Ooma

کرونا و لاغری و شل شدن بدن

سلام دکترودوستان گرامی من مادرم کرونا گرفت وخداروشکرخوب شد الان خیلی لاغرشده .دیابت هم داره کل بدنش شل و ول شده کلا بازوهاش تاب میخوره از شلی چه دارویی بهش بدیم تا خوب بشه درضمن دارو برای دیابتش مضرنباشه دیایتش هم بالاس قرص دیابتون مصرف میکرد که الان گیرنمیاد کلا چین وچروک شده ممنون میشم پاسخ بدید🌹🌹

15 پاسخ 495 بازدید


قطره آد ازکی شروع کنم وب چ میزان درضمن نوزادم زردی داره اشکال نداره بهش قطره بدم

لطفا جواب بدید ممنون

41 پاسخ 5,963 بازدید


خانماشمارو بخدا اگ اطلاعاتی دارین بهم بگین

امروز رفتم اکو قلب جنین،دکترگف هم فوکوس اکوژن میبینه توو قلب بچم،،هم که قلبش ی سوراخ خیلی ریز داره.خیلی خیلی نگرانم.دارم سکته میکنم بخدا.ینی چی میشه؟خانم دکتر لطفا بگین خطرناکه؟من چیکار کنم؟

50 پاسخ 693 بازدید


لکه زیر بغل نوزاد ۳ ماهه

سلام دوستان این لک رو یک هفتست زیر بغل نوزادم میبینم تو نت زدم یه بیماری نادر گفت به اسم نوروفیبروماتوز ، که خیلی نادر ، اگه کسی تجربه مشابه داره کمکم میکنه تا شنبه نمیتونم ببرمش دکتر یکم نگرانم😑سوالم اینه که اگه اون باشه علائم ظاهری دیگه ای داره؟

54 پاسخ 877 بازدید


دندون در اوردن ؟؟؟

سلام خانوما
من پسرم ۴ ماهشه ، خیلی اب دهن میریزه، ممکنه بخاطره دندون در اوردن باشه؟؟
کسی هست که تو این سن بچه ش دندون در اورده باشه؟؟🤔🤔

18 پاسخ 526 بازدید


تفسیر ازمایش قند هفته۲۳

سلام‌ من ۲۳ هفته هستم..قند ناشتام ۲ ماه پیش بالا بود..هفته پیش ازمایش دادم ..هنوز بالاس؟

7 پاسخ 393 بازدید


درد استخوان سرگیجه بی حالی

سلام دوستان ودکترعزیز من یه بار دوسال پیش استخون درد گرفتم و مچ پاهام ورم کرد.لگن درد که نمیتونستم راه برم نه دستامو تکون بدم بعدش رفتم دکتر خوب شدم سه تا بارداری و شیردهی داشتم پام ازتو لگن دردمیکنه نمیتونم راه برم کتفم.زانوهام.کمرم.انگشتام.مچ پاهام دردمیکنه هیچ چیزی هم نمیتونم بشور بساب بکنم کارای خونه رو به بدبختی میکنم 😭🥺🥺چیکارکنم کلسیم شیر د3مرتب میخورم همیشه هم سرگیجه و بی‌حالی دل ضعفه دارم قندم هم روی 120.90هستش لطفا یه راهکاری بهم بدید

8 پاسخ 440 بازدید


جلو گیری از بارداری

سلام من تازه سزارین کردم اگه بخام نزدیکی داشته باشم چجوری میتونم پیشگیری کنم بچمم شیر خودمو میخوره

30 پاسخ 686 بازدید


راهکار برای لک صورت

سلام دوستان عزیزودکترگرامی من صورتم قبلن هیچی نداشت ازوقتی ماسک استفاده کردم پر شد از لک قهوه ای چیکارکنم هیچگونه کرم و پودری و ماسکی هم الان نمیزنم از ترس چیکارکنم تا لک ها کم بشن پوستم سفیده لک ها بیشترمعلوم میشن

