ب دکترت بگو
اگ ان اس تی بدی متوجه میشن انقباض داری یادن
آها اگه ی وقت انقباض باشه چی
ولی ب دکترت بگو خدایی نکرده انقباض شدیدتر نشه
میون روز سه چهار بار شایدم بیشتر اینجوری میشه شبام هم همینجوریه چن بار اینجوری میشه با کمی درد ولی بار خوب میشه
منم شکمم سفت میشه و نفسم تنگ میشه ولی نمیدوتم بچه خودشون سفت میکنه یا انقباض
دو روز دیگه ازمایش قندم جوابش میاد میبرم دکتر نشون میدم
واسه من اون هفته اومد خوب بود
تا وقتی انقباضات منظم نباشه خطرناک نیستن
سلام مامان جان
باتوجه به سن بارداری همین امروز مراجعه کنید تا مطمئن شویم که پای انقباضات زودهنگام رحمی درمیان نیست و درصورت لزوم دارو درمانی آغاز گردد 🌹
ممنون فردا حتما میرم متخصص
من ۲۸هفته دوروزم ان اس تی میگیرن