سلام من هروقت زمان تخمک گذاریم میشه نوک سینم خیلی خیلی حستس ودرناک میشه وکم کم خوب میشه ینی بااروم شدنش باردارنیستم.چون یکی از نشونه های بارداری درناک شدن سینه هاس