جواب ام ار ای لگن
سلام پزشک اوما لطفا جواب ام ار ای منو تفسیر کنید
کیست تخمدان اندومتریوما دارم
روز سوم پریودی انجام دادم
پریود نشدم و بیبی منفی
سلام خسته نباشید من دوره ۳۳ هستم و پریود نشدم تو دوره ۳۲ بیبی چکم منفی شد معمولا دوره هام ۳۰ هست امکان داره بیبی زود زده باشم و منفی شده باشه و چنروز دیگه تکرار کنم مثبت بشه؟؟؟
سرماخوردگی واکسن شیرخوار ۴ماهه
سلام عزیزان من دخترم شنبه واکسن داره اما سرما خورده وسینه اش خس خس میکنه وسرفه اما تب نداره چرکخشک کن میخوره واکسن چهارماهگیشو میشه بزنم یا صبرکنم خوب بشه
علت کم شدن ترشحات چی هستش؟
سلام من قبلا ترشحات بعد از پریودی داشتم .الان چهار ماهه که اینطور نیستم و اقدام به بارداری هم دارم.چرا اینطور شده .نزدیکی هامم دردناک شده.ایا اینا مساله ای در بچه دار شدن به وجود میاره.
دکترمم بهم قبلا اچ سی جی و مدروکسی داد نتیجه نداد این ماهم ام اچ جی داده.فردا باید برم سونو
دوره هامم ۳۳ روزه است .
خریدای عید بیاین ببینم چی خرید کردین برای عید
خودمم الان عکس میزارم
هم خریدای خودم هم خریدای پسرم
زود بیاین بیینیم چیا خرید کردین بچها
سلام پزشک اوما و دوستانم لطفا راهنماییم کنید😥
چندروزی میشه که در طول روز تپش قلب میگیرم، تا حالا سابقه نداشته اینجوری بشم
حالت عادی این اتفاق میوفته و ۱۰ ثانیه طول میکشه
اما امشب خیلی بیشتر شده تقریبا 10 مرتبه اینجور شدم قلبم بشدت میزنه و بدنم یجوری میشه انگار دمای بدنم میزنه بالا
احساس میکنم قلبم میاد تو دهنم
دیدین وقتی ادم یه خبر شوکه کننده میشنوه یا میترسه قلبش چجور میزنه.... من امشب همش اینجوری میشم
استرس و اینام خیلی ندارم
اینا طبیعیه تو بارداری؟
افتادگی رحم و لکه بینی
سلام خدمت پزشک اوما مامایی های عزیز مادر بزرگ من افتادگی رحم داره رحمش بیرون افتاده همیشه و هنگامی کار زیاد انجام میده لکه بینی داره برای رفع مشکلش چیکار کنه
شیاف پروژسترون هفته 8
سلام دکتر اوما من چهارشنبه رفتم سونو خداروشکر صدای قلبشو شنیدم شب خوابیدم صبح دیدم خون قهوه ای ازم میره سریع رفتم شیاف پروژسترون 400 ایرانی خریدم و یه دونه گذاشتم خیلی کم شد در حد دستمال کشیدن، خواستم بپرسم بدون نسخه دکتر گرفتم ضرر نداشته باشه؟
هفته 8 بارداری هستم
هنگام مصرف قرص محرک باید نزدیکی داشته باشیم؟؟
سلام دوستان،هنگام مصرف قرص محرک باید نزدیکی داسته باشیم؟؟
قرص ضد تهوع اندانسترون
سلام مامانا،به همسرم گفتم دمیترون بگیر،حالا رفته داروخونه بهش اندانسترون دادن،میخواستم بپرسم اشکال نداره بخورم؟میشه جایگزین دمیترون کرد؟ کسی بوده برای تهوع بارداری این قرص رو مصرف کرده باشه؟
سلام اگه کسی میدونه جواب بده
سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز خوبین
عزیزان لطفا هر کس میدونه اینارو تفسیر کنه ممنون
خانوما لطفا بیایین من ۴ ماه اقدام کردم
دوماه با قرص دوماه دیگم بدون قرص ولی باردار نشدم چیکار کنم به نظرتون بازم برم پیش دکتر بهمقرص بده یا نه
نرم شدن دهانه رحم
سلام وقتتون بخیر
من تاریخ پریودم ۱۵ خرداد بوده و طبق تاریخ پریود ۲۲ اسفند زمان زایمان ام هست
ولی طبق سونوی nt تاریخ ۲۸ اسفند.
امروز دکترم معاینه لگنی انجام داد و گفت دهانه رحم ات نرم شده.
اینکه دهانه رحم فقط نرم شده ولی اصلا باز نشده یعنی دیرتر زایمان میکنم؟ با همون تاریخ ۲۸ ام؟ باید چیکار کنم تو این مدت تا زایمان راحت تری داشته باشم و زودتر زایمان کنم!! الان وارد هفته ۴۰ ام شدم.
ورزش های بارداری هم از هفته ۲۸ هر روز روزی یک ربع تا نیم ساعت انجام دادم، الانم تقریبا روزی نیم ساعت پیاده روی میرم.
دستگاه زردی نوزاد وتاثیر برچشم
نوزادم هشت روزه شه و دستگاه زردی خونگی براش اوردیم چندلحظه ای چشم بند حواسم نبودبراش نذاشتم خیلی خطرناکه برای چشماش ؟حالم بده امکان داره خداینکرده چشمش آسیب دیده باشه
سلام... برای مقوی شدن شیر باید چیکار کنم شیرم آبکی هست ☹️
روزای اول نوک نداشت سینم ب مرور خوب شد با کلی زخم این حرفا
الان هم نوک داره سینم هم شیر دارم اما شیرم آبکی هست حس میکنم مقوی نیست برای بچه
چیا بخورم شیرم مقوی بشه زود ثاثیر داشته باشه
متاسفانه بخاطر زخم های سینم از سینم همینجور شیر میریزه همش دستمال میزارم خستم کرده یه راه حل بدین ممنون؟
چند روز بعد از کورتاژ پریود میشویم
سلام بچه ها من خواهرشوهرم یکماه پیش فهمید دوقلو بارداره و به دلایل شخصی سقطشون کرد تقریبا هشت هفته بودن بعد دکتر بهش گفت یزره از زرات تو رحمت مونده و برا اطمینان کامل کورتاژ کرد حالا به نظرتون کی پریود میشه و چیکار کنه که زودتر پریود بشه
سلام کسی دستگاه آی یودی گذاشته لطفاً راهنمایی کنه
من سه ماهه زایمان کردم ،هنوزم پریود نشدم
میخوام دستگاه بزارم
سوالم اینه
بعدش خونریزی داره؟
چقدر طول میکشه
روی شیر اثر نمیزاره ؟
پریودی ها بعد گذاشتنش شروع میشه ؟؟
آزمایش غربالگری و سونوگرافی nt
میشه یه نگاهی به جواب سونو و آزمایش من بندازید؟خوبه یا نه؟
لک بینی هفته هشتم
من دچار لک بینی قهوه ای شدم خیلی کم ولی خیلی نگرانم خودمم شیاف پروژسترون شب ها استفاده می کردم می گم می تونم شب و روز بکنم . کیا لک داشتن من خیلی نگرانم تورو خدا جواب بدین
سلام، من الان 49 روزه زایمان کردم...
واژنم بوی بد میده، سوزش و خارش ندارم، فقط بوی بد میده حتی بعد از حمام هم خودمو میشورمم بازم بوی بد میده، چیکار باید بکنم؟؟ زایمانم سزارین بوده




