Ooma

ازمایش غربالگری اول nt

سلام خانم دکتر و خانمای گل
جواب ازمایش خواهرمه،دکتر بهش گفته هم میتونی بری سلفری هم ازمایش مرحله دومو بری، بهش گفتم مشکلی نداره اما نگرانه، بنظر شما جایی مشکلی چیزی توش هست؟

14 پاسخ 564 بازدید


دیابت بارداری

سلام. من قبل بارداری سابقه قند نداشتم. الان توی هفته هفتم آزمایش تحمل گلوکز دادم لب مرز دیابت بارداری ام. میخواستم بدونم چی چیزایی بخورم یه چیزایی نخورم؟ الان نخود چی کشمش و انجیر خشک و بادام و گردو و خرما بخورم؟؟ نخورم؟؟ دقیقا نمیدونم چیو حذف کنم؟ چیکار کنم؟

19 پاسخ 505 بازدید


متخصص قلب نوزادان

سلام بچه ها من نوزادم امروز ۲۳ روزشه بردمش دکتر برا چکاپ گفت باید ببریش متخصص قلب نوزادان اکو بگیره گفت یه صدایی از قلبش میاد به نظرتون چیز خطرناکی هست گفت شاید قلبش سوراخی چیزی باشه تشکیل نشده باشه منو خیلی ترسوند تورو خدا اگه کسی اطلاعاتی داره راهنماییم کنه دارم سکته میکنم

9 پاسخ 423 بازدید


آمپول روگام برای مادری ک گروه خونی+نیازه؟اگر همسر منفی باشه

سلام لطفا جواب بدین
من گروه خونیb+
همسرمo_
آیا چون همسرم گروه خونیش منفیه باید روگام بزنم؟
سر بچه ی اولم دکترم حرفی از روگام نزد

16 پاسخ 594 بازدید


ازمایش غربالگری اول

سلام من جواب آزمایش غربالگریم اومده خداروشکر ریسک هام منفیه فقط فری بتام بالاست خب این چه معنیه میده؟؟ و من باید ازمایش دیگه ای انجام بدم؟؟؟؟

15 پاسخ 646 بازدید


سلام روزتون بخیر خانومها

میشه آزمایش غربالگری منو تفسیر کنید خیلی نگرانم

14 پاسخ 338 بازدید


آزمایش اسپرم همسرم رو تفسیر میکنین

بالا پرسیدم

17 پاسخ 3,380 بازدید


تفسیر سونو انومالی + عکس

سلام خدمت دکتر و دوستان عزیز ... لطفا سونو انومالیمو تفسیر کنین ممنونم ...
و اینکه آیا وزن جنین با توجه به سن و ... نرماله ؟اندازه های توعکس چی اونا خوبه ؟
نمیدونم چرا احساس میکنم وزنش کمه ... باید چیکار کنم جنین وزن گیریش خوب باشه؟... الان طبق این سونو من دقیقا چن هفته میشم؟ طبق ان تی ۱۸هفته و سه روزم (سونو تعیین جنسیت حساب کنم ۱۸ هفته و ۴ روزم )این سونو چی (برای دیروزه) ؟🙄 قد جنین الان چند میشه نزده توسونو😁؟

30 پاسخ 1,564 بازدید


خوابیدن به پهلوی چپ در بارداری

آیا در بارداری فقط باید به پهلوی چپ خوابید؟ من شبها از درد پام اصلا نمیتونم بخوابم از بس فقط به پهلوی چپ خوابیدم
ممنون میشم راهنماییم کنید

3 پاسخ 533 بازدید


شیر خوردن نوزاد ۴ماه هر ۳ ساعت

سلام بچهای شما هم تو این سن هر ۳ ساعت شیر میخورن من پسرم شبا هم بیدار میشه هر سه ساعت شیر میخواد شیر خشکم قبل خواب یه وعده میدم بازم هر ۳ ساعت بیدار میشه

13 پاسخ 494 بازدید


مثانه پر و طول سرویکس

سلام خدمت پزشک اوما و دوستان عزیز
میخواستم بپرسم آیا مثانه پر در آواخر سه ماه دوم یعنی ۲۴ هفته بر کوتاه نشون دادن طول سرویکس با دستگاه سونو تاثیر میزاره یا خیر ؟
خیلی نگرانم دیروز برای سونو رفته بودم طول سرویکسم رو زدن ۱۷ میلیمتر و دیگه برای سرکلاژ دیر شده
کسی بوده که با این وضعیت و استراحت کامل نینیش سالم به دنیا آمده باشه ؟؟؟؟
الان استراحت مطلق هستم
میتونم از آسپرین هم استفاده کنم ؟

