Ooma

درباره گیاه خرنوب و جنسینگ میخواستم بدونم

سلام دوستان. من همسرم کم تحرکی اسپرم داره. علاوه بر دارو براش خرنوب و جنسینگ گرفتم. میخواستم بدونم اگه کسی استفاده کرده تاثیر داشه؟.واینکه چطوری استفاده کرده

5 پاسخ 452 بازدید


تکان نخوردن جنین چهار ماهه

سلام. من روز پنجم از هفته سیزده بارداری هستم. از ابتدای سیزده هفتگی هرروز تکان جنین رو حس میکردم به طور واضح. الان حدودا 36 ساعت هست که جنین تکان نخورده. درد پریود به اندازه 5 دقیقه داشتم. الان کمر درد قسمت چپ کمر پشت رحم و سمت چپ شکمم درد میکنه. حدود 10 روز پیش دکتر تشخیص جفت پایین دادن. الان نگران هستم اگر ممکنه راهنماییم کنید

4 پاسخ 814 بازدید


آیا خوردن کپسول فرو گولوبین شبی