سلام. من چند روز بیبی چکممثبت شده ولی ازمایش خون نرفتم هنوز.فردا میرم
یک درد ملایم و موقت سمت تخمدان ها زیر دلم سمت چپ و راست دارم و همچنین درد کمتر در پهلوها
ولی بعضی مواقع میرم دستشویی یهو پامیشم یک تیری میکشه سمت تخمدان ها در حد چند ثانیه هست
طبیعیه؟
از بارداری اولم اصلا یادم نیست
پرسش (1401/10/16):
درد سمت تخمدان ها
432
19
1401/10/16
سوال کننده
1
1401/10/16
فرشته🌸 🌸🌸
طبیعیه منم مثل شمام دکترم گفت طبیعیه
0
1401/10/16
فرشته🌸 🌸🌸
من هنوزم این دردارو دارم
0
1401/10/16
سوال کننده
بیشتر سمت راست
0
1401/10/16
fatem F
بله طبیعیه برا من که این درده وقتهایی که زیاد میشینم یا سریع میچرخم و اینا میگیره
0
1401/10/16
سوال کننده
نگران شدم
0
1401/10/16
سوال کننده
گفتم نکنه خارج رحمی باشه
0
1401/10/16
خودت نگهداربچم باش
چندروزه عقب انداختی
0
1401/10/16
سوال کننده
۶روزی میشه
0
1401/10/16
z kh
طبیعیه نگران نباش
0
1401/10/16
Darya 76 k.
طبیعیه،منم سمت راستم خیلی بیشتر بود
0
1401/10/16
آرزو ح
طبیعیه منم دارم
0
1401/10/16
سوال کننده
خب خداروشکر ممنون
0
1401/10/16
سوال کننده
فردا میرم آز
0
1401/10/16
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
تجربه اندکی درد در ابتدای بارداری امری طبیعی است، استراحت خود را افزایش دهید و نگران نباشید ، جهت دقت بیشتر هم در آزمایش فردا تاکید کنید تیتر بتا انجام شود و نتیجه را گزارش دهید 🌹
تجربه اندکی درد در ابتدای بارداری امری طبیعی است، استراحت خود را افزایش دهید و نگران نباشید ، جهت دقت بیشتر هم در آزمایش فردا تاکید کنید تیتر بتا انجام شود و نتیجه را گزارش دهید 🌹
0
1401/10/17
سوال کننده
خدمت شما.جوای ازمایش
0
1401/10/17
سوال کننده

0
1401/10/18
پزشک اوما
عزیزم عدد بتا خوب است، باتوجه به سطح آن در همین چند روز سونوگرافی جهت تعیین محل ساک بارداری انجام دهید ، توقع دیدن قلب و جنین را نداریم و هدف فقط تعیین محل ساک حاملگی است 💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




