Ooma
پرسش (1400/02/06):

علائم بارداری ودرد سینه

سلام من هروقت زمان تخمک گذاریم میشه نوک سینم خیلی خیلی حستس ودرناک میشه وکم کم خوب میشه ینی بااروم شدنش باردارنیستم.چون یکی از نشونه های بارداری درناک شدن سینه هاس

سلام
جزء علائم هست، ولی باید تا موعدتون صبر کنید
انشاءالله که بی بی تون مثبت بشه😍
سلام من هر ماه از تخمک گذاری تا موعدم درد سینه و حساس شدنو داشتم ولی ماهی که باردارشدم دردی نداشتم هنوزم ندارم
رها جان ینی قبل بارداریتون نوک سینه ات دردمی اومد وهمون ماهی که باردارشدین دردی نداشتین
سلام خیر بارداری شما ارتباطی با حالات نوک سینه در تخمک گذاری ندارد علت آن تغییرات هورمونی است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.