سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر.. من حدود یک هفته اس یه دونه اندازه یه نخود کنار سوراخ مقعدم دراومده.. رنگش سیاهه و خارش داره.. هیچ خونریزی هم نداره.. امروز احساس کردم بزرگتر شده. آیا عفونته یا چیز دیگه ای میتونه باشه؟ خطرناکه؟ ۲۵ دی نوبت سزارین دارم. بزارم بعدش پیگیر بشم یا همین الان؟ پمادی، درمانی وجود نداره که من این هفته استفاده کنم تا بعد عملم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



637
1401/10/17





