Ooma

تفسیر سونوی سینه برای قبل آی وی اف

خانم دکتر و امایی های عزیز ممنون میشم سونومو تفسیر کنید
دکتر برام برای قبل آی وی اف نوشته

14 پاسخ 485 بازدید


کهیر روی بدن دخترم بعد از چند روز تب

سلام خانم دکتر واومایی های عزیزدل بچه من پنج شب تب داشت تا نهایت ۳۸.۴ بردم دکتر کامل گوش و گلو رو چک کرد گفت عفونت نداده بعد بادیدن لثش گفت آزمایش نمینویسم چون صد در صد از لثش و دندونه چون دخترم همزمان چهارتا آسیابی داره درمیاره
الان بعد از گذشت چند شب که گاهی تبش آنی میرفت و با پاشویه کنترل میکردم و پاراکید الان دیدم بدنش کهیر زده خصوصا ناحیه کمر و شکمش
الان برام سواله آیا این همون رزوئلا بوده؟؟؟یا اینکه مریضی چیز دیگه
الان دسترسی به دکتر ندارم احتیاج هست حضوری برم،؟؟

15 پاسخ 387 بازدید


جواب نمونه برداری تیرویید

سلام خانم دکتر مهربان جواب نمونه برداری تیرویید مادرشوهرم رو لطف میکنین که خوش خیم هست یا بدخیم . دوستان اگه کسی برنامه مترجم عکس داره میتونه برام ترجمه کنه

46 پاسخ 1,405 بازدید


نداشتن ترشح تخمک گذاری

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
من این ماه هیچ علایمی از تخمک گذاری نداشتم
امروز هم ۱۸ دوره هستم
در حالیکه هرماه از ۱۰ دوره ترشحات رو داشتم تا ۱۶
یعنی این ماه تخمک گذاری نداشتم؟؟؟

9 پاسخ 3,256 بازدید


قرص جوشان مولتی به جای قطره مولتی ویتامین

سلام میشه به جای قطره مولتی ویتامین قرص جوشان مولتی بدم به دخترم؟ یه ماه دیگه دوسال میشه قرص جوشان دقیقا همون قطره هست طعم و رنگش همه چیزش مثل قطره هست فقط قرص جوشان بهتر میخوره قطره میریزه بیرون..

7 پاسخ 385 بازدید


سکسکه و تکان های زیاد جنین در اثر حرکت ناگهانی

سلام خانم دکتر و دوستان ۳۵ هفته ام من جدیدا وقتی ی حرکت ناگهانی انجام میدم جنین تو شکمم همون حین یهو سکسکه میزنه کلی تکون میخوره جوری ک حالا حالا ها آروم نمیشه مثلا وقتی خوابم یهو پهلو به پهلو میشم یا وقتی ی شی نسبتا سنگین رو از زمین برمیدارم یا وقتی میخوام برم روی تخت میگم خدایی نکرده بند ناف دور گردنش نپیچیده باشه ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید نگرانم الان یک هفتس ک اینجوریه در برابر حرکت من سریع عکس العمل نشون میده

10 پاسخ 623 بازدید


من امروز بی بی چک زدم در عرض چند دقیقه دو تا خط شد رفتم آزمایش دادم بتا14بود سو

من امروز بی بی چک زدم در عرض چند دقیقه دو تا خط شد رفتم آزمایش دادم بتا14بود سونو دادم چیزی دیده نشد عکس همشو میزارم 37ام سیکلم بود الان سوالم اینه امکان داره مثلا لقاح 28 ام دوره انجام بشه ؟ بخاطر همون آزمایشو سونو منفیه؟
بعد من این ماه از21ام دوره تا 28دوره این قرصا رواستفاده کردم کردم((مترانیدازول هر 12ساعت دو عدد امپول هیدروکورتیزون روزی سه بار تزریق کردم دوزشو نمیدونم مُسکن ،پنتومید)از28ام دوره هم پردنیزولون روزی 35گرم.
این قرصا و امپولا تو تاخیر پریودی تاثیر داره؟ضخامت اندومترم کم میکنن؟
دوره هام نامنظمه از26تا36متغیره که البته چن ماهیه بین 28تا31هست

