سلام وقت بخیر دخترم دوماه و نیمشه یه هفتس تقریبا مریضه سرماخورده دکترم بردمش دارو داد سینش چرکی شده سرفه های شدید و زیاد داره همون خلطای سینش اذیتش میکنه دکتر چرک خشک کن براش نوشت اما هنوز خوب نشده همش سرفه چیکارش کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



294
1401/10/13



