Ooma

شکمم یه خط زیر سینم۲روزه میسوزه

سلام۳۷هفته و۶روزمه با ان تی تقریبا۴انگشت زیر سینم یک خط اندازه یک وجب از این سینم تایکی دیگه میسوزه خیلی ازچیه؟چرب هم کردم فرقی نکرد

30 پاسخ 445 بازدید


واکسن چهار ماهگی و تب

سلام پسرم فردا واکسن ۴ ماهگیشو باید بزنم اما الان احسای میکنم کمی تب داره با تب سنج نواری تبش ۳۸ درجه بود واکسنشو میتونم بزنم یا باید صبر کنم؟

12 پاسخ 305 بازدید


قرص دوفامد و سیکل

سلام دکتر اوما و خانوما وقتتون بخیر
ی سوال دکتر زنان قرص دوفامد برای من نوشتە یادم رفت بپرسم چجوری مصرفش کنم
روی قرص نوشته از روز 14پریودی تا 10شب یک قرص
منظورش از اولین روز پریودیه؟ یا از اولین روزی که پریودیم تموم شد؟؟؟

12 پاسخ 362 بازدید


تفسیر آزمایش اسپرم

سلام آزمایش اسپرم همسرم رو تفسیر میکنین مرسی

7 پاسخ 418 بازدید


پرولاکتین بالا و باردار نشدن

سلام خانم دکتر عزیز پرولاکتینم ۱۰ تا بالا هست. دوماه هم دارو مصرف کردم تنظیم شد بعد دوماه دوباره ۱۰ تا بالا رفت. الان رفتم زیر نظر دکتر غدد یک آزمایش سه مرحله ای نوشت گفت انجام بده اگر بالا بود باید ام آر آی برات بنویسم اگر تو ام آر آی هم مشکلی بود باید دارو مصرف کنی تا یکسال و اصلا اقدام به بارداری نداشته باشی.گفت اگر پرولاکتین بالا بود و ام آر آی مشکلی نداشت هیچگونه دارویی برات نمینویسم. خانم دکتر بنظرتون باید چیکار کنم؟ من قصد بچه دار شدن دارم. من شنیدم میشه دارو مصرف کرد و زمانی ک فهمیدم باردارم دارو رو قطع کنم

7 پاسخ 477 بازدید


دو روز مونده به پریودم اینم جواب ازمایش بارداریم

خانم دکتر عزیز بهم گفتن باید از دکتر بپرسم نمیدونم باردارم یا نه.

69 پاسخ 971 بازدید


بیدار نشودن نوزاد ۳ ماه برای شیرشب

سلام خانم دکتر عزیز من دختر ۳ ماه دارم که از وقتی به دنیا آمده تا همین العان اصلن شب ها تو خواب بیدار نمیشه که شیر بخواد من تا همین العان مراقب شیردادن شب بهش بودم گاهی تو خواب یا میخنده یا یه جیغ کوتاه میزن باز میخواب ولی این نیست که کاملن گریه کن برای گرسنگی بیدار بشه نمیدونم آیا جای نگرانی هست

139 پاسخ 543 بازدید


پربود نشدن در زمان مصرف قرص سیپروترون

سلام دوستان و دکتر محترم اوما
من بخاطر لکه بینی دکترم قرص سیپروترون کامپاند بهم داده بودن
الان ۴ ماهه که میخورم ولی ۲ ماهه بعد قطع قرص پریود نمیشم
یکمم شیرم کم شده در زمان مصرف قرص آیا طبیعیه ؟
و اینکه اگه پریود نشم تز روز هشتم که قرص قطع کردم باید دوباره قرص بخورم ؟
۲ ماه دیگه قرص دارم هنوز
ممنون میشم راهنماییم کنید

6 پاسخ 244 بازدید


تکان خوردن ضعیف بچه

سلام دوستان
من صبح تا حالا هر چی میخورم و دراز میکشم بچه دیر تکون میخوره یا فقط تکونای ریز میخوره.. بنظرتون مشکلی هست؟؟
سمت چپ زیر شکمم انگار دچار اسپاسم شده شبیه گرفتگی عضلات.. موقع بلند شدن و اینا یه درد ریزی داره ..
چیکار کنم 😢😢😢

2 پاسخ 574 بازدید


مدفوع نکردن نوزاد دو ماهه

سلام
دخترم و از دیشب که عوض کردم تا الا که تقریبا ۲۰ ساعت میشه مدفوع نکرده
ولی جیش کرده
چرا
باید چیکار کنم؟؟؟

9 پاسخ 854 بازدید


لکه بینی و دفع لخته در روز هفتم از هفته ششم با عکس

سلام خانم دکتر عزیز من هفته پیش سه روز لکه بینی داشتم که با مصرف شیاف روزی دو عدد بعد چهار روز بهتر شدم و دوباره یه شیاف فقط شب گذاشتم از شنبه دوباره لکه بینیم شروع شد و مجددا دکترم گفت روزی دو تا شیاف بزار امروز رنگ لکه هام روشن‌تر شده همراه با لخته اینا نشونه سقطه خیلی نگرانم دیشب به بیمارستان مراجعه کردم ولی کاری نکردن گفتن استراحت کن شنبه هم سونو بده الان به نظر شما چیکار کنم دکترم تا شنبه نیستن

