خس خس کردن بینی نوزاد درخواب و هنگام شیر خشک خوردن
سلام دکتر.پسر من ۱۷ روزشه بینیش خس خس صدا میده میشه بگید از چیه و چی استفاده کنم خوب بشه؟
سلام برای عفونت این داروهارو قبلا دکتر داده بود
مصرف کردع بودم اما الان یادم نمیاد دوز مصرفشو.. از شما دکتر عزیز میخام بگید چند ساعتی بخورم با توجه به اینکه بچم یکسال و هشت ماهه شیر میدم و سوزش دارم خیلی ممنون
سکسکه جنین در هفته های آخر
سلام پزشک عزیز اوما ، وقت بخیر
سکسکه جنین چه زمانی نگران کننده است ؟
توی اوما خوندم که سکسکه بعد از هفته ۳۲ نباید هر روز اتفاق بیافته ولی من الان تقریبا یک هفته است که هر روز سه یا چهار بار سکسکه میکنه دخترم، البته قبلا هم سکسکه میکرد
ممکنه از بند ناف باشه؟ چیکار باید بکنم ؟
پهلو درد بعد سقط
سلام خانم دکتر عزیزم من بعد از سقط پهلوی سمت چپم گاهی میگیره و درد میگیره البته هنوز خونریزی تموم نشده میشه بگین علتش چیه و اینکه قرص تیروییدمو تا کی باید مصرف کنم آزمایش دادم تو بارداری تیروئید کم کار بود روزی نصف قرص میخورم و آخرین سوالم اگه تا پنجشنبه خونریزیم قطع نشه میتونم بازم سونو واژینال انجام بدم واسه بقایای بارداری
پودر اس امپرازول و رفلاکس نوزاد
سلام خانم دکتر و دوستان. تورو خدا اگه تجربه نوزاد رفلاکسی دارید بگید.دخترم بخاطر رفلاکس سه روزه پودر اس امپرازول میخوره ولی اوق زدناش بیشتر شده تک سرفه هممیکنه. رژیمم رعایت میکنم.
دماغشم کیپه با اینکه قطره میندازم چیزی توش نیس . همش صدا میده دماغش.
باید چکار کنم ب دکترش بگم یا طبیعیه؟
داروهای سه ماهه اول بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز ، شبتون بخیر .
من تحت نظر پزشک هستم، این دو سری که رفتم پیشش رووفولیک ، دی وی ژل ۱۰۰۰ و آسپرین بهم داد(ظاهرا غلظت خون دارم)
این سری هم بهم گفت که مجدد همون دارو ها رو تکرار کرده.
اما تو نسخه انگار اشتباه شده چون رفتم بگیرم داروهای دیگه ای بهم داد که ظاهرا نسخه ی شخص دیگه ای بود... داخل پرونده ک عکسش هست نوشته .
من چطوری اینارو از داروخانه بگیرم ؟
راه مطب دوره و امکانش نیست ک تا ویزیت بعدی دوباره برم .
دوز یا توضیحی چیزی داره که ب متصدی داروخانه بگم ؟
زیر دلم به شدت درد میکنه و اروم نمیشه رفتم سونو عکس رو گذاشتم
سلام خانوم دکتر و دوستان من از دیشب نصف شب زیر دلم درد گرفت به حدی ک از خواب بیدار شدم صبح دوباره شدت پیدا کرد مثل زمان پریودی که کلا زیر دل و گودی کمر درد میکنه .