6 پاسخ 552 بازدید


سوزش دارم راحل بدین

سلام دکتر اوما و خانوما معمولا بعد از ادرار سوزش دارم چیکار کنم🥺

19 پاسخ 450 بازدید


لطفا متن منو بخونین و اگه تجربه دارین کمکم کنین

سلام
امروز روز 45 هستم ، از روز 24 سیکل تا 29 لکه بینی های قهوه ای داشتم ، کامل نامید شدم و گفتم حتما پریود میشم ، ولی بعدش قطع شد و شدم روز 35 ، بی بی چک زدم مثبت شد خیلیم خوش رنگ ، درست صبح روز 36 لکه های نسبتا تیره دیدم ، پد گذاشتم و به اندازه یه پد اومد، و بازم ناامید شدم و فکر کردم پوچه که لکه دارم، و دوباره قطع شد ،روز 38خواهرم گفت یه بی بی دیگه بزن ، یکی دیگه زدم بازم مثبت و خوش رنگ شد، و دوباره امید به دلم اومد، روز 43 رفتم سونوگرافی جنین رویت شد و ضربان قلبم گذاشت شنیدم ، باور نکردنی و از شوق پرواز میکردم،
امروز روز 45 بعد از دسشویی یکم لکه قهوه ای دیدم خیلی ترسیدم شیاف استفاده کردم .. نگرانم خدایی نکرده قلبش وایستاده باشه، عکس سونومو میذارم

50 پاسخ 651 بازدید


دون دون و قرمز شدن دست و پا

سلام لطفا راهنمایی کنین من دوروزه که دست و پام مخصوصا ران پا و پشت زانوم و دستام دون دون وقرمز شده میخاره چیکار کنم فعلا به دکترم هم دسترسی ندارم دارو وغذای خاصی هم مصرف نکردم

9 پاسخ 443 بازدید


قرمزی چشم و اشک نوزاد

سلام عزیزان دختر من ۲ ماهه است و یک چشمش دائم اشک میاد و قی می‌کنه باید چیکار کنم؟

14 پاسخ 398 بازدید


لکه بینی در ماه هفتم

سلام دوستان من چند روزی هست ک وارد ماه هفتم شدم امروز با همسرم رابطه داشتم بعداز چند ساعتی مقداری درد قسمت ران و ساق پام ایجاد شد الانم لک بینی دارم مثل روزهای اخر پریودی ک لکه ها قهوه ایی هستن آیا خطر داره ؟کسی میتونه راهنمایی کنه؟

6 پاسخ 619 بازدید


خیلی مهمه لطفا زود جواب بدین

سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز خوبین
من بخاطر فشار بالا رفتم دکتر قلب و برام قرص نوشت و نوار هم برداشت لطفا اگه میدونید برام تفسیرش کنید ممنون

11 پاسخ 1,090 بازدید


سلام خانما شب خوش

13 بهمن پریود شدم و الان هنوز نشدم هیچگونه حسی هم ندارم برای پریودی☹️
از شیش ماهگی پسرمم که دیگه شیرخشکی شد منظم شدم
و اینکه از نظر بارداری هم باردار نیستم تا کی بمونم که ببینم میاد یا ن🙄

8 پاسخ 593 بازدید


پزشک اوما و مامانای گل میشه ازمایش غربالگری منم تفسیر کنید لطفا

سلام وقت بخیر
ازمایش غربالگری مرحله دوم ممنون میشم برام تفسیرش کنید❤

23 پاسخ 432 بازدید


واکسن در بارداری

سلام خانما واکسن آنفولانزا کسی زده؟ شک دارم بزنم یانزنک

46 پاسخ 517 بازدید


کزاز هم عوارض داره

سلام من واکسن کزاز زدم عوارضش چیه من تب دارم چیکار کنم

24 پاسخ 521 بازدید


از بین رفتن حس بویایی

سلام خانوما، من بخاطر سرماخوردگی حس بویاییم رو از دست دادم، حس چشایی دارم، طعم میفهمم ولی دماغم همش گرفته‌س.
(دوبار تست کرونا دادم و منفی بوده)
چیکار کنم که زودتر بویاییم برگرده؟؟

30 پاسخ 707 بازدید