78 پاسخ 8,019 بازدید


دکتر اوما لطفا سوال در مورد پریود شدن بعد از زایمان دارم

سلام
من مهر سال گذشته زایمان کردم و وقتی بچم نهم ماهش شد (یعنی تیر امسال)پریود شدم ولی بعد از اون مرتب نبود.و بعد از چند ماه اول مهر دوباره پریود شدم و بعد از اون دوباره پریود نشدم
چون تو دوران شیردهی هستم این طبیعیه یا به دکتر مراجعه کنم؟

1 پاسخ 253 بازدید


تاخیر در درآمدن دندان ها

سلام وقتتون بخیر
دخترم تو ۷،۸ ماهگی دوتا دندون زیرجلویی رو دراورد
الان داره میره تو ۱۰ ماهگی و هیچ خبری از دندون جدید نیست،لازمه کاری بکنم؟یا طبیعیه؟

16 پاسخ 351 بازدید


چرا پریودیم این سری ایجوربودرنگش؟؟؟؟

سلام خانمهای عزیز و خانم دختر مهربون،یه سوالی داشتم من ۳۴ سالمه پریودم خیلی نامنظم و کلن داغون از دوسه سال قبل عقدم پریودیم ریخت بهم داغون شدن الان پریودیم جوریه ک فقط فقط با قرص پریود میشم اگه بخورم میشم نخورمم نمیشم همیشه دوفامد و دوفاستون میخوردم ک پریودبشم این ماه پروژسترون خوردم روزی دوتا تا ده روز بعد پنج شش روز من دوسه روز حالت خون ابه ای مانند رنگ فهوه ای داشتم دستمال میذاشتم رنگش قهوه ای بود و مقدارش زیادم نبود دستمال میذاشتم پر نمیشد نسبت کم بود الان بعد ده روز ک دوسه روزش اینجوربوددارم دوفامد میخورم روزی دوتا،سوالم اینه ک این لکه قهوای ک اینجور بود دوسه روز نشونه چیه ایا باقی مانه خون پریودی سری قبل یا کیست یا عفونت نشونه چیه سابقه ناباروری دارم ممنونم از راهنماییتون...

17 پاسخ 601 بازدید


غذای کمکی برا نوزاد شش ماهه

سلام خانوم دکتر دخترم شش ماه و دو هفتشه میشه بگین چیا میتونم بهش بدم فرنی (اب و ارد برنج) رو شروع کردم دیگه چیا بهش بدم و اینم بگم ک رفلاکس پنهان هم داره دارو اس امپرازول میخوره

41 پاسخ 452 بازدید


مصرف قرص لاکتاول

سلام خدمت دکترِ عزیز
دکتر جان مدتیه شیرم‌خییلی کم شده میتونم لاکتاول استفاده کنم؟؟بچم پسره چون توی این قرص رازیانه هست مشکلی براش پیش نمیاد؟؟ و اینکه روزانه چند تا قرص مصرف کنم؟
مولتی ویتامین هم میخورم اشکالی نداره؟؟
ممنون🌹

6 پاسخ 305 بازدید


دخترم گوششو میکشه میتونه به خاطر دندونش باشه یا عفونته

سلام خانوم دکتر دخترم نزدیک یک هفته هست داره دندون های جلویی شو در میاره دستش همش تو دهنشه و گوشش هم میکشه یا انگشتشو تو سوراخ گوشش میکنه یعنی عفونت داره یا به خاطر دندوناشه، وقتی گوششو میکشه گریه یا بیقراری نداره

16 پاسخ 363 بازدید


خونریزی و بی بی چک به ظاهر مثبت

سلام من لکه بینی قهوه ای داشتم تا دو روز بعد قطع شد تا الان که سه روز میشه رفتم دستشویی دیدم خون ازم اومد و نوار گذاشتم و فکرکردم پریود شدم ولی نوارم سفید بود هنوز ۳ روز مونده که پریود شم درد کمر و لگن زیر شکم دادم بی بیچک گذاشتم منفی بود انداختم دور رفتم دوباره بعداز چنددقیقه دیدم که هاله انداخته هنوزم خون ازم نیومده ایا حاملم یا نه ممنون

33 پاسخ 1,010 بازدید


چند ماهگی بهتره بچه رو از شیر گرفت؟ و با چه روشی

سلام خدمت دکتر عزیز و مامانای نازنین
با چه روشی و چند ماهگی بهتره بچه رو از شیر گرفت؟؟
همه میگن کیعیت شیر از یک سالگی دیگه کمتره و بعد یک سالگی از روی عادته

32 پاسخ 435 بازدید


رد واکسن بدو تولد

رد واکسن دخترم اینجوری شده .
نیازه کار خاصی انجام بدم؟یا ببرمش دکتر؟

15 پاسخ 426 بازدید