رفتم سونو گفت نرماله
قسمتی ک زده funning رویت نگردید یعنی چی
دلیل این درد چی میتونه باشه ایا امکان داره هوای سرد به دل و کمرم خورده باشه ؟
جواب سونو رو خدمتتون ارسال کردم با تشکر
شربت نئوتادین و پلارزین
سلام دکتر عزیز من پسرم قبلا سرما خورده بود دکتر بهش پلارژین و سیتریزین داد
حالا ایندفعه ک سرما خورده ی دکتر دیگه بردم نئوتادین داد گفت مثل سیتریزینه
حالا سوالم اینه ک نئوتادین و پلارژین و باهم بدم یا فقط نئوتادین
تهوع و رفلاکس معده
سلام دکتر جان
من مهشیدم به خاطر اینکه سابقه مو بدونید همش تو یه تایپک ازتون سوالمو میپرسم عذر میخوام
دکتر جان من از اول بارداریم همش انگار خلط پشت گلومه همین باعث استفراغم میشه
الانم که دو روزه همش رفلاکس معده دارم
برای تهوعم که هنوز برطرف نشده و اون خلط چیکار کنم و اگه آدامس بجوئم اشکالی داره؟
قرص نعنا چی اشکالی داره؟ یا عرق نعنا
سلام خوبین. ترشح سفید قبل از پریود
۴ روز دیگه موعد پریود هستش
از دیروزهمینجور زیر دلم که تخمدان باشه درد میکنه
و امروزترشح شفاف بیرنگداشتم
ماه های قبل.نزدیک پریودترشح چسپناک داشتم. دقیقا مثلچسپبود
ولی اینماه شفافهست
سوالم این ممکن بخاطر بارداری باشه؟
ترشح شما قبل از بارداری شفاف بود؟
من زیر دلم و کمرم خیلیی درد میکنه. دقیقا مثل دردپریودی
سرماخوردگی نوزاد شش ماهه
سلام خانم دکتر و مامان ها
کسی هست ؟
حس میکنم بچه ام سرما خورده ، بینی اش کاملا گرفته انکار خلط داره و خیلی تو خواب میچرخه اصلا خواب نمیره
الان چی بهش بدم
طفلی همش بیداره موندم چی کار کنم
کمک در زمینه تفسیر آزمایش اسپرم
دوستان کسی میتونه این ازمایش اسپرم رو تفسیر کنه؟
در مورد آزمایش تیروئید
سلام دکتر
من همسرم آزمایش خون داده. توی آزمایش فاکتور آنتی تیپو بالاس
این علتش چی میتونه باشه.. درضمن همسرم بیماری برص هم دارن
سلام پسرم واکسن دوماهگی زده دستشویی بزذگ کرد شستمش مشکلی پیش میاد؟نگرانم
سلام مادرا عزیز و اومای عزیز . پسر من امروز واکسن دوماهگی زد بعد دستشویی بزرگ کزد من شستمش مشکلی پیش میاد توی بدن و اعضاش؟ اونم از پشت شستم باسنشو جلوهارو با دستمال پاک ک و جای واکسن نذاشتم اب بخوره ولی پایین پاش یعنی ساقش آب خورد .خیلی نگرانم که نکنه کارم به بدنش اسیب زده مننون میشم بهم جواب بدیذ
خونریزی درهفته ششم بارداری
سلام روزخوش من هفته شش وهفت بارداری ام...بعدازده روزتاخیربیبی چک گذاشتم مثبت شدفرداش روزیازدهم .دوازدهم آزمایش بتاتیتردادم ۲۵۰۰۰ بودتیترم تقریبایه هفته پیش دکترم گفت زوذسونوبرای هفته ایینده نوشته سونو...متاسفانه ازچهارروزپیش لکه بینی شروع شد...ازپریروزشیاف پروژسترپن ۴۰۰روزی دوتامیزارم ولی ازدیروزافتادم به خونریزی..همراه بالخته هایی دکترم تاشنبه نیست برم سونوهرچی رفتم جایی سونونبودبه نظرتون سقط کردم..؟دردوخونریزی مثل پریودی دارم باشدت کمتر.ممنون میشم زودپاسخ بدین راهننایی کنینبه جایی دسترسی ندارم
انگشت لای در مونده وحالا ناخن بعد ی هفته افتاد
انگشت لای در مونده وحالا ناخن بعد ی هفته افتاد
آیا بازم رشد میگنه من خیلی نگرانم
کسی تجربه داره
سرماخوردگی در بارداری 😢
سلام خانم دکتر عزیز . من امروز از صبح که بیدار شدم علائم سرماخوردگی دارم ، بینیم و گلوم یکم میسوزه و خلط داره ، بی حالم و یکم هم بدنم حرارت داره ، یکم آبریزش بینی هم دارم . چه دارویی مجازه که استفاده کنم و برا جنین خطر نداشته باشه ؟
آبلیمو عسل میتونم استفاده کنم ؟
سلام پزشک عزیزم.هفته ۳۱بارداری ام و تاالان سکسکه جنین
رو حس نکردم.البته تو ۳۰هفتگیم ی نبض پایین ترین نقطه شکمم حس کردم ک انگار بنظرم سکسکه نبود این نگران کنندس ایا؟
استامینوفن بعد واکسن ۶ ماهگی
سلام
من امروز دخترم واکسن ۶ ماهگی رو با ۱ ماه تاخیر براش زدیم بهداشت گفت چون قطره اسنامینوفن پاراکید میخوام بهش بدم ۹ قطره بدم، میخواستم بدونم مگه نباید دو برابر وزن بدم؟؟
دخترم ۸کیلو ۶۵۰ گرم هست
الان باید همون ۹ قطره رو بدم؟
تفسیر سونو گرافی وزن
سلام خانم دکتر میشه سونو وزن منو نگاه کنید؟بنظرتون خوبه؟




