سلام خانم دکتر . من دخترم دیشب مهمون بودیم و اونجا ساعت ۹ یه ربع نیم ساعت خوابید و بعدش بیدار شد و هی گریه کرد و ن شیر میخورد نه دوباره میخوابید . اومدیم خونه هم چنبار یکم میخوابید و بعد باز گریه میکرد با صدای بلند . ساعت ۲ دیدم گرمه و دماش ۳۸ بود . که استا دادم و نیم ساعت بعد اومد رو ۳۷ . الانم باز گرمه بدنش و بازم استا دادم یه قطره چکان پر .
تو ۹ ماهگی که وزن کردیمش ۱۰.۵ کیلو بود . الان احتمالا ۱۱ کیلو بشه . چقدر باید بهش قطره استا بدم ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



377
1401/10/15




