Ooma

زدن واکسن سرخک و سرخجه

زدن واکسن سرخک وسرخجه باید قبل از بارداری بزنیم؟ اگه در دوران کودکی زدیم دوباره باید مجدد واکسن بزنیم؟

6 پاسخ 775 بازدید


تحرک و دمر خوابیدن نوزاد بعد از ختنه

سلام
من هفته پیش پسرمو ختنه کردم حلقه ش امروز افتاد بعد به حالت دمر گذاشتم که هم تحرک کنه هم ماهیچه های پشتش قوی شه ولی اصلا تکونی نمیخوره همونطوری به حالت دمر شروع به گریه میکنه در صورتیکه قبل ختنه دمر میذاشتمش سعی میکرد خودش و به جلو بکشونه من نگرانم که مبادا اتفاقی برای ستون فقراتش افتاده باشه یا به خاطر ختنه اش هستش

10 پاسخ 2,407 بازدید


چطوری بفهمیم کیسه اب سوراخ شده

خانوما من حس میکنم یه ابی ازم میاد دستمال که میکشم نمیدونم کیسم یعنی سوراخه

15 پاسخ 830 بازدید


درد کردن تخمدان سمت چپ

سلام خسته نباشید من امروز یه عطسه زدم تخمدان سمت چپم درد گرفت براچی😂😂😂😂فردا هم موعدمه ..😄😄تو اقدامم هستم

33 پاسخ 633 بازدید


دوستای گلم بیایین یه ذره درد و دل کنیم 😥😥

سلام دوستای عزیزم وقتتون بخیر
من یه ذره ناراحت بودم دیدم نمیتونم با هیچکس دردودل کنم گفتم بیام باشماها حرف بزنم من اون ماه اقدام داشتم که نشد.دیشب همسرم گفت فعلا تو این اوضاع نمیشه بجه دار شد منم خیلی ناراحت شدم اخه من بچه خیلی دوستدارم از اونطرفم پیشنهاد خودش بود بچه دار بشیم اما یهو نظرش عوض شده😥😥😥😥خیلی حالم گرفتست

146 پاسخ 921 بازدید


اکوی قلب جنین و........

سلام دکتر اوما ودوستان من امروز رفتم دکتر واکوی قلب جنین رو که نگاه کرد گفت قلبش سوراخ داره ووقتی ضربان قلبش رو گوش میداد افت میکرد خیلی نگرانم کسی بوده جنینینش قلبش سوراخ باشه؟؟

25 پاسخ 804 بازدید


بچه ها بیاید درباره سوراخ بودن بطن قلب سوال دارم

بچه ها تو غربالگری گفته بطن چپ قلب بچه سوراخِ
دکترم ک گفته چیز خاصی نیست ولی حتما برم اکو قلب
کسی تجربه داره ؟😢

31 پاسخ 749 بازدید


جواب ازمایش پاپ اسمیر

سلام میشه ازمایشمو تفسیر کنید فعلا به دکتر دسترسی ندارم

2 پاسخ 663 بازدید


مشکل در هنگام نزدیکی

سلام دوستان سوالی داشتم یه کم سخته گفتنش ولی چون خیلی نگرانم مجبور شدم بپرسم دو سری هست که موقع نزدیکی تو حالتی که به شکم باشم انگار چیزی توی واژنم هست که نمیزاره الت کامل وارد بشه به یه چیزی برخورد میکنه فقط هم تو این حالت اینجوره نمیدونم کسی اطلاعی داره و اینم بگم پرده من از نوع ارتجاعی بود نمیدونم ممکنه الان پرده مشکلی داره بهش برخورد میکنه, اگه کسی اطلاعی داره ممنون میشم جواب بده.

