ببخشید من گروه خونیم Oمنفی هست و گروه خونی شوهرم B منفی هست خواستم بدونم مشکلی برا بچه پیش نمیاد آیا نیاز به آمپول هست ممنون میشم راهنماییم کنید
0
1400/02/06
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
سلام خیر احتیاجی به امپول روگام نیست
0
1400/02/06
سوال کننده
ممنون عزیزم چون یکی از دوستان گفتن حتما یا برم دکتر یا در موردش تحقیق کنم❤🌷🌹
1
1400/02/06
zhina 💙
به بهداشت بگو اونجا راهنمایی میکنن
1
1400/02/06
zhina 💙
چون حتی اگه لازم به زدن باشه باید اونجا بزنی
0
1400/02/06
فرزانه مامان شازده والا
بنظر من منفی ها باید بزنن باز از دکترت بپرس🤔
0
1400/02/06
💖zahra💖 💖
اگه شوهرت مثبت بود باید میزدی امپولو
0
1400/02/06
Eli B
چون شوهرتون هم گروه خونش منفیه
احتیاجی ب رگام نیست
احتیاجی ب رگام نیست
0
1400/02/06
min@ m
من گروه خونیم _o بود همسرم A+توی ۲۸هفته آمپول روگام زدم.
فکر نکنم برای شما نیاز باشه
فکر نکنم برای شما نیاز باشه
0
1400/02/06
مامان آروشا کوچولو
ن نمیخواد
0
1400/02/06
🌟 🌟
سلام عزیزم
گروه خون منم b- هست و در ماه ۷ بارداری باید آمپول روگام بزنی که منم زدم
خود دکترت وقتش رو بهت یادآوری میکنه در ماه هفتم
نگران نباش
گروه خون منم b- هست و در ماه ۷ بارداری باید آمپول روگام بزنی که منم زدم
خود دکترت وقتش رو بهت یادآوری میکنه در ماه هفتم
نگران نباش
2
1400/02/06
🌟 🌟
مادری که گروه خونی منفی داره حتما باید روگام بزنه در ماه ۷
اگر هم قسط کرد که زمان سقط بهش روگام میزنن
به هر حال باید در هر بار باردار شدن بزنه
اگر هم قسط کرد که زمان سقط بهش روگام میزنن
به هر حال باید در هر بار باردار شدن بزنه
0
1400/02/06
🌟 🌟
داروخانه های بیرون خیلی گرون میفروشن
سعی کن از داروخانه ی بیمارستان دولتی بخری ۷۰ تومن میدن که بیرون ۳ برابر میفروشن
سعی کن از داروخانه ی بیمارستان دولتی بخری ۷۰ تومن میدن که بیرون ۳ برابر میفروشن
0
1400/02/06
سوال کننده
باشه ممنونم از همه دوستان عزیزم انشاالله همگی به سلامتی نی نی هاتونو بغل بگیرید و دوستانی که نوزاد دارن خدا براشون نگه داره 🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌻🌻❤❤❤
2
1400/02/06
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عزیزم اگه مرد گروه خونیش مثبت باشه نیاز ب امپول روگام هست،در غیر اینصورت نیازی نیست
0
1400/02/06
سوال کننده
باشه عزیزم ممنون😗🌷
0
1400/02/06
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خواهش میکنم😘
0
1400/02/06
🌟 🌟
خواهش میکنم عزیزم
1
1400/02/06
خانم گل .
گروه. خونیت منفیه امپول. روگام باید. بزنی
1
1400/02/06
خانم گل .
اصلا ربطی ب مرد نداره من. اینهمه رفتم دکتر پیش دوتا متخصص هیچ کدوم اصلا نپرسیدن گروه. خونی شوهرت چیه فقط برا خودمو پرسیدن
0
1400/02/06
طیبه مامان آریان💙 .
عزیزم باید آمپول روگام بزنی حتما با دکترت مشورت کن
1
1400/02/06
طیبه مامان آریان💙 .
دقیقا.فقط گروه خونیه مادر مهمه.کیی از شوهر رو نمیپرسه.
1
1400/02/06
💖zahra💖 💖

جواب پزشک اوما
2
1400/02/06
سوال کننده
ممنونم بهداشت هم گفت نیاز نیست ولی برای اینکه مطمئن بشم یه بار دکتر متخصص میرم ببینم نظرش چیه ممنونم از لطف همگی
1
1400/02/06
Eli B
اگه گروه خونی پدر مثبت باشه احتمال داره گروه خونی نی نی هم مثبت شه و انتی ژن علیه گروه خونی مادر منفی از راه جفت وارد بدن مادر شه
پس اگه بابا منفی باشه اصلا احتمال نداره گروه خونی نی نی مثبت شه و روگام احتیاج نیست
پس اگه بابا منفی باشه اصلا احتمال نداره گروه خونی نی نی مثبت شه و روگام احتیاج نیست
0
1400/02/06
Eli B
کاملا درسته
1
1400/02/06
سوال کننده
ممنون عزیزم❤💖🌷🌹
0
1400/02/06
Eli B
😘😘
0
1400/02/06
پزشک اوما
سلام اگر همسرتان مثبت بود باید آمپول روگام را می زدید
0
1400/02/07
سوال کننده
ممنونم از پزشک عزیز اوما🌷🌷🌷🌹🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



631

