سلام خدمت خانم دکتر گرامی و دوستان عزیز
ده روز هست تأخیر در عادت ماهانه دارم ، یکشنبه آزمایش خون دادم و منفی بود.
اولین بار هست که اینقدر زیاد تأخیر داشتم،نهایتا 3 روز بود.
موقع کار زیاد کمر و پاهام به شدت درد میگیره.همین حالت رو دقیقا قبل عادت ماهانه دارم و تقریبا یک روز بعدش خونریزی شروع میشد.
یه نفر بهم گفت که ممکنه باردار باشی ولی آزمایش نشون نده ، برو سونوگرافی کن.
حالا نظر شما چیه ؟ چه کنم؟
پرسش (1401/10/14):
تأخیر 10 روزه در عادت ماهانه و آزمایش بارداری منفی
621
22
1401/10/14
سوال کننده
0
1401/10/14
فاطما نظرکرده
منم مثل توام اما ازمایش ندادم هنوز تست هم نزدم منم اولییییین بارمه اینهمه دیر شده
1
1401/10/14
🥰 فاطمه 🥰
عزیزم اگه آزمایش نشون نده که سونو عمرا نشون بده
سونو از ۵ هفته به بالا نشون میده
آزمایش هم باید بالای ۱۵۰۰ باشه تا سونو چیزی نشون بده
بازم یکم صبر کن ممکن باردار باشی اما لقاحت دیر گرفته باشه
اگه نشدی باید بری دکتر آمپول بزنی
کلا توی اقدام عقب جلو شدن پریود خیلی طبیعی
من تا ۱۵ روزم تاخیر داشتم
سونو از ۵ هفته به بالا نشون میده
آزمایش هم باید بالای ۱۵۰۰ باشه تا سونو چیزی نشون بده
بازم یکم صبر کن ممکن باردار باشی اما لقاحت دیر گرفته باشه
اگه نشدی باید بری دکتر آمپول بزنی
کلا توی اقدام عقب جلو شدن پریود خیلی طبیعی
من تا ۱۵ روزم تاخیر داشتم
0
1401/10/14
سوال کننده
انشاءالله من باردار باشم ، شما نباشی😄
0
1401/10/14
سوال کننده
منظورشون این بود که بعضی ها اصلا ازمایششون مثبت نمیشه ، تو سونو میفهمن باردارن...
اصلا میشه هورمونی که مربوط به بارداری هست ، اصلا ترشح نکنه؟؟😐
اصلا میشه هورمونی که مربوط به بارداری هست ، اصلا ترشح نکنه؟؟😐
0
1401/10/14
سوال کننده
تا حالا هیچ قرص و آمپولی استفاده نکردم ، اولین بارداریمم بعد پنج ماه طبیعی باردار شدم و بعد از یک هفته تأخیر ، بتام بالای دوهزار بود
0
1401/10/14
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون عزیزم
آزمایش خون در این زمان قابل اعتماد است و هنگامی که بتا در خون شناسایی نشود، یعنی بارداری وجود ندارد که بخواهد در سونوگرافی شناسایی شود، مگر اینکه آزمایشگاه معتبر نباشد که احتمال چنین خطای فاحشی باز هم کم است، اما برای یافتن علت پریود نشدن در هر حال سونوگرافی لازم است 🌹
آزمایش خون در این زمان قابل اعتماد است و هنگامی که بتا در خون شناسایی نشود، یعنی بارداری وجود ندارد که بخواهد در سونوگرافی شناسایی شود، مگر اینکه آزمایشگاه معتبر نباشد که احتمال چنین خطای فاحشی باز هم کم است، اما برای یافتن علت پریود نشدن در هر حال سونوگرافی لازم است 🌹
0
1401/10/15
سوال کننده
آزمایشگاه معتبر هست خانم دکتر ...
چشم ، حتما سونوگرافی انجام میدم ، ممنون از پاسخگوییتون❤
چشم ، حتما سونوگرافی انجام میدم ، ممنون از پاسخگوییتون❤
0
1401/10/15
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم بنابراین نتیجه منفی قابل اعتماد است 💜💜
0
1401/10/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/10/15
سوال کننده
خانم دکتر ممکنه کیست داشته باشم؟؟
0
1401/10/16
پزشک اوما
بله جانم اما بدون سونوگرافی نمیتوان نظری داد 🌹
0
1401/10/19
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز ، وقتتون بخیر
من امروز بعد دو هفته تأخیر عادت ماهانه شدم ، لازمه برای این تاخیر دو هفته ای مراجعه به مطب دکترم داشته باشم یا در اقدام این مدت تاخیر طبیعی هست؟
من امروز بعد دو هفته تأخیر عادت ماهانه شدم ، لازمه برای این تاخیر دو هفته ای مراجعه به مطب دکترم داشته باشم یا در اقدام این مدت تاخیر طبیعی هست؟
0
1401/10/19
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
تا بهحال سونوگرافی تخمک گذاری انجام دادید ؟
تا بهحال سونوگرافی تخمک گذاری انجام دادید ؟
0
1401/10/19
سوال کننده
خیر خانم دکتر
0
1401/10/19
پزشک اوما
جانم بله بنابراین مراجعه کنید تا از نظر تخمک گذاری نیز کنترل شوید
1
1401/10/19
سوال کننده
خیلی ممنون از پاسخگوییتون ، تنتون سلامت
1
1401/10/19
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/10/19
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، ممنونم از دعای خیرتون و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین ❤️❤️
0
1401/10/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