22 پاسخ 1,040 بازدید


سلام راجع به آمپول بتا سوال دارم

سلام پزشک محترم اوما
من دیشب ک تاریخ ۱۱ باشه آمپول رگام تزریق کردم ، پزشک برام ۶تا آمپول بتا هم نوشته، سوالم اینه که چند روز دیگه میتونم امپول بتا رو بزنم و اینکه این آمپول واسه بچه ضرر نداره؟؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید

1 پاسخ 481 بازدید


خوندن نسخه دارو ها

سلام دکتر اوما میشه دومی و سومی رو بخونید. اولیو میدونم پرگناکر
دومی آهنه سومی پماد. اسمشو نمیتونم بخونم. میشه بخونید . ممنون

5 پاسخ 781 بازدید


دفع پروتئین در ادرار... باردار نیستم

با سلام قبلا تست ادرار دادمو دفع پروتئینم +1 بود و الان شده +3 آزمایشمو ضمیمه میکنم. باردار نیستم و بچه یکساله دادم. قبلا مشکلی از این دست نداشتم. باید چکار کنم؟

8 پاسخ 480 بازدید


سوال دارم راجب غربالگری نوبت اول

سلام برا غربالگری نوبت اول چند هفته باید برم وچقد وقت دارم انجام بدم؟ وشرایط خاصی داره مثلا تو یه روز باید هم ازمایش هم سونو بدم یا ن؟ ازمایشش ناشتایی میخاد یا ن واینکه جهاد دانشگاهی میشه رفت؟!

18 پاسخ 568 بازدید


آبمیوه طبیعی دادن به نوزاد دوماهه

سلام خسته نباشید دادن آبمیوه طبیعی به نوزاد دو سه ماهه اشکالی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا جواب بدید..

53 پاسخ 849 بازدید


رنگ مو و اقدام ب بارداری

سلام ب همگی
خانما دکلره کردن مو در اقدام ب بارداری روز ۲۶ سیکل اشکال داره؟
۲۶ ام از سیکل سی روزه.۳ روز بعد از تخمک گزاری طبق تقویم اوما
ک هنوز معلوم نیست باردار هستیم یا ن

37 پاسخ 513 بازدید


دلیل خلط گلوی نوزاد

سلام دوستان پسرم دو ماهشه چند روزی هس ک همش وقتی خوابه حس میکنم یچیزی رو هی قورت میده و ی وقتاییم قورتش ک میده از خواب بیدار میشه چون راه نفسشو میگیره یا مثلا میخواد اوق بزنه حس میکنم خلط پشت گلوشه ولی خداروشکر سرمایی چیزی نخورده ک واس اون باشه بنظرتون چیه این؟خواب شبونه هم لخاطر همین موضوع هی کوتاه تر شده

16 پاسخ 447 بازدید


نسخه رو لطفا بخونید

سلام
لطف کنید بفرمایید این داروها چیا هستش؟ و اینکه اون آمپولی که نوشتن واسه چیه؟
ممنون

12 پاسخ 1,857 بازدید


خانم دکتر لطفا جواب بدید

سلام وقتتون بخیر
من ۳۶ هفته و ۶ روز سونو دادم وزن بچه ۲۴۲۰ بود ... مشکلی نداشت فقط وزنش کم بود... ۳۸ هفته و ۷ روز وقت زایمانمه ، خاستم ببینم تا اونموقه وزنش تقریبا چند میشه؟

11 پاسخ 442 بازدید


سلام دوستان ۷ هفته باردارم خیلی حالت تهوع و سرگیجه و احساس ضعف دارم

سلام دوستان وقتتون بخیر یه سوال واشتم من الان ۷ هفته باردارم صبح از ساعت ۵ تا ۱۲ ظهر حالت تهوع سرگیجه احساس داغی بدن. احساس ضعف و گرسنگی دارم .خیلی اذیت میشم اولین تجربم هست .اگ کسی تجربه داشته ممنون میشم راهنمایم کنه

32 پاسخ 495 بازدید


دوقلوها و تک قلوها بیاین بگین عدد بتاتون بعد آزمایش چند بوده

خانما کسی بوده عدد بتاش بالای ۱۰۰۰ باشه و تک قلو حامله بوده باشه
من عدد بتام ۳ روز بعد تاخیر در پریودیم ۱۱۰۰ بوده دکتر گف میتونه دو قلو باشه میتونه تک باشه میخواستم تجربیاتتونو بگین هر کی اینجوری بوده لطفا بگه
خودمو و شوهرم هول کردیم ک دوقلو یا تک

95 پاسخ 23,461 بازدید