بله طبیعی عزیزم میگن خواب عصرخواب هلاکت ادم حالش زدمیشه
خواب عصر اصلا خوب نیست بخصوص الان ک روزا کوتاهه
گاهی ک خیلی خوابم میادشبش درست نخوابیدم میخوابم
اگ بتونی نخوابه بهتره یا لااقل مثلا ساعت ۱۲ظهر ۲۰دیقه
بعضیاولشون کنی شبانه روزخوابن😄
یسریا بعداز ظهر دو ساعت میخوابن
اره خواب غیلوله خوب سرظهرخیلی مفیده
من خودم زیریکساعت بهم نمیچسبه
منم
بعدش هم سردرد میشم هم بیحال
هم اسیدمعدم میزنه بالا🤦🏻♀️
آره من وقتی بچه نداشتم اگر عصرا میخوابیدم دیگه تا صبح روز بعدش میخوابیدم
اگر بیدار میشدم هم کسل و بیحال میشدم هم دلم میگرفت گریه میکردم
اصلا بیدار شدن بعد خواب عصرو دوس ندارم
الانم که بچه دارم اصن نمیتونم بخوابم🥲
من بی حال میشم هیچی گیجم میشم 😁 انگار هنگم اصلا
کسلم میشم به جای اینکه سر حال شم
خواب عصر خوب نیس کسالت ب بدن میده.