زدن واکسن سرخک و سرخجه
زدن واکسن سرخک وسرخجه باید قبل از بارداری بزنیم؟ اگه در دوران کودکی زدیم دوباره باید مجدد واکسن بزنیم؟
تحرک و دمر خوابیدن نوزاد بعد از ختنه
سلام
من هفته پیش پسرمو ختنه کردم حلقه ش امروز افتاد بعد به حالت دمر گذاشتم که هم تحرک کنه هم ماهیچه های پشتش قوی شه ولی اصلا تکونی نمیخوره همونطوری به حالت دمر شروع به گریه میکنه در صورتیکه قبل ختنه دمر میذاشتمش سعی میکرد خودش و به جلو بکشونه من نگرانم که مبادا اتفاقی برای ستون فقراتش افتاده باشه یا به خاطر ختنه اش هستش
چطوری بفهمیم کیسه اب سوراخ شده
خانوما من حس میکنم یه ابی ازم میاد دستمال که میکشم نمیدونم کیسم یعنی سوراخه
درد کردن تخمدان سمت چپ
سلام خسته نباشید من امروز یه عطسه زدم تخمدان سمت چپم درد گرفت براچی😂😂😂😂فردا هم موعدمه ..😄😄تو اقدامم هستم
دوستای گلم بیایین یه ذره درد و دل کنیم 😥😥
سلام دوستای عزیزم وقتتون بخیر
من یه ذره ناراحت بودم دیدم نمیتونم با هیچکس دردودل کنم گفتم بیام باشماها حرف بزنم من اون ماه اقدام داشتم که نشد.دیشب همسرم گفت فعلا تو این اوضاع نمیشه بجه دار شد منم خیلی ناراحت شدم اخه من بچه خیلی دوستدارم از اونطرفم پیشنهاد خودش بود بچه دار بشیم اما یهو نظرش عوض شده😥😥😥😥خیلی حالم گرفتست
اکوی قلب جنین و........
سلام دکتر اوما ودوستان من امروز رفتم دکتر واکوی قلب جنین رو که نگاه کرد گفت قلبش سوراخ داره ووقتی ضربان قلبش رو گوش میداد افت میکرد خیلی نگرانم کسی بوده جنینینش قلبش سوراخ باشه؟؟
بچه ها بیاید درباره سوراخ بودن بطن قلب سوال دارم
بچه ها تو غربالگری گفته بطن چپ قلب بچه سوراخِ
دکترم ک گفته چیز خاصی نیست ولی حتما برم اکو قلب
کسی تجربه داره ؟😢
جواب ازمایش پاپ اسمیر
سلام میشه ازمایشمو تفسیر کنید فعلا به دکتر دسترسی ندارم
مشکل در هنگام نزدیکی
سلام دوستان سوالی داشتم یه کم سخته گفتنش ولی چون خیلی نگرانم مجبور شدم بپرسم دو سری هست که موقع نزدیکی تو حالتی که به شکم باشم انگار چیزی توی واژنم هست که نمیزاره الت کامل وارد بشه به یه چیزی برخورد میکنه فقط هم تو این حالت اینجوره نمیدونم کسی اطلاعی داره و اینم بگم پرده من از نوع ارتجاعی بود نمیدونم ممکنه الان پرده مشکلی داره بهش برخورد میکنه, اگه کسی اطلاعی داره ممنون میشم جواب بده.
سلام راجع به آمپول بتا سوال دارم
سلام پزشک محترم اوما
من دیشب ک تاریخ ۱۱ باشه آمپول رگام تزریق کردم ، پزشک برام ۶تا آمپول بتا هم نوشته، سوالم اینه که چند روز دیگه میتونم امپول بتا رو بزنم و اینکه این آمپول واسه بچه ضرر نداره؟؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید
خوندن نسخه دارو ها
سلام دکتر اوما میشه دومی و سومی رو بخونید. اولیو میدونم پرگناکر
دومی آهنه سومی پماد. اسمشو نمیتونم بخونم. میشه بخونید . ممنون
دفع پروتئین در ادرار... باردار نیستم
با سلام قبلا تست ادرار دادمو دفع پروتئینم +1 بود و الان شده +3 آزمایشمو ضمیمه میکنم. باردار نیستم و بچه یکساله دادم. قبلا مشکلی از این دست نداشتم. باید چکار کنم؟
سوال دارم راجب غربالگری نوبت اول
سلام برا غربالگری نوبت اول چند هفته باید برم وچقد وقت دارم انجام بدم؟ وشرایط خاصی داره مثلا تو یه روز باید هم ازمایش هم سونو بدم یا ن؟ ازمایشش ناشتایی میخاد یا ن واینکه جهاد دانشگاهی میشه رفت؟!
آبمیوه طبیعی دادن به نوزاد دوماهه
سلام خسته نباشید دادن آبمیوه طبیعی به نوزاد دو سه ماهه اشکالی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا جواب بدید..
رنگ مو و اقدام ب بارداری
سلام ب همگی
خانما دکلره کردن مو در اقدام ب بارداری روز ۲۶ سیکل اشکال داره؟
۲۶ ام از سیکل سی روزه.۳ روز بعد از تخمک گزاری طبق تقویم اوما
ک هنوز معلوم نیست باردار هستیم یا ن
دلیل خلط گلوی نوزاد
سلام دوستان پسرم دو ماهشه چند روزی هس ک همش وقتی خوابه حس میکنم یچیزی رو هی قورت میده و ی وقتاییم قورتش ک میده از خواب بیدار میشه چون راه نفسشو میگیره یا مثلا میخواد اوق بزنه حس میکنم خلط پشت گلوشه ولی خداروشکر سرمایی چیزی نخورده ک واس اون باشه بنظرتون چیه این؟خواب شبونه هم لخاطر همین موضوع هی کوتاه تر شده
نسخه رو لطفا بخونید
سلام
لطف کنید بفرمایید این داروها چیا هستش؟ و اینکه اون آمپولی که نوشتن واسه چیه؟
ممنون
خانم دکتر لطفا جواب بدید
سلام وقتتون بخیر
من ۳۶ هفته و ۶ روز سونو دادم وزن بچه ۲۴۲۰ بود ... مشکلی نداشت فقط وزنش کم بود... ۳۸ هفته و ۷ روز وقت زایمانمه ، خاستم ببینم تا اونموقه وزنش تقریبا چند میشه؟
سلام دوستان ۷ هفته باردارم خیلی حالت تهوع و سرگیجه و احساس ضعف دارم
سلام دوستان وقتتون بخیر یه سوال واشتم من الان ۷ هفته باردارم صبح از ساعت ۵ تا ۱۲ ظهر حالت تهوع سرگیجه احساس داغی بدن. احساس ضعف و گرسنگی دارم .خیلی اذیت میشم اولین تجربم هست .اگ کسی تجربه داشته ممنون میشم راهنمایم کنه
دوقلوها و تک قلوها بیاین بگین عدد بتاتون بعد آزمایش چند بوده
خانما کسی بوده عدد بتاش بالای ۱۰۰۰ باشه و تک قلو حامله بوده باشه
من عدد بتام ۳ روز بعد تاخیر در پریودیم ۱۱۰۰ بوده دکتر گف میتونه دو قلو باشه میتونه تک باشه میخواستم تجربیاتتونو بگین هر کی اینجوری بوده لطفا بگه
خودمو و شوهرم هول کردیم ک دوقلو یا تک




