دانه های قرمز روی پوست کودک
توروخدا بیاید کمکم. پسرم یکسال و نه ماهشه. دیروز چندتا دونه روی شکمش دیدم گفتم حتما به چیزی حساسیت داده. الان که اومدم لباسشو عوض کنم دیدم کل بدنش دونه های قرمز زده. برجسته نیستا. صافه ولی کل بدنشو برداشته. دارم میمیرم از نگرانی. این وقت شب به پزشک دسترسی ندارم. کسی تجربه ای نداره.کمکم کنه
باردارم یا بخاطر داروست
سلام،من عفونت واژن داشتم ، پماد و قرص مترونیدازول و فلوکونازول استفاده کردم دقیقا قبل پریودیم استفاده کردم و دوره مصف تموم شد ولی الان هشت روز از موعد پریودیم میگذره و دو روز هست ترشح صورتی رنگ دارم،بی بی چک هم زدم منفی بود،در ضمن من دندانپزشکی هم رفتم و عکس از دندان هم گرفتم،واقعا استرس دارم.اگه باردار باشم چی؟میگن اگه تو بارداری دندانپزشکی و عکس ضرر داره.تازه زعفرون هم که میگن ضرر داره اونم تو غذاهام استفاده کردم،به نظرتون باردارم یا بخاطر داروهاست؟
سلام لپای دخترم جوشای ریز زده مدام دس میکنه دهنش و بزاقش میاد چیکارش کنم؟
چیکار کنم پوستش خوب شه؟ فک کنم از بزاقش باشه ممکنه؟
غربالگری اول .سلفری امینو
سلام بهواومای عزیز و مامان های گل
ی سوال داشتم
من غربالگری اولم سونوش عالی بود با ان تی ۲.۱
ولی ازمایش مشکوک ب سندروم دان زد
امکانش هست عکسش بفرستم نگاه کنید که ایا با این ازمایش باید سلفری بدم یا امینوسنتز
اخه دکترم گفت سلفری بده و انجام دادم همه چی خوب بود ولی برای چند روز رفتم شهرستان مجبور شدم ی دکتر هم اونجا برم میگفت سلفری برای این ازمایش فایده نداره باید انو بدی از اونموقع تا حالا تو دلم اشوبه
ممنون میشم راهنماییم کنید
و اینکه تو پرسش کجا عکس بفرستم؟؟؟؟
شیر خشک خوب. کی نان اچ آ مصرف کرذه؟
سلام دوستان و خانم دکتر عزیز. من کمکی ب بچم شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور میدم چون تلخه با اب نبات رقیق قاطی میکنه تا بخوره. مخوام ی شیر دیگه بدم چی جایگزین کنم ک وزن دهی خوبی داشته باشه وخوشمزه باشه ونفخم نده. یبوستم نده. خلاصه اوکی باشه از همه لحاظ. دکترم بیشتر میگه همین ومیگه خواسی عوض کنی نان آچ آ. نان اچ آ کی مصرف کرده؟ راضیه؟
مصرف مشروب الکی حین اقدام
سلام. وقت به خیر.حدود دو ماه است که برای بارداری اقدام کردم میخواستم بدونم مصرف مشروبات الکی یا سیگار چه تاثیراتی داره برای اقدام به بارداری؟ چه مصرف خودم و چه همسرم.
راه حل ریزش مو
سلام
وقتتون بخیر
من چندماهه ریزش مو گرفتم آزمایشم داده مشکلی نبوده
بهم یونی زینک و بیوتین وهیرویت رو معرفی کردن
کدومش بهتره و تاثیرگذارتره؟
دندون درد در هفته ۲۶بارداری
سلام به همه
دندون درد امونمو بریده دیشب تا صبح نخوابیدم اخر سرخود یهاستامینوفن ۵۰۰خوردم یه کم ارومم کرد از صبح هرجا رفتم میگن نامه پزشک بیار بعد نگاه میکنیم به دندونت دکترمم امروز نیس..به نظرتون چیکار کنم این استامینوفن خطرناک نیس؟باز بخورمش تا فردا 😭😭😭
اقدامات لازم قبل بارداری
سلام به پزشکان اوما
1-چه کارهایی باید قبل بارداری انجام بدیم (هم من هم همسرم)؟
2-آیا تغذیه خاصی نیاز هست ؟یا بهتره بپرسم چه چیزهایی بخوریم و چه چیزهایی نباید بخوریم؟
3-تنقلات مثل چیپس و پفک و ... و نوشیدنی هایی بازاری (نوشابه و دوغ ) مضر یا بی ضرر هستند؟
4-برای سونو (تشخیص کیست و عفونت ) چه زمانی باید مراجعه کنم ؟ ایا روز های نزدیک به پریودی میشه انجام بدم؟
سفت شدن یک قسمت شکم در حالت خواب
سلام دوستان، من دوشبه توی حالت دراز کشیده و یا وقتی خواب هستم قسمت راست شکمم به اندازه یک توپ کوچولو سفت ميشه بطوریکه نفسم بند میشه ولی با چندتا نفسرعمیق دوباره شل میشه، 🙁البته بگم من دوقلو باردار هستم، ولی تا بحال این حالت رو نداشتم نگران بچه هام، هفته دیگه هم سونو گرافی دارم، قبلا توی سونو گرافی 28 هفته بچه ها بالا و پایین بودن ولی الان احساس میکنم الان چپ و راست شکمم هستن همچین تغییر امکانش هست؟؟؟ لطفا نظر بدید، دکتر اوما لطفا جواب بدین؟؟ 🙏🙏
نوع جفت و جتسیت
سلام به پزشک اوما و دوستان میگم آیا جفت ربطی به جنسیت جنین داره یا نه جفت من قدامی ینی جنسیت چیه میشه راهنمایی کنین ببینم درسته که جفت خلفی پسره قدامی دختر برا شما چی بوده و جنسیت چیه
تنبلی تخمدان وجواب سونو
عزیزان من این قرصارو چندماه بخورم تنبلی تخمدانم رفع میشه وبچه دار میشم؟؟؟
اویشن در بارداری ضرر ندارد
سلام خانما هوس دمنوش اویشن کردم ضرر نداره بخورم
دوستان بتاتون بعد از تاخیر چند بود؟چند روز تاخیر داشتین؟
بتا و جنسیت به هم ربطی داره؟
راهنمایی در موردسزارین اختیاری
با سلام خدمت دوستان جایی سراغ دارین که سزارین اختیاری انجام بدن ؟من زایمان اولمه اگه کسی این کارو کرده خواهشا مراحلشو بگه تو شهر ما خیلی سخت میگیرن
دکتر جان اوما و خانمای گل لطفا جواب بدید
سلام دکتر و خانما ، بچه من پسره شیرم کمه بعد شیر افزا میخورم یا قرصش یا قطرشو ،بعد شنیدم برا بچه پسر خوب نیس عقیم میکنه درست ؟ لطفا کمک کنید
شربت immunace در دوران شیردهی
سلام خسته نباشید ببخشید من الان تو دوران شیردهی هستم میتونم این شربت مصرف کنم؟؟
چون روش نوشته در دوران شیردهی با دستور پزشک مصرف شود
برای داشتن فولیکول خوب چیکار کنم ؟
سلام دوستان وقتتون بخیر❤ من ۲۰ اسفند که میشه ۱۲ دوره ام وقت سونو دارم که فولیکولم بررسی بشه
میخواستم بدونم تجربه ای دارین که تا اون موقع چه کارهایی باید انجام بدم که فولیکول خوب داشته باشم ؟
ممنون از همگیتون ❤😍
نتیجه غریالگری مرحله دوم
سلام و وقت بخیر
امکان داره تفسیر کنین؟؟
آزمایش غربالگری خواهر همسرمه
سلام بازمن اومدم واسترس زیاد
من گفتم ای یو ای کردم بعداومدم خونه خونریزی کردم شبش تااین روزدیگه ظهرخونریزی داشتم حالاازدیروزظهرقطع شده ترشحام یکم صورتی یاقهوه ای ایاشیافاروادامه بدم امیدی هست بگیره من میگم شایدبخاطراون دستگاه خونریزی کردم حالاقطع شده اگه پریودی بودادامه داربوداصن گیج شدم خیلی ناراحتم نمیخوام دل ببیندم اماهمش میگم شایدگرفته باشه




