متفاوت بودن قرص کلسیم
سلام دکتر عزیز... من قرص کلسیمی که مصرف میکردم از قرص اولی بود و بعد از تموم شدن قرص مجدد دکتر برام تجویز کرد ولی داروخونه قرص دومی رو به من داده.. روی قرصه نوشته برای زنان باردار با مشورت پزشک باشه... من الان به دکترم دسترسی ندارم..مشکلی داره همینو مصرف کنم یا حتما قرص قبلی باید باشه؟
بهم ریختن پریود و مصرف قرص اورژانسی
دکتر عزیز و دوستای گلم سلام من ماه قبل مجبور به مصرف قرص اورژانسی شدم ک با دوروز تاخیر ۱۳ ام پریود شدم وتا ۱۸ ام پریود بودم دوباره دیروز که ۲۵ ام بودم پریود شدم تقریبا خونریزی هم زیاده میتونم از روز ۵ پریودی قرص جلوگیری روکین بخورم ک پریودیم مرتب بشه؟ کدوم قرص جلوگیری عوارض کمتری داره؟
در آوردن توده از سینه برا شیردهی
سلام پزشک اومای عزیز خسته نباشید ببخشید یچیزی ذهن منو خیلی درگیر کرده من دوتا توده در سال های قبل عمل کردم هردو از سینه سمت چپم و اونا را در آوردم میخاستم بدونم الان برای شیر دهی مشکلی پیش نمیاد؟!
استفاده همزمان از دو نوع شیرخشک
سلام خانم دکتر.وقت بخیر.ببخشید دخترمن کلا شیرخشک میخوره.تا الان اپتامیل میدادم.تصمیم گرفتم شیرخشک سوپرامیل بهش بدم.الان دوروزه که میخوره و انگار یبوست شده.ببخشید چون هم موقع دفع زور میزنه هم اینکه مدفوعش سفته. سوالم اینه میتونم درکنارش شبا مثلا بهش آپتامیل بدم که یبوست نشه؟ یا اینکه کلا اپتامیل بدم وعده شبا سوپرامیل؟
درد زیر شکم هفته ۳۸ بارداری
سلام من از دیشب یه دردی شبیه گرفتگی عضلات زیر شکمم احساس میکنم که بیشتر موقع راه رفتنه و دراز کشیده و نشسته کم میشه . نمیدونم نشونه زایمانه یا نه. نمیتونم تشخیص بدم . البته صبح که بیدار شدم خوب بودم دوباره حوالی ظهر شروع شد و نمیتونم راه برم . نگرانم کرده
چیکار کنم ؟دلیلش چیه ؟
سلام دوستان
خوبین بچه ها من دو روز تاخیر پریودی دارم تخمدانام درد میکنه و حالت تهوع دارم ولی هم قبل تاخیر هم امروز بی بی چک زدم منفی شد علتش چیه به نظرتون ؟ممکنه خارج از رحم باشه ؟ یا الان نشون نده
برای رفلاکس و کولیک بچه چیکار کنم؟
سلام پزشک اوما و دوستان من دخترم یک هفته است که شیر پس میده و بعد شیر خوردن گریه میکنه و انگار میخواد بالا بیاره یا یه چیزی میخوره که بد مزه است و زبونشو هی درمیاره
روی زبونشم سفیده
چیکار کنم؟
بهش هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک آبتامیل حدود ۳و نیم کیلو وزنشه چه مقدار شیر باید بخوره و هر چند ساعت؟
خوردن قرص ناپروکسن یا استا ۳۲۵؟
سلام من درد شدید عضله کتف دارم ، از طرفی به دخترم به خاطر واکسن دارم استامینوفن میدم میخواستم بدونم منم میتونم استا ۳۲۵ بخورم یا ناپروکسن؟ چون دارم به دختر استا میدم ،شیر خودمم میدم؟ ضرر داره؟ خیلی درد دارم
داشتن بواسیر به اندازه یک بند انگشت
دکتر جان من حدود یک هفته هست که دچار بیرون زدگی شدم ..درد آنچنانی ندارم اما کمی میسوزه و موقع دستشویی و شستن کمی اذیت هستم ..من سرکلاژ هستم واستراحتم و شیاف پروژسترون خیلی مصرف کردم و خب یک مدت یبوست هم داشتم که این موضوع از قبل بارداری هم بوده اما هیچ وقت دچار بیرون زدگی نشده بودم ...به مدت ۳ روز پشت سرهم شیاف انتی هموروئید مصرف کردم و دو روز بعدش کرم مقعدی ام جی
امشب دوباره شیاف انتی گذاشتم ..سوال من اینکه ایا این بیرون زدگی درمان میشه (اخه اولش کوچکتر بود به اندازه یک نخود ولی الان از هر دو طرف شده و بزرگتر به اندازه یک بند انگشت ) من الان باید سزارین بشم یا طبیعی هم میشه ؟؟ چیکار کنم که درمان بشم؟ با توجه به شرایطم اخه دو هفته دیگه وقت دکترم هست
واینکه از امشب کمی خارش و انگار که یک سیخ باشه داخل گاهی تیر میکشه
از کجا بفهمم سینم شیر داره؟
سلامدکتر و دوستان .مندوروزه زایمان کردم سرسینه ها م کمی درد میکنه از شیردهی
وبچه همدستشویی میکنه . ایا منالان شیر دارم؟ از کجا مطمعن شمتروخدا زوتر جواب بدین
ترشحات چشم نوزادتازه متولدشده بخاطرچیه؟
