سلام خدمت دکتر اوما،امروز روز اول پریودیمه و من میخوام این ماه اقدام داشته باشم، از طرفی معدم درد میکنه، حدود دو سالی هست که گاهی بشدت درد میگیره و الان تصمیم دارم برم پیش پزشک که تو بارداری مشکلی ایجاد نکنه، سوالم اینه که اگه دکتر برام دارو نوشت تداخلی با اقدام کردنم نداره؟ اگه باردار شدم داذو ها روی جنین یا لقاح تاثیری نمیذاره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



359
1401/10/17



