Ooma

جواب ام ار ای لگن

سلام پزشک اوما لطفا جواب ام ار ای منو تفسیر کنید
کیست تخمدان اندومتریوما دارم
روز سوم پریودی انجام دادم

4 پاسخ 345 بازدید


پریود نشدم و بیبی منفی

سلام خسته نباشید من دوره ۳۳ هستم و پریود نشدم تو دوره ۳۲ بیبی چکم منفی شد معمولا دوره هام ۳۰ هست امکان داره بیبی زود زده باشم و منفی شده باشه و چنروز دیگه تکرار کنم مثبت بشه؟؟؟

134 پاسخ 695 بازدید


سرماخوردگی واکسن شیرخوار ۴ماهه

سلام عزیزان من دخترم شنبه واکسن داره اما سرما خورده وسینه اش خس خس میکنه وسرفه اما تب نداره چرک‌خشک کن میخوره واکسن چهارماهگیشو میشه بزنم یا صبرکنم خوب بشه

5 پاسخ 352 بازدید


علت کم شدن ترشحات چی هستش؟

سلام من قبلا ترشحات بعد از پریودی داشتم .الان چهار ماهه که اینطور نیستم و اقدام به بارداری هم دارم.چرا اینطور شده .نزدیکی هامم دردناک شده.ایا اینا مساله ای در بچه دار شدن به وجود میاره.
دکترمم بهم قبلا اچ سی جی و مدروکسی داد نتیجه نداد این ماهم ام اچ جی داده.فردا باید برم سونو
دوره هامم ۳۳ روزه است .

1 پاسخ 461 بازدید


خریدای عید بیاین ببینم چی خرید کردین برای عید

خودمم الان عکس میزارم
هم خریدای خودم هم خریدای پسرم
زود بیاین بیینیم چیا خرید کردین بچها

670 پاسخ 1,588 بازدید


سلام پزشک اوما و دوستانم لطفا راهنماییم کنید😥

چندروزی میشه که در طول روز تپش قلب میگیرم، تا حالا سابقه نداشته اینجوری بشم
حالت عادی این اتفاق میوفته و ۱۰ ثانیه طول میکشه
اما امشب خیلی بیشتر شده تقریبا 10 مرتبه اینجور شدم قلبم بشدت میزنه و بدنم یجوری میشه انگار دمای بدنم میزنه بالا
احساس میکنم قلبم میاد تو دهنم
دیدین وقتی ادم یه خبر شوکه کننده میشنوه یا میترسه قلبش چجور میزنه.... من امشب همش اینجوری میشم
استرس و اینام خیلی ندارم
اینا طبیعیه تو بارداری؟

34 پاسخ 917 بازدید


افتادگی رحم و لکه بینی

سلام خدمت پزشک اوما مامایی های عزیز مادر بزرگ من افتادگی رحم داره رحمش بیرون افتاده همیشه و هنگامی کار زیاد انجام میده لکه بینی داره برای رفع مشکلش چیکار کنه

4 پاسخ 757 بازدید


شیاف پروژسترون هفته 8

سلام دکتر اوما من چهارشنبه رفتم سونو خداروشکر صدای قلبشو شنیدم شب خوابیدم صبح دیدم خون قهوه ای ازم میره سریع رفتم شیاف پروژسترون 400 ایرانی خریدم و یه دونه گذاشتم خیلی کم شد در حد دستمال کشیدن، خواستم بپرسم بدون نسخه دکتر گرفتم ضرر نداشته باشه؟
هفته 8 بارداری هستم

1 پاسخ 469 بازدید


هنگام مصرف قرص محرک باید نزدیکی داشته باشیم؟؟

سلام دوستان،هنگام مصرف قرص محرک باید نزدیکی داسته باشیم؟؟

10 پاسخ 626 بازدید


قرص ضد تهوع اندانسترون

سلام مامانا،به همسرم گفتم دمیترون بگیر،حالا رفته داروخونه بهش اندانسترون دادن،میخواستم بپرسم اشکال نداره بخورم؟میشه جایگزین دمیترون کرد؟ کسی بوده برای تهوع بارداری این قرص رو مصرف کرده باشه؟

