من امروز پاسخ ازمایشات ایمنی رو هم گرفتم.(انعقادیم همش خوب بود) همه چیز نرمال بود. فقط آپکا 15بود. قبل ازمایش در حد 4-5 روز قرص پردیزولون مصرف کرده بودم. رنج ازمایشگاهی زیر 15منفی و بالای 20 مثبته!
تکلیف من که 15 هستم چیه؟ ایا بخاطر اون 4-5تا قرص اپکام اومد نزدیک 15 و مثلا قبلش زیر 15 بوده؟!!! ایا علت سقط مکررم همین بوده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



510
1401/10/17