31 پاسخ 922 بازدید


آزمایش تومور مارکر کیست آندومتریوز منو لطفا تفسیر کنید

من تو سونوگرافی متوجه کیست شدم، دو ماه قرص استفاده کردم که بهتر شدم، سه ماه بعدش هم باز سونو دادم که دکتر گفت الان عادیه و نگران کننده نیست. بعد شش ماه که بر اثر درد شدید رفتم سونو فهمیدم سمت چپ خیلی بزرگ شده و به ۵ سانتی متر رسیده و سمت راست ۲ سانت. رفتم دکتر و دکتر برام قرص وروژست نوشت و یه آزمایش تومور ماکر که الان جوابش اومده و من خیلی نگرانم چون وضعیت بحرانی مشاهده میکنم. لطفا بهم بگین که الان تو چه مرحله ای هست و آیا خطرناکه و درمان میشه؟ و درمانش به چه صورت هست؟ ((چون نشد عکس آپلود کنم نتیجه به این صورت براتون تایپ میکنم))
HE4 .... 38.3
CEA .... 3.7
CA 15-3 .... C 35.4
CA 19-9 .... H 88.65
CA 125 .... 56.65

47 پاسخ 439 بازدید


مقدار مصرف سانستول زینک پلاس

سلام پزشک مهربون، پسرم ۱۷ ماهشه از امروز میخوام بهش سانستول زینک پلاس بدم ولی نمیدونم برای این سن چند سی سی باید بدم ممنون میشم راهنمایی کنید💕

15 پاسخ 324 بازدید


جواب آزمایش سلفری

سلام ببخشید خانم دکتر عزیز میشه جواب آزمایش منو تفسیر کنید

11 پاسخ 517 بازدید


برای سینه نگرفتن نوزادم چیکار کنم؟

سلام خانوم دکتر
ما پسرمو دو روز پیش[ یعنی ۸۰ روزگی] بردیم ختنه کردیم
از اون روز خیلی بد سینه رو قبول میکنه یا اصلا قبول نمیکنه با اینکه گرسنس [انگشتاشو میخوره،پستونک میگیره ولی سینه رو قبول نمیکنه] ،اینقد گریه میکنه که کبود میشه ولی شیر نمیخوره
دیگه وقتی خوابش میبره با گریه، بهش شیر میدم
باید چیکار کنم ؟
نمیدونم بخاطر درده یا کلا سینه رو نمیخاد دیگه اخه وقتی سیره اصلا گریه نمیکنه که بگم واسه دردش شیر نمیخوره
سوال دومم اینکه قطره استامینوفنش تا کی بدم بهش اخه داره تموم میشه

23 پاسخ 439 بازدید


خس خس کردن سینه پسرم

سلام دکتر اوما پسرم ۲سال و۳ماهش سرما خورده الان ۶روز میشه،،،تبش قطع شده بعد سرفه کم میکنه اما خلط دار نیست و اینک مخاط بینیشم سفید اما یه طوری انگار چسبناک،،،،همش تمیز میکنم..

اما وقتی خوابه انگار سینش خس خس میکنه این طبیعی؟؟؟شربت پلارزین،،ستریزین وشربت سرفه بهش میدم،،،

و اینک پسرم دوماه پیش شربت زینگ میخورد الان میتونم دوباره بهش بدم،تشکر ازپاسخگویتون

8 پاسخ 1,489 بازدید


راهکارهای افزایش شیر بعد زایمان

سلام خانم دکتر عزیز و اومایی های گل،
من کمتر از یه ماه دیگه زایمانمه،سوالم اینه که از الان چه چیزایی بخورم و بعد زایمان چیا بخورم که شیر داشته باشم؟؟
اخه خیلیا گفتن سربچه اول چند روز طول میکشه تا شیر زیاد شه.
من دوست دارم شیرم خوب و با کیفیت باشه،تا نخام از شیر خشک استفاده کنم،
میشه راهنماییم کنین و اگه تجربه دارین در اختیارم بزارید ممنونم عشقا

16 پاسخ 405 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری مرحله اول و دوم

