سلام دوستان عزیز من طبق سونوی ان تی الان هفده هفته و ۲روز هستم ..ان تی دقیق تره درسته؟بعد من میتونم ۵روز دیگه وارد ۱۸هفته میشم برای آنومالی برم یا وایسم ۱۸هفته کامل بشه بنظرشما کدوم بهتره
2
1401/10/15
نیلوفر زند 🤰💟
سلام عزیزم جفتش میشه ولی بنظرم بذار ۱۸ کامل بشه
چون مثل ان تی نیس که بگن دیر شده و اینا هر چی بچه بزرگتر بشه اتفاقا بهتره
چون مثل ان تی نیس که بگن دیر شده و اینا هر چی بچه بزرگتر بشه اتفاقا بهتره
0
1401/10/15
Malihe____ 💙💖
الان وارد ۱۸ شدی دیگه ۵ روز دیگه ۱۸ تموم میشه وارد خفته ۱۹ میشی
1
1401/10/15
Malihe____ 💙💖
دقیقا یه هفته دبگه برو ک ۱۸ هفته و دوروز میشی
1
1401/10/15
نیلوفر زند 🤰💟
کلا تو کشورای دیگه از هفته ی ۲۰_۲۳ انجام میشه
ولی تو ایران بخاطر مجوز سقط و اینا زودتر انجام میشه
انشالله همه چی خوب باشه برات و سالم و سلامت
ا
ولی تو ایران بخاطر مجوز سقط و اینا زودتر انجام میشه
انشالله همه چی خوب باشه برات و سالم و سلامت
ا
0
1401/10/15
سوال کننده
زنده باشید ممنون از همگی🌹🌹
1
1401/10/15
سوال کننده
۱۶آذر رفتم ان تی ۱۳هفته و۱روز بودم الان ۱۷هفته و۲روزم ..انشاالله همون ۱۸هفته کامل بشه میرم
0
1401/10/15
مامان ی خانم کوچولو
سلام همون ۱۸ هفته و دو روز یا سه روز برو
0
1401/10/15
سوال کننده
متشکرم
0
1401/10/15
سوال کننده
تو اوما زده هفده هفته و ۲روزم یعنی الان وارد ۱۸هفتگی شدم؟
0
1401/10/15
Leila 💫
اره
0
1401/10/15
مرجان انوری
سونوی آنومالی فقط سونو هست یا مثل ان تی آزمایشم داره؟
دکتر من گفت ان تی مشکلی نداره.ضروری نیست بری آنومالی
به نظرتون برم یا نه؟
دکتر من گفت ان تی مشکلی نداره.ضروری نیست بری آنومالی
به نظرتون برم یا نه؟
0
1401/10/15
نیلوفر زند 🤰💟
آزمایش غربالگری دوم رو شاید منظورش بوده
که لازم نیس
که لازم نیس
1
1401/10/15
نیلوفر زند 🤰💟
سنوشو حتما برو
0
1401/10/15
مرجان انوری
مگه غربالگری دوم همون آنومالی نیست؟
0
1401/10/15
نیلوفر زند 🤰💟
برا منم و بیشتر بچها گفت آزمایش غربالگری دوم لازم نیس
1
1401/10/15
نیلوفر زند 🤰💟
ولی سونو لازمه
0
1401/10/15
نیلوفر زند 🤰💟
چرا همونه یه آزمایش داره یه سونو
0
1401/10/15
نیلوفر زند 🤰💟
ازمایشو معمولا نمیره بچها ولی سونوگرافی ش لازمه
0
1401/10/15
نیلوفر زند 🤰💟
نمیرن
1
1401/10/15
مرجان انوری
آهان پس سونوش آنومالیه.اوکی سونوشو میرم پس
0
1401/10/15
نیلوفر زند 🤰💟
آره
0
1401/10/15
مرجان انوری
مرسی که جواب دادین
0
1401/10/15
مرجان انوری
stk: |~|12|~|288
0
1401/10/16
سوال کننده
منم همینو گفت نمیرم ازمایش فقط سونو میدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



325