سلام خانم دکتر،پسرم دوروزشه تازه متوجه شدیم یه برامدگی خیلی کوچیک توگوشه داخلی چشم داره الان ک روزدومه یدفعه قرمزشدوشروع به ترشح داخل چشم بصورت اشک وترشح زردکردبخاطرچی میتونه باشه؟ شنبه وقت دکترگرفتیم
دکتراطفال که بیمارستان ویزیتترخیصکردگفت فعلن مشخص نمیشه ولی ممنکنه تنگی مجرای اشک باشه ولی اونموقع ترشح نداشت وقرمزنبود
موقع زایمانم که خییییلی سخت بوددکتروکیوم سروبیرون کشیدممنکه بخاطرضربه باشه
توروخداکمکم کنیدنگرانم
سلام خواندن نسخه آزمایش
سلام خانم دکتر عزیز این چه آزمایشیه؟
لکه بینی و بی بی چک به ظاهر منفی
سلام من لکه بینی قهوه ای دارم تا ۴ روز بعد از ۴ روز صبح ها اندازه یه بند انگشت خون دیدم که همون لحظه بود و دیگه نمیدیدم بی بی میزنم خشک شدش مثبته ولی تازه نه منفیه فردا هم موعد پریودیمه درد زیر شکم و سوزش پهلو و کمردرد دارم ایا حاملم یا نه تو اقدامم هستم برم از بدم ممنون
ترشح زیادولکه بینی درروز۱۷سیکل
سلام ترشح شدیددارم ک نیازب نواربهداشتی میشه لکه بینی دارم زیردلم شدیددردمیکنه دلیلش چیه؟؟سوال خواهرمه
استفادت از قرص های میگرن در اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من ب دلیل میگرن ب متخصص مغز و اعصاب مراجعه کردم اما دکتر گفتن ک نمی تونن دارو بدن چون باید اقدام نکنم از اونجایی ک سه ساله اقدامم و نشده و الان شش ماهه همسرم عمل واریکوسل انجام داده من نمی تونم باز چند ماه اقدام نکنم به دکتر گفتم ک یه قرص ضعیف تر بدین دیگ ب من پروپرانول 20 و ماپروتیلین 25 دادن گفتن ب محض اینکه فهمیدی بارداری قطع کن..ازشون پرسیدم ک این قرصا مشکلی نداره اگ تو اقدام بخورم گفت ان شاالله ک تاثیر بدی نمیذاره..بخاطر این جمله استرس بهم وارد شد..می خواستم بدونم تو اقدام واقعا این قرصا مشکل داره؟
تازه فهمیدم باردارم و تنبلی داشتم مصرف قرص های قبل از بارداریو باید قطع کنم؟؟
خانم دکتر عزیز و بقیه مادرا من قبل از بارداری با ناهار و شام با دل پر یک عدد متفورمین میخوردم.آیا الان که باردارم باید ادامه بدم.و اینکه هر شب یه قرص رئوفولیک میخوردم.الان قطع کنم؟دکتر بهم روز دوشنبه هفته دیگه وخت داده.
واکسن دوماهگی بچمو میخوام بزنم چه کارهایی بعدش باید بکنم ؟
سلام مامتنی گل و دکتر اوما عزیز. پسرم هفته ی دیگه دوشنبه واکسن دوماهگی داره چیکاز بابد بکنم؟منو خیلی ترسوندن میگن هم استامینوفن بدی هم دستمال رو پیشونی یا شکمش بذاری و پاشویه کنی ممکنه مشکل براش پیش بیاد این حرف درسته؟پسرم قطره ی آد و شربت نفخ که میدم همه رو از دهنش میاره بیرون تو دهنش نگه میداره یا با تف یا خیلی عادی همه رو میده بیرون برای قطره ی استامینوفن چیکار کنم که کامل بخوره و بیرون نده و اثر کنه؟
دکتر در مورد قرص یدوفولیک
سلام دکتر جان من یک ماه و نیمی هست قرص یدوفولیک برای تیروئیدم تجویزه شده و میخورم این ماه 7روز هست که هنوز پریود نشدم و قبلا سه روز قبلش درد زیر دلم و کمر داشتم الان اصلا درد ندارم به نظرتون امکان داره باردار باشم یا به خاطر این قرصا پریودیم اینقد افتاده عقب، بعد همش زود به زود گرسنم میشه در حالی که اصلا اینطور نبود و سرگیجه هم میگیرم بعضی اوقات
افتادگی رحم و مثانه
سلام خانم دکتر عزیزم من امروز مراجعه کردم پزشک متخصص کف لگن
ایشون معاینه کرد گفت پارگی شدید داری از قسمت پشت ک عمل میخواد و یکم افتادگی مثانه داری بعد گفتم رحمم افتاده گفت ن رحمت اون بالاس گفتم پس چیه گفت بافت از واژنت زده بیرون
گفت ۶ماه دگ بیا ببینمت تا عملت کنم عمل زیبایی هم کنم
حالا نظر شما چیه انجام ندم چی عیب داره؟
و اینک گفت وقتی عمل کن ک دگ بچه نخوای
حالا اگ عمل کنمو ناخواسته باردار بشم مشکلی پیش میاد؟
تفسیر آزمایش اسپرم و سونوی رنگی همسرم
با سلام خدمت پزشک اوما لطفا آزمایش اسپرم شوهرم و تفسیر کنین و اینکه چه فاکتورهایی آزمایش شده و کیفیت اسپرم شوهرم چطوره با توجه به اینکه دوتا سقط طی ۱سالونیم قبل داشتم و اینکه سونوی رنگی که انجام داده چطوره ممنونم از پاسخگوییتون




