سلام بچها و خانم دکتر
من ۲۸روزه سزارین کردم دیروز پسر بزرگمو از رو تخت بلند کردم
مقعدم زده بیرون به شددت درد و سوزش داره پماد آنتی همورید زدم آنتی شیفرم زدم اصلا هیچی از دردش کم نشده
اصلا یبوست نیستم چیکار باید بکنم و پیش چه متخصصی باید برم
با قرص مسکن به زور میتونم بشینم
پرسش (1400/02/06):
کمک کمک از درد بیچاره شدم
737
39
1400/02/06
سوال کننده
0
1400/02/06
😍peransa😍 .
سلام عزیزم باید پیش جراح عمومی بری
0
1400/02/06
😍peransa😍 .
دوست منم اینطور شده بود گفت هیچی اثر نداشته روش دیگه بهش ی داروی ترکیبی داده خوب شده
0
1400/02/06
😍peransa😍 .
رفتی بگو اینارو امتحان کردی فایده نداشته
0
1400/02/06
سوال کننده
واقعا دردش وحشتناکه
0
1400/02/06
سوال کننده
تو بارداری هموروید داشتم بعد زایمان خوب شد ولی این درد بدی داره فکر نکن هموروید باشه
0
1400/02/06
🥰🥰 😍
من اصلا نداشتم ولی بعد زایمان بااینکه سز شدم مثل شما شدم ازپشتم خون میومد رفتم دکتر بهم شیاف داد واسه هموروئید وگفت اگه وذزش نکنی تا آخر روت میمونه من ورزش کردم و ازشیاف استفاده نکردم طول کشید ولی خوب شدم شماهم ورزش سبک انجام بده
0
1400/02/06
🥰🥰 😍
درد فوق العاده شدیدی داشتم هرلحظه حس میکردم پشتم داره میاد بیرون
0
1400/02/06
سوال کننده
انگارزغال گذاشتن رو باسنم
0
1400/02/06
fatemh 🍁
چه ورزشی انجام دادی.؟
0
1400/02/06
🥰🥰 😍
پیاده روی
0
1400/02/06
🥰🥰 😍
میگن توی سز روده هارامیریزن بیرون بعد همینطوری هل میدن داخل نظمش مثل وقتی خداآفریده نمیشه ولی ورزش کن ک انشالله مشکل رفع بشه وب حالت قبلشون برگردن
0
1400/02/06
🥰🥰 😍
من با پیاده روی خوب شدم ولی طول کشید
0
1400/02/06
سوال کننده
درسته
0
1400/02/06
fatemh 🍁
ن بابا تو این فیلم های سزارین روده نمیریزن بیرون
0
1400/02/06
fatemh 🍁
یعنی من سز شدم دل و روده ام رو ریختن بیرون باز جمعش کردن؟
0
1400/02/06
🥰🥰 😍
بله سرهمین عمل سز دختر داییم رودش مشکل پیدا کرد عمل کرد متخصص بهش گفته بود
0
1400/02/06
سوال کننده
دستکاریش میکنن رحمو میارن بیرو تمیز میکنن کلا نظمش هم میریزه بدن
0
1400/02/06
🥰🥰 😍
دلت را ن روده را فقط چون تو راهه😂
0
1400/02/06
زهرا رمضانی
شاید شقاق دارین؟ از مقعد چیزی زده بیرون؟
0
1400/02/06
سوال کننده
نه اصلا زخم نیس
اره زده بیرون
اره زده بیرون
0
1400/02/06
fatii karimnia
منمهمین الانشم یبوست و بواسیر دارم پس بعد سزارین دهنم سرویسه😪
0
1400/02/06
سوال کننده
من تو بارداری داشتم پماد میزدم خوب میشد الان وحشتناک درد دارم نمیدونم چیکار کنم
0
1400/02/06
زهرا رمضانی
من یه عمل آپاندیس انجام دادم بعد اون شقاق گرفتم با دارو سرکردم تا اینکه مجبور شدم و با لیزر برداشتم اما بعد دچار تنگی مقعد شدم
0
1400/02/06
سوال کننده
وای خدا.... یعنی عملم بکنم بعد مشکل پیش میا ؟ ادم یه زایمان میکنه و همچیش از بین میره
0
1400/02/06
سوال کننده
لیزر درد داره؟
بی هوش میکنن؟
چندروز میشه که ادم بشینه دوباره
بی هوش میکنن؟
چندروز میشه که ادم بشینه دوباره
0
1400/02/06
زهرا رمضانی
از عوارض دیر عمل کردن بود دکتر گفت بیا برات دوباره جای قبلی رو باز کنم خودش خوب بشه اما جراح متخصص که رفتم گفت باهاش بساز اصلا زیربار نرفت عملم کنه
0
1400/02/06
زهرا رمضانی
الان دیگه دارم باهاش سرمیکنم
0
1400/02/06
زهرا رمضانی
با بی حسی نه هیچی نفهمیدم سرپایی بود ظهر 1عمل کرد 5خونه بودم
0
1400/02/06
سوال کننده
فکر کنم عمل کنم از شرش خلاص بشم بهتر باشه
1
1400/02/06
زهرا رمضانی
درد نداشت فقط بعدش مراقبت های زیادی داشت اگه خیلی کلافه ات کرده زودتر به فکر شو نزار بگذره مثل من خدایی نکرده نشی
0
1400/02/06
زهرا رمضانی
تازه به من گفت شاید نتونی طبیعی زایمان کنی بخاطر همین شقاق و عمل و تنگی مقعد
0
1400/02/06
زهرا رمضانی
لیزر اصلا سخت نبود درد جزئی داشت خلاصه خیلی خوشحال بودم بهترم اما عوارضش نذاشت
1
1400/02/06
وندا ❤️
شیاف آنتی هموروئید بزار بهتر از پماد هس
1
1400/02/06
وندا ❤️
روغن زیتون زیاد مصرف کنید آب خیلی بنوشید. انجیر خیس خورده کمی گلاب بهش اضافه کنید شبی سه الی چهار تا بخورید با آبش
0
1400/02/06
مونس نبوی
سلام من هم بعد زایمان داشتم نشستن هم سختم بود رو بالشت مخصوص حلقه ای شکل هست میشستم و یک اجر گرم میکردم دورش حوله روش میشستم از کیسه اب گرم هم میشه استفاده کرد بهد یک ماه خوب شدم ولی بعد دستشوی مقعدم و با انگشت داخل میکردم
0
1400/02/06
سوال کننده
اجر گرم تاثیر داره؟ مامان بزرگمم میگه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




