شکمم یه خط زیر سینم۲روزه میسوزه
سلام۳۷هفته و۶روزمه با ان تی تقریبا۴انگشت زیر سینم یک خط اندازه یک وجب از این سینم تایکی دیگه میسوزه خیلی ازچیه؟چرب هم کردم فرقی نکرد
واکسن چهار ماهگی و تب
سلام پسرم فردا واکسن ۴ ماهگیشو باید بزنم اما الان احسای میکنم کمی تب داره با تب سنج نواری تبش ۳۸ درجه بود واکسنشو میتونم بزنم یا باید صبر کنم؟
قرص دوفامد و سیکل
سلام دکتر اوما و خانوما وقتتون بخیر
ی سوال دکتر زنان قرص دوفامد برای من نوشتە یادم رفت بپرسم چجوری مصرفش کنم
روی قرص نوشته از روز 14پریودی تا 10شب یک قرص
منظورش از اولین روز پریودیه؟ یا از اولین روزی که پریودیم تموم شد؟؟؟
تفسیر آزمایش اسپرم
سلام آزمایش اسپرم همسرم رو تفسیر میکنین مرسی
پرولاکتین بالا و باردار نشدن
سلام خانم دکتر عزیز پرولاکتینم ۱۰ تا بالا هست. دوماه هم دارو مصرف کردم تنظیم شد بعد دوماه دوباره ۱۰ تا بالا رفت. الان رفتم زیر نظر دکتر غدد یک آزمایش سه مرحله ای نوشت گفت انجام بده اگر بالا بود باید ام آر آی برات بنویسم اگر تو ام آر آی هم مشکلی بود باید دارو مصرف کنی تا یکسال و اصلا اقدام به بارداری نداشته باشی.گفت اگر پرولاکتین بالا بود و ام آر آی مشکلی نداشت هیچگونه دارویی برات نمینویسم. خانم دکتر بنظرتون باید چیکار کنم؟ من قصد بچه دار شدن دارم. من شنیدم میشه دارو مصرف کرد و زمانی ک فهمیدم باردارم دارو رو قطع کنم
دو روز مونده به پریودم اینم جواب ازمایش بارداریم
خانم دکتر عزیز بهم گفتن باید از دکتر بپرسم نمیدونم باردارم یا نه.
بیدار نشودن نوزاد ۳ ماه برای شیرشب
سلام خانم دکتر عزیز من دختر ۳ ماه دارم که از وقتی به دنیا آمده تا همین العان اصلن شب ها تو خواب بیدار نمیشه که شیر بخواد من تا همین العان مراقب شیردادن شب بهش بودم گاهی تو خواب یا میخنده یا یه جیغ کوتاه میزن باز میخواب ولی این نیست که کاملن گریه کن برای گرسنگی بیدار بشه نمیدونم آیا جای نگرانی هست
پربود نشدن در زمان مصرف قرص سیپروترون
سلام دوستان و دکتر محترم اوما
من بخاطر لکه بینی دکترم قرص سیپروترون کامپاند بهم داده بودن
الان ۴ ماهه که میخورم ولی ۲ ماهه بعد قطع قرص پریود نمیشم
یکمم شیرم کم شده در زمان مصرف قرص آیا طبیعیه ؟
و اینکه اگه پریود نشم تز روز هشتم که قرص قطع کردم باید دوباره قرص بخورم ؟
۲ ماه دیگه قرص دارم هنوز
ممنون میشم راهنماییم کنید
تکان خوردن ضعیف بچه
سلام دوستان
من صبح تا حالا هر چی میخورم و دراز میکشم بچه دیر تکون میخوره یا فقط تکونای ریز میخوره.. بنظرتون مشکلی هست؟؟
سمت چپ زیر شکمم انگار دچار اسپاسم شده شبیه گرفتگی عضلات.. موقع بلند شدن و اینا یه درد ریزی داره ..
