دوستان
من ۲۴هفته ام اخر هرماه باید برم دکترم
انشاا اخر این ناه ۶ ماهم تمام میشه باید برم دکتر
بگم برای ۲۶ ۲۷ هفته امپول ریه بنویسه واسم؟میشه وسط بهمن ماه اونموقع نمیرم دکتر تااخر ماه بهمن
هم سرکلاژم هم ای وی اف هم دیابت بارداری و... احتمال داره زایمان زادرس بگیرم اخه میفته ب اخرای اسفند و تعطیلات عید میترسم دیرتر بزنم امپول
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



655
1401/10/17