سلام خانوم دکتر عزیز من غربالگری اول ۱۲ هفته و ۴ روز دادم
free hcg.بالا بود .دوباره ۱۵ هفته و ۴ رور غربالگری تکرار کردم . میشه بگین جوابش خوبه یا نه

13 پاسخ 286 بازدید


استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب بصورت مداوم ضرر دارد؟

سلام من واژنم خشکه و موقع نزدیکی همیشه ژل لوبریکانت استفاده میکنم. الان میخوام اقدام به بارداری کنم مشکلی نداره از ژل لوبریکانت در حین رابطه استفاده کنم؟؟؟

25 پاسخ 1,145 بازدید


سرماخوردگی نوزاد سه ماهه

سلام خانم دکتر عزیز و دوستان خوب

دخترم از دیشب سرفه می‌کنه ، آب ریزش بینی داره ، تب هم تا ۳۷.۱ بالا رفته

امروز بردمش دکتر گوش و بقیه موارد رو معاینه کردن و گفتن علامتی از عفونت نیست و خوبه

شربت دیفن هیدرامین دادن یک سیسی صبح و یک سیسی شب

تو صحبت های دکتر اوما خونده بودم این شربت برای زیر ۶ ماه خوب نیست

چیکار کنم ؟؟؟
چی بهش بدم ؟؟؟

داروی دیگه ای بهم ندادن

43 پاسخ 290 بازدید


تفسیر سنوگرافی وتکون خوردن کم بچه

سلام روزتون بخیر
تکون خودن بچم خیلی کم شده سنو و نوار قلب گرفتن میگن خوب وخودم نگرانم

9 پاسخ 426 بازدید


دکتر عزیز لطفا نظرتون رو در مورد سونو و آزمایش NT بفرمائید .

با تشکر از شما🙏🙏🙏

10 پاسخ 498 بازدید


استفراغ نوزاد بعد خوردن اموکسی سیلین

سلام خانم دکتر
من دخترم ۸ ماهشه و ۱۰ کیلو هستش و از اول بیومیل ای ار خورده و الانم میخوره و هنوز عوض نکردم شیرخشکشو به معمولی.
از شروع ۶ ماهگی به مدت ۱۲ روز فرنی دادم که دو روز اخر حریره رو دادم و از روز ۱۳ به مدت یه هفته اسهال شد و بعضا استفراغ شدید میکرد . از بعد اون به فاصله ی یه هفته دوبار یه قاشق کوچیک فرنی امتحان کردم که هر دوبار شدید استفراغ کرد و هی عوق میزد و زرداب میاورد بالا . تا الان که هیچی نمیدم بهش غذا . بعذا یذره با انگشتم میچشونم بهش .
هفته ی گذشته یکی از دندوناش زد بیرون و اون یکی هم سرش سفید شده . و از چهارشنبه ابریزش و خلط داشت که دکتر دیفن هیدرامین داد و دو روز فقط دادم بهش . و امروز سرفه های خشک میکرد . که زنگ زدم دکتر و گفت اموکسی سیلین ۱۲۵ بگیر و ۵ سی سی بده بهش . عصر ساعت ۸ بهش دادم و ساعت ۱۰ شدید استفراغ کرد و هی عوق میزد که تو ماشین خوابش برد و الانم خوابیده . ۳۰ میل شیر خورد فقط .
قبلا هم یه بار سفالکسین و یه بار اموکسی سیلین خورده بود و مشکلی نبود .
سوالم اینه که ۵ سی سی زیاد بوده براش ؟
برا اینکه تحمل معده اش بره بالا چیکار کنم ؟
اصلا چرا استفراغ میکنه و چرا معده اش تحمل نداره ؟

19 پاسخ 976 بازدید


زیاد شدن خواب نوزاد عالتش چیه؟

دکتر اوما عزیز سلام پسرم ۵۳ روزشه از دیروز همش خوابه فقط واسه شیر بیدار میشه میخوره میخوابه دیروز سر جمع شاید ۳.۴ ساعت بیدار بود همش دلش میخواد بخوابه تب و علائمم نداره دلیلش چی میتونه باشه؟

30 پاسخ 436 بازدید