شدنش مکمل یاراهکاری میشه بهم بگید ازبس همه گفتن لاغره دیگه اعصاب نمونده
تبدیل سیسی(میلی لیتر) به میلی گرم
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر
دکتر به دخترم شربت داده ولی دستور مصرف ننوشته بروشور نوشته روزاول ۱۰ میلی گرم یعنی چند سیسی باید بدم؟
آزمایش و سونوگرافی انتی
من ۱۲ هفته ازمایش انتی دادم سونوگرافیم مشکلی نداشت ولی ازمایشم دکتر گفت نوشته نیاز به بررسی بیشتر داره یه ازمایش دیگه نوشته که هزینش خیلی زیاده جنین چه مشکلی میتونه داشته باشه دکترم توضیح نداد منم اون هزینه رو ندارم که برم ازمایش دکتر گفت اگه نداری صبر کن برا ۱۶ هفته کی تو این موقعیت بوده
درد و بی خوابی دندان دراوردن
سلام به دکتر و اومایی های عزیز
من پسرم ۴ ماه و نیم هست و از ۳ ماهگی آب دهنش می رفت اما الان خیلی بی قراره شیر فقط تو خواب می خوره شبا قبلا فقط دوبار پا میشد برای شیر الان هر یه ساعت بیدار میشه یکم می خوره دوباره یک ساعت بعد. خیلی پستونک به دندون میکشه. دندون گیرم نمی تونه نگه داره کوچیکه. کسی راه حلی داره.ژل بی حسی چندبار زدم بهتر شد ولی بعد تو اینترنت دیدم خیلی عوارض نوشته مثل تشنج و عفونت لثه و... دکتر جان استفاده از ژل سه بار در روز به مقدار کم اکی هست ضرر نداره و راه حل دیگه ای هست؟ دکترم بردم گفت مشکلی نداره عفونت نکرده باید صبر کنید ولی خودش خیلی اذیته اصلا خواب نداره شیر درست نمی خوره البته وزنش اکی هست.
تکون نخوردن جنین !
سلام به دکتر عزیز
من هفته های ۱۶ و ۱۷ گاها تکونایی از جنینم با خوردن شیرینی جات( مخصوصا خرما) احساس میکردم ولی دیگع اون حرکات رو حس نمیکنم اصلا و کمی نگران شدم
میخواستم بپرسم که طبیعیه حس نکردنش یا باید برم سونو؟
تفسیر جواب ازمایش هورمونی
سلام خانم دکتر مهربون و سلام مامانای گل اوما خانم دکتر عزیزمیشه جواب ازمایشمو تفسیر کنین
من دوباره امروز بی بی زدم
سلام
از اینکه نمیدونم حاملم یا نیستم کلافم
الان ۶روزه عقب انداختم در صورتی که بی سابقه بوده
دوباره بی بی چک مدیکور زدم منفی بود
الان بگید من چیکار کنم
اعصابم به شدت ضعیف شده در حدی که حوصله خودمم ندارم
بهترین دکتر گوارش کودکان در تهران
سلام دوستان. کسی بهترین گوارش کودکان تو تهران میشناسه؟
دختر من از اول رفلاکس داشت بهش اس امپرازول دادن فایده نداشت از 5 ماهگی دکترش گفت غذا بدم اینم تاثیر نداشت 6 ماهگی گفت شیر قطع کن و نکسیوم داد گفت روزی دوبار هربار نصف بدم من شیر کم کردم ولی قطع نکردم فقط وقت خواب بهش میدادم و نکسبوم نصف اذیتش میکرد کردم یه چهارم که خوب بود و هربار قطعش کردم دوباره ترش میکرد و الان مدتیه استپ وزنی داره و اصلااا غذا نمیخوره هر وعده اندازه 3،4 قاشق خودش اونم به بدبختی میخوره و خواب شبش افتضاحه صبح تا شب هم که بیداره و تقریبا خوابی نداره بردمش دکتر گفت رفلاکسش شدیده همون 6 ماهگی باید شیر قطع میکردی الان گفت کلا شیر قطع کنم حتی شیر خشک و شیر گاو و اصلا لبنیات ندم و به جاش غذا بدم
برای خوابش هم گفت مشکلی نیست رفلاکسش حل بشه خوب میشه ولی خودم گفتم ازمایش خون بنویسه شاید کم خونی داره اونم به زووور نوشت حالا هنوز ازش ازمایش نگرفتیم راستی وزنش با لباس 7و300 بود که گفت بدک نیست ولی خودم میدونم کمه
حالا کسی دکتر گوارش خوب میشناسه که ببرم پیشش ببینم اون چی میگه؟ کسی که خودتون جواب گرفته باشید ازش
الانم اسم دکترش کامبیز افتخاری هست من خیلی ازش راضی نیستم
خانومااا دوغ خوردم پشت سرم شدید درد میگیره چکار کنم؟؟؟😭
لطفا راهنماییم کنین
چیکا کنم سفتی شکم دخترم خوب بشه؟؟؟
سلام دخترم چن روز شکمش بد کار میکنه سفت شده
طفلی چوری خودشو قرمز میکنه عرق میکنه گریه میاد
چی بش بدم چیکا کنم؟؟
مایعات بش میدم
این قرص ها برای چیه
سلام به پزشک عزیز و دوستان
این داروهارو دکتر برای من و همسرم نوشته برای اقدام به بارداری میخواستم بدونم واجبه خوردنش
نوزادم دو ماهشه ادرار مدفوع کم شده
نوزادم دو ماهشه ادرار و مدفوع کم شده دلیلش چیه ؟
تشخیص تالاسمی مینور با آزمایش CBC
سلام خدمت دکتر اوما عزیز و دوستان گرامی
از کجا بفهمیم تالاسمی مینور داریم ؟
ایا با آزمایش خون CBC مشخص میشه؟
گازگرفتگی دربارداری ۶هفته
یکم پیش سرگیجه داشتم حالت تهوع بلند ک شدم بوی گاز خورد توصورتم دیدم ازظهر دخترگاز اجاقو بازگذاشته الان سردردارم باحالت تهوع وسرگیجه برا جنینم ضرر داره خدانکردع سقط نشه چیکار کنم الان
خارش شدید روی واژن
سلام دکتر عزیز اوما من چند روزه به شدت خارش گرفتم اوایل بعد از ادرار هم زیر شکمم درد میگرفت آزمایش کشت ادرار دادم پزشکم گفتن کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰ هر ۸ ساعت به تعداد ۲۴ عدد بخورم از وقتی کپسول و خوردم درد شکمم بعد از ادرار قطع شد اما مجدد خارش روی واژنم برگشته چه کاری میتونم انجام بدم تا خارش قطع بشه
بدویین بیاین بی بی چک آوردم
سلام خانوما امروز موعدم بود پریود نشدم بی بی چک زدم بنظرتون مثبته دستمان داره میلرزه
بوی بدعرق بعدازسقط کردن
سلام خدمت دکترعزیزم خانم دکتراین سواله خواهرمه شماراهکارتون چیه..خواهرممیگه ۷ماه قبل سقط داشتم ازهمون موقع بوی بدی داره بدنش زیربغلش میگه دایم بوی عرق میدم ازمام وپودروهرچی که بگیدهم استفاوه کرده ولی بازم بوعرق میده بدنش میگه که مشکل ازکجاست چکاربایدبکنه...خانمهای عزیزانشالله که هیچ کدومتون سقط وتجربه نکنه اگه کسی مشابه این مشکل خواهرموداره بیادبگه چکارکرده خوب شده
واکسن چهارماهگی و تب
سلام خانم دکتر
امروز واکسن ۴ ماهگی پسرمو زدم
هر ۴ ساعت قطره استامینوفون میدم
نگرانم اگر شب تبش بیشتر شد و پایین نیومد چه کار کنم و چه دارویی میتونم بدم از الان تهیه کنم
ممنون از جواب دهیتون
ترومام در بارداری
سلام عزیزان، مامان هایی که ترومام خوردن در بارداری، لطفا بگن برای بچه عوارض نداشته؟دچار بیش فعالی یا اتیسم نشده؟




