کدوم دکتر لطفا لایک کنید
عصر تاپیک زدم مثله اینکه خیلیا ندیدن الان دوباره میپرسم
لطفا بگید کدومش چون تو نت چیز خوب و بد زیاد گفته بودن
شرو غذای کمکی برای بچه ۴ماهه ۱۵ روز باید با چی شرو کنم
سلام دوستان پارمیس چندروز دیگه میشه ۴ماه و۱۵روز دکترش گفت بایدغذای کمکی شرو کنم الان نمیدونم باچی شرو کنم وچه اندازه بدم لطفا راهنمایی کنین .سپاس🙏🙏
ترشحات دوران بارداری چگونه است؟
سلام
من 19 هفته 3 روزمه
ترشحاتم خیلی زیاد مخصوصا صبحا
نمیدونم ترشحه یا کیسه ابه چون آبکیه ولی یه چیزای سفیدی داره
کسی بوده اینجور باشه؟
احتمال اشتباه آزمایشگاه هست برای تیتر بتا
سلام وقتتون بخیر من روز 24دوره تیتر بتا دادم که جواب 110شد اما بی بی چک میزنم هیچی هاله نمینداره آیا نباید با این مقدار بتا بی بی چک مثبت میشد
ممکن هست آزمایشگاه اشتباه کرده باشه
تفسیرآزمایش سلفری رو میخوام لطفاً؟
سلام وقتتون بخیر.آزمایش سلفری دادم جوابش اومده نمیدونم چیه.دکترم عصر هست. الان میخوام بدونم میشه بهم بگید ممنون میشم
سلام دکتر عزیز. ایا بواسیر و شقاق فرقی دارن باهم؟ و من باوجود علایم درگیر کدومشو
من 11 ماهه زایمان کردم. از بعد زایمانم یه چیز نرم اندازه نخود از مقعدم زده بیرون. و هنگام یبوست و ببخشید رابطه از پشت خونریزی میفته. و خون روشن میاد. و میسوزه. لطفا راهنمایی کنید چیه؟ درمانش چیه و چه دکتری باید برم اذیتم خیلی. خطرناک نیس؟
شروع ترشح شیر
سلام، وقتتون بخیر ، من الان ۲۲ هفته هستم و یکی از سینه هام یکم ترشح شیر داره، خیلی زود شروع نشده؟
آزمایشگاه با نمونه گیر مجرب برای بچه یکساله
سلام دوستان پسرمو میخوام ببرم برای چکاپ یکسالگیش آزمایش بده کدوم آزمایشگاه توی تهران نمونه گیر خوب برای بچه ها داره که بچه زیاد اذیت نشه؟! اگر تجربه ای دارید ممنون میشم بگین ، دکتر خودش دانش رو معرفی کرد
کوتر با لیزر یا فریز دهانه رحم
سلام وقتتون بخیر
من پیش دوتا دکتر رفتم برای زخم دهانه رحم یکی میگه کوتر با لیزر داره یکی هم فریز میکنه کدوم بهتر هست؟
توده در سینه سمت چپ با درد
سلام خانم دکتر مهربون.امروز سینه سمت چپم خیلی احساس درد داشتم وقتی لمس کردم محل درد یه چیزی شبیه توده که انگار پر از توپه های کوچیک هست زیر دستم حس کردم و نزدیک سمت بغلم هست.دست میزارم دردش بیشتر میشه.خیلی نگرانم نمیدونم چیکار کنم.البته در شیردهی دختر اولم وقتی یکسال و چهارماهه بود سر هر درسینه م حسابی زخم شد به نحوی که دیگه نتونستم به دخترم شیر بدم و از شیر گرفتمش و این درد رو اونموقع هم داشتم ولی وقتی رفتم برای مامو گرافی گفتن چون زیر ۳۵ سال سن دارم نیازی نیست انجام بدم.ولی الان دردی شبیه همون درد رو دارم.چی میتونه باشه؟طبیعیه؟
قطع شیر شب نوزاد ۶ماهه
سلام وقتتون بخیر، چجوری شیر شبو قطع کنم؟از کی نباید بخوره؟ بچهم تا صب چند بار شیر میخوره، وقتی بیدار میشه و گریه میکنه فقط با شیرخوردن ز سینه م آروم میشه، ممنون میشم راهنمایی کنین، مخصوصا اینکه بایدکیفیت خوابمونم بهتر کنم ، ۳ماه دیگه برمیگردم سرکار
دراز کشیدن ب پهلو دربارداری
سلام.پزشک عزیز.من ب پهلوی چپ ک دراز میکشم تنگی نفس میگیرتم.ب پشت هم همینطور.ب پهلوی راست ک میخوابم انگار نینی اذیته همش تکون میخوره اخه من چیکارکنم.نکنه تا ب پهلو راست دراز میکشم یه جاش زیر بدنم له میشه ک انقد تکون میخوره؟؟؟
خانم دکتر من گروه خونی Aمثبت هستم و همسرمOمنفی آیا آمپول رگام باید بزنم؟
سلام خانم دکتر برای آمپول رگام من گروه خونی Aمثبت هستم و همسرمOمنفی آیا آمپول رگام باید بزنم؟ اگر بله در چه هفته ایی به دکترم مراجع کنم؟
قرمزی و تیرکشیدن دور ناف
سلام وقتتون بخیر .
من توی هفته دهم هستم الان یه مرتبه نافم تیر کشید و قرمز شد خواستم ببینم علتش چیه خطرناک نباشه .
درد زیر بغل و بوی عرق
سلام وقت بخیر🌸 من از حدود دوماه پیش احساس کردم زیر بغلام درد میگیرن دو طرف. مخصوصا کار سنگین که میکنم، یا باد سرد بهم میخوره و وقتایی که استرس و نگرانی دارم. حالا یه مدته کمتر شده ولی امروز تاپیک یکی از بچه ها رو میخوندم که درمورد بوی نامطبوع عرق بود و توصیه کردید سونو زیربغل و سینه بده فکرم مشغول شد که ممکنه از چی باشه مثلا؟ چون منم هم درد زیربغل دارم هم یه مدته حس میکنم بوی عرقم بیشترشده. یه جوری که فکرمیکردم وسواسی شدم که هرروزم دوش میگیرم ولی همیشه هم ناراضی ام☹️ درد زیربغلم هم از یه طرف.. چجوری پیگیرش باشم؟ آزمایشی چیزی لازمه بدم؟ سونو هم برم؟ راستی من ماه گذشته هم پریودم خیلی سبک و عجیب بود. تاپیک زدم خدمت خودتون هم سوال پرسیدم گفتید اگر تکرار شد آزمایش پرولاکتین بدم. ممکنه درد زیربغل و بوی عرق و اون وضعیت پریودم از عدم تعادل هورمون باشه؟ سونو قراره چیو مشخص کنه؟ توده ای چیزی خدای نکرده؟
لطفا بگین کدوم دکتر
تو نت دیدم یه سریا تعریف کرده بودن یه سریا نه
حالا بیایید بگید کدوم ببرم دخترمو؟
داغ بودن و عرق کردن پشت سر
سلام خانم دکتر و خانمای گل
من پسرم ده ماهشه کلا از اول تولدش کله اش داغ بوده ولی تازگیا خیلی داغ میشه که پشت گردنش خیس میشه عرق میکنه علتش چیه مشکل داره؟ تازگیا هم دندون پایین دوتاش باهم دراومده هنوز داغ هست چکار کنم ؟
تزریق واکسن پرونار۱۳
سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر
من دیروز ساعت ۱۰ صبح واکسن پرونار دخترم رو تزریق کردم
سومین دوز واکسن بود
ولی دیشب دیدم پاش قرمز شده و متورم شده
ممنون میشم عکس رو نگاه کنین
بی حالی و بالا آوردن پسرم
سلام دکتر جان
من چند روز پیش هم سوال پرسیدم میخام بدونم اینجوری بالا آوردنش مربوط ب رفلاکسه؟
آخه حتی تو اوج رفلاکسشم بالا میآورد این رنگی نبود
پسرم امروز خیلی کسل و بیحال بود سرش داغ میشد و خنک میشد.
تب نداره ۳۶.۱ بود ،دوس داره بیشتر بخابه
غذا ک اصلا نمیخوره
اس امپرازول هرروز بهش میدم.
امروز کمتر از روزای قبل هم شیر خورد
ظهر بهش موز دادم بعد از حدود یکساعت همشو با خلط بالا آورد
الانم اینجوری بالا آورده😔 عکس میزارم
یچیزای زردی توش بود هیچی غیر شیر نخورده
عکس سوال قبلم رو هم میزارم ک شرایطش و مفصل تر توضیح دادم
ممنونم😔🙏
تفسیر ازمایش فاویسم نوزاد
سلام و خسته نباشید پزشک محترم
ممنون میشم ازمایش فاویسم دخترم رو ببینید