18 پاسخ 4,715 بازدید


عمل سزارین بیهوشی یا بیحسی کمر؟کدومش خوبه

سلام دوستان .من سری اولم برای دخترم سزارین شدم .و برای عمل از بیحسی استفاده کردن. و الان بعد از اون ۷ساله که کمرم وقتی جارو میکنم یا یه کار دیگه که یه مقدار اذیت میشم .سریع کمرم میگیره همون ناحیه آمپول بیحسی
بنظرتون برای دومی چکار کنم .بگم بیحسی یا بیهوشی ؟ چون از بیهوشی میترسم .گدومش بهتره ؟ عوارض کدومش بیشتره؟ اونایی که تجربه دارن بگن لطفا تا بقیه هم اطلاع پیدا کنن....ممنون

92 پاسخ 1,319 بازدید


شدت کم حرکات جنین در هفته ۳۸

سلام به همگی
من الان ۳۷ هفته ۴روزم هست دقیقا از وقتی وارد هفته ۳۸ شدم شدت حرکات جنینم کم شده .تعداد حرکاتش وقتی به شکمم نگاه می کنم می تونم حس کنم ولی شدت حرکاتش خیلی کم شده.توی این هفته طبیعی هست ؟؟تعداد حرکات مهمه یا شدت حرکات هم مهمه؟؟توی این هفته چند تا حرکت طبیعی هست؟؟

75 پاسخ 11,124 بازدید


شنوایی سنجی نوزاد سه ماهه

باسلام
من دخترمو یکباربردم شنوایی سنجی هرکاری کردیم نخوابید
دوباره میخوام ببرم میتونم قبلش بهش قطره استامینوفن بدم؟
اگه میشه چقدربدم

23 پاسخ 482 بازدید


سلام خوب هستین خانما من زایمان کردم توی 28هفته و 6روز 😔😔

آب دور شد صفر فورا عملم کردن بچم گذاشتن دستگاه نارس هست، بهم گفتن سعی کنم شیرم بیاد که نگه دارم بزارم فریزر هروقت گفتن بدم ببره، ولی شیرم نمیاد هرکاری میکنم اصلا هیچی نمیاد😔حال روحیم اصلا خوب نیست، حالت خوابیده درد هم خیلی دارم ولی راه میرم خوبم، روی پهلو میخوابم خیلی درد دارم، چه کار کنم، راهنمایی کنید چطوری شیرم بیاد😔

270 پاسخ 3,758 بازدید


سلام خانم دکتر و خانوما.ایا ترک پوستی قرمز قابل درمانه؟درمانش چیه؟

سلام من خیلی پشت ران و باسن و پشت زانوم ترک های قرمز ایجاد شده پوستم خیلی زشت شده جلوی شوهرم خیلی خجالت میکشم...ایا این ترک ها بعد بارداری از بین میرع؟یا راه درمانی داره؟توروخدا هرکس تجربه ای داره بگه ممنونم..اینم بگم نه هزینه جراحی زیبایی دارم نه وقتشو

20 پاسخ 708 بازدید


۲ نوع شیر خشک دادن به نوزاد

سلام مامانا
پسر من کولیک و نفخ شدید داره الان فقط شیرخشک آپتامیل ۱ میخوره. یه سری دکترش شیر خشکش رو عوض کرد و گیگوز داد. با اون دل درد نداشت ولی شکمش حسابی کار میکرد و صورتش جوش زد.
شماها تجربه اینکه از ۲ نوع شیر خشک استفاده کنید رو دارید؟
من میخوام بین وعده های شیر معمولش که آپتامیل باشه ۳ وعده هم گیگوز بدم بهش، به نظرتون میشه؟ معده اش به هم نمیریزه؟


7 پاسخ 398 بازدید


قمر در عقرب بیاین🔥🔥🔥

سلام خانوما فردا عقد خواهر زادمه
داداشش سربازه
تازه دیدم ک 13 تا 15 قمر در عقربه
بنظرتون چیزی نیمشه ک نه؟؟ احه نوشته ازدواج نباشه
بعدم مگ خودت محضردار نباید اینو بگن

106 پاسخ 1,019 بازدید


لیفت بینی با نخ رو کسی انجام داده

میخواستم بدونم درد داره عوارض داره اگه کسی انجام داده راهنماییم کنه

3 پاسخ 597 بازدید


یبوست نوززادان، کسی اطلاعات داره راهنمایی کنه

سلام خانما خوبین، بچه من ۵۳ روزشه یبوسته خیلی درد میکشه ، چن روزه به زور تزریق گلیسیرین پی پی میکنه کسی رله بی ضرر تر سراغ داره راهنمایم کنه ممنون میشم ضمنان پسر شیر کمکز ترو ویتال میخوره ۲ روزه

24 پاسخ 468 بازدید