15 پاسخ 435 بازدید


سلام اگه کسی میدونه جواب بده

سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز خوبین
عزیزان لطفا هر کس میدونه اینارو تفسیر کنه ممنون

7 پاسخ 416 بازدید


خانوما لطفا بیایین من ۴ ماه اقدام کردم

دوماه با قرص دوماه دیگم بدون قرص ولی باردار نشدم چیکار کنم به نظرتون بازم برم پیش دکتر بهم‌قرص بده یا نه

17 پاسخ 519 بازدید


نرم شدن دهانه رحم

سلام وقتتون بخیر
من تاریخ پریودم ۱۵ خرداد بوده و طبق تاریخ پریود ۲۲ اسفند زمان زایمان ام هست
ولی طبق سونوی nt تاریخ ۲۸ اسفند.
امروز دکترم معاینه لگنی انجام داد و گفت دهانه رحم ات نرم شده.

اینکه دهانه رحم فقط نرم شده ولی اصلا باز نشده یعنی دیرتر زایمان میکنم؟ با همون تاریخ ۲۸ ام؟ باید چیکار کنم تو این مدت تا زایمان راحت تری داشته باشم و زودتر زایمان کنم!! الان وارد هفته ۴۰ ام شدم.

ورزش های بارداری هم از هفته ۲۸ هر روز روزی یک ربع تا نیم ساعت انجام دادم، الانم تقریبا روزی نیم ساعت پیاده روی میرم.

27 پاسخ 2,039 بازدید


دستگاه زردی نوزاد وتاثیر برچشم

نوزادم هشت روزه شه و دستگاه زردی خونگی براش اوردیم چندلحظه ای چشم بند حواسم نبودبراش نذاشتم خیلی خطرناکه برای چشماش ؟حالم بده امکان داره خداینکرده چشمش آسیب دیده باشه

136 پاسخ 600 بازدید


سلام... برای مقوی شدن شیر باید چیکار کنم شیرم آبکی هست ☹️

روزای اول نوک نداشت سینم ب مرور خوب شد با کلی زخم این حرفا
الان هم نوک داره سینم هم شیر دارم اما شیرم آبکی هست حس میکنم مقوی نیست برای بچه
چیا بخورم شیرم مقوی بشه زود ثاثیر داشته باشه
متاسفانه بخاطر زخم های سینم از سینم همینجور شیر میریزه همش دستمال میزارم خستم کرده یه راه حل بدین ممنون؟

62 پاسخ 1,340 بازدید


چند روز بعد از کورتاژ پریود میشویم

سلام بچه ها من خواهرشوهرم یکماه پیش فهمید دوقلو بارداره و به دلایل شخصی سقطشون کرد تقریبا هشت هفته بودن بعد دکتر بهش گفت یزره از زرات تو رحمت مونده و برا اطمینان کامل کورتاژ کرد حالا به نظرتون کی پریود میشه و چیکار کنه که زودتر پریود بشه

5 پاسخ 1,389 بازدید


سلام کسی دستگاه آی یودی گذاشته لطفاً راهنمایی کنه

من سه ماهه زایمان کردم ،هنوزم پریود نشدم
میخوام دستگاه بزارم
سوالم اینه
بعدش خونریزی داره؟
چقدر طول می‌کشه
روی شیر اثر نمیزاره ؟
پریودی ها بعد گذاشتنش شروع میشه ؟؟

21 پاسخ 514 بازدید


آزمایش غربالگری و سونوگرافی nt

میشه یه نگاهی به جواب سونو و آزمایش من بندازید؟خوبه یا نه؟

16 پاسخ 756 بازدید


لک بینی هفته هشتم

من دچار لک بینی قهوه ای شدم خیلی کم ولی خیلی نگرانم خودمم شیاف پروژسترون شب ها استفاده می کردم می گم می تونم شب و روز بکنم . کیا لک داشتن من خیلی نگرانم تورو خدا جواب بدین

32 پاسخ 477 بازدید


سلام، من الان 49 روزه زایمان کردم...

واژنم بوی بد میده، سوزش و خارش ندارم، فقط بوی بد میده حتی بعد از حمام هم خودمو میشورمم بازم بوی بد میده، چیکار باید بکنم؟؟ زایمانم سزارین بوده

19 پاسخ 674 بازدید