من سیکل هام ۲۸ روزه است ... الان ۳ ماهه همینه ... این ماه اقدام کردم ... اما کیت تخمک و اوما و اپلیکیشن های دیگه یکی نبود... اوما میگفت جمعه و شنبه اما اپ های دیگه میزد شنبه و یکشنبه .... و من شنبه و یکشنبه اقدام کردم چون جمعه ترشحات تخمک گذاری خیلی کم بود .... اول از خدا میخوام سالم باشه بعد اگر صلاحه پسر .... راستی شنبه رفتم سونو گفت یه فولی ۲۰ داری ..به خاطر اون شنبه شب اقدام کردم ..الان به نظرتون درست بوده؟
قبلش هم با جوش شیرین شستم ... لبنیات و تا حدودی حذف گردم و گرمی میخورم و...
پرسش (1400/02/06):
درست اقدام کردم ؟
548
33
1400/02/06
سوال کننده
0
1400/02/06
سمیررررررراااااا sh
فولی چیه
0
1400/02/06
سمیررررررراااااا sh
تا حالا نشیدم
0
1400/02/06
سوال کننده
فولیکول
0
1400/02/06
fatemeh امید به خدا😍
😐فولیکول
0
1400/02/06
fatemeh امید به خدا😍
درسته عزیز
0
1400/02/06
fatemeh امید به خدا😍
ان شاءالله بگیره
0
1400/02/06
سمیررررررراااااا sh
آخه گف فولی متوجه نشدم بعدم من 9ساله باردار نشدم تازه شدم
0
1400/02/06
سمیررررررراااااا sh
نمیدونم یعنی چی
0
1400/02/06
سوال کننده
چه انرژی خوبی بهم دادید سپاسگذاااااااار ❤
0
1400/02/06
سمیررررررراااااا sh
یعنی بارداری
0
1400/02/06
سوال کننده
نه عزیزم مشخص نیست اصلا
0
1400/02/06
sara jafari
فولیکول داخل تخمدان رشد میکنه وقتی به عددموردنظربرسه تخمکگذاری اتفاق میفته درغیراینصورت نه همه چیزبستگی به رشدفولیکول داره
0
1400/02/06
سوال کننده
اخه شنیدم بزرگتر باشه کیست میشه
0
1400/02/06
sara jafari
عزیزم وقتی سیکلت ۲۸ روزه توباید ازروز ۱۰ یا یازده یک شب درمیون نزدیکی کنی اصلا هم استرس نداشته باش فقط یک شب درمیون اقدام کن خود کیت به آدم استرس میده منم مثل توبودم همش کیت یا اوما یاتاریخ نگاه میکردم
0
1400/02/06
sara jafari
عزیزم سایزش ۱۸ تا ۲۰ باشه خوبه
0
1400/02/06
سوال کننده
اخه روز ده برای پسر شدن زود نیست؟
0
1400/02/06
sara jafari
وقتی میخوای پسربشه باید لزقبا ازتخمک گذاری نزدیکی کنی
0
1400/02/06
sara jafari
ببین تووقتی مثلا امشب که دهم باشه نزدیکی کنی بعدروز ۱۲ دوباره بعد۱۴ که میشه روزتخمک گذاریت
0
1400/02/06
sara jafari
اینجوری اسپرم توبدنت میمونه وشانست برای بارداری زیادمیشه
0
1400/02/06
سوال کننده
شما هم تو اقدامی ؟
0
1400/02/06
sara jafari
نه عزیزم الان باردارم ولی دقیقا دوماه پیش منم مثل توبودم
1
1400/02/06
sara jafari
انشاالله که تواین ماه خبربارداریتوبدی
1
1400/02/06
Ati ♧
بنظر من درست زدی... هم سایز فولیکولت خوب بوده.هم ترشخ تخمک گذاری داشتی... ان شاالله که نوفق بوده باشی و گرفته باشه
1
1400/02/06
سوال کننده
مبارک باشه ان شاءالله خوش قدم باشه براتون...
0
1400/02/06
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1400/02/07
sara jafari
ممنون عزیزم انشاالله به حق بی بی دوعالم قسمت خودت
1
1400/02/07
پزشک اوما
سلام اندازه فولیکول خوبه اقدام را داشته باشید اشالا که این سیکل تخمک آزاد میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- دلم گرفته باز پریود شدمممممم😓😓😓😓
- باردار شدن در ماه اول اقدام.
- کسی همسرش از داروی پنتافیل برای کم تحرکی جواب گرفته؟
- تشخیص لکه لانه گزینی
- میزان فعالیت در زمان اقدام
- زمان نزدیکی بعد تزریق hcg
- اقدام ب بارداری برای دوقلو
- آیا درد تخمک گذاری در اقدام طبیعی است ؟
- قبل بارداری باید چه کار کنم؟؟؟