چیکار کنم 😢😢😢
مدفوع نکردن نوزاد دو ماهه
سلام
دخترم و از دیشب که عوض کردم تا الا که تقریبا ۲۰ ساعت میشه مدفوع نکرده
ولی جیش کرده
چرا
باید چیکار کنم؟؟؟
لکه بینی و دفع لخته در روز هفتم از هفته ششم با عکس
سلام خانم دکتر عزیز من هفته پیش سه روز لکه بینی داشتم که با مصرف شیاف روزی دو عدد بعد چهار روز بهتر شدم و دوباره یه شیاف فقط شب گذاشتم از شنبه دوباره لکه بینیم شروع شد و مجددا دکترم گفت روزی دو تا شیاف بزار امروز رنگ لکه هام روشنتر شده همراه با لخته اینا نشونه سقطه خیلی نگرانم دیشب به بیمارستان مراجعه کردم ولی کاری نکردن گفتن استراحت کن شنبه هم سونو بده الان به نظر شما چیکار کنم دکترم تا شنبه نیستن
دکتر اوما لطفا سوال در مورد پریود شدن بعد از زایمان دارم
سلام
من مهر سال گذشته زایمان کردم و وقتی بچم نهم ماهش شد (یعنی تیر امسال)پریود شدم ولی بعد از اون مرتب نبود.و بعد از چند ماه اول مهر دوباره پریود شدم و بعد از اون دوباره پریود نشدم
چون تو دوران شیردهی هستم این طبیعیه یا به دکتر مراجعه کنم؟
تاخیر در درآمدن دندان ها
سلام وقتتون بخیر
دخترم تو ۷،۸ ماهگی دوتا دندون زیرجلویی رو دراورد
الان داره میره تو ۱۰ ماهگی و هیچ خبری از دندون جدید نیست،لازمه کاری بکنم؟یا طبیعیه؟
چرا پریودیم این سری ایجوربودرنگش؟؟؟؟
سلام خانمهای عزیز و خانم دختر مهربون،یه سوالی داشتم من ۳۴ سالمه پریودم خیلی نامنظم و کلن داغون از دوسه سال قبل عقدم پریودیم ریخت بهم داغون شدن الان پریودیم جوریه ک فقط فقط با قرص پریود میشم اگه بخورم میشم نخورمم نمیشم همیشه دوفامد و دوفاستون میخوردم ک پریودبشم این ماه پروژسترون خوردم روزی دوتا تا ده روز بعد پنج شش روز من دوسه روز حالت خون ابه ای مانند رنگ فهوه ای داشتم دستمال میذاشتم رنگش قهوه ای بود و مقدارش زیادم نبود دستمال میذاشتم پر نمیشد نسبت کم بود الان بعد ده روز ک دوسه روزش اینجوربوددارم دوفامد میخورم روزی دوتا،سوالم اینه ک این لکه قهوای ک اینجور بود دوسه روز نشونه چیه ایا باقی مانه خون پریودی سری قبل یا کیست یا عفونت نشونه چیه سابقه ناباروری دارم ممنونم از راهنماییتون...
غذای کمکی برا نوزاد شش ماهه
سلام خانوم دکتر دخترم شش ماه و دو هفتشه میشه بگین چیا میتونم بهش بدم فرنی (اب و ارد برنج) رو شروع کردم دیگه چیا بهش بدم و اینم بگم ک رفلاکس پنهان هم داره دارو اس امپرازول میخوره
مصرف قرص لاکتاول
سلام خدمت دکترِ عزیز
دکتر جان مدتیه شیرمخییلی کم شده میتونم لاکتاول استفاده کنم؟؟بچم پسره چون توی این قرص رازیانه هست مشکلی براش پیش نمیاد؟؟ و اینکه روزانه چند تا قرص مصرف کنم؟
مولتی ویتامین هم میخورم اشکالی نداره؟؟
ممنون🌹
دخترم گوششو میکشه میتونه به خاطر دندونش باشه یا عفونته
سلام خانوم دکتر دخترم نزدیک یک هفته هست داره دندون های جلویی شو در میاره دستش همش تو دهنشه و گوشش هم میکشه یا انگشتشو تو سوراخ گوشش میکنه یعنی عفونت داره یا به خاطر دندوناشه، وقتی گوششو میکشه گریه یا بیقراری نداره
خونریزی و بی بی چک به ظاهر مثبت
سلام من لکه بینی قهوه ای داشتم تا دو روز بعد قطع شد تا الان که سه روز میشه رفتم دستشویی دیدم خون ازم اومد و نوار گذاشتم و فکرکردم پریود شدم ولی نوارم سفید بود هنوز ۳ روز مونده که پریود شم درد کمر و لگن زیر شکم دادم بی بیچک گذاشتم منفی بود انداختم دور رفتم دوباره بعداز چنددقیقه دیدم که هاله انداخته هنوزم خون ازم نیومده ایا حاملم یا نه ممنون
چند ماهگی بهتره بچه رو از شیر گرفت؟ و با چه روشی
سلام خدمت دکتر عزیز و مامانای نازنین
با چه روشی و چند ماهگی بهتره بچه رو از شیر گرفت؟؟
همه میگن کیعیت شیر از یک سالگی دیگه کمتره و بعد یک سالگی از روی عادته
رد واکسن بدو تولد
رد واکسن دخترم اینجوری شده .
نیازه کار خاصی انجام بدم؟یا ببرمش دکتر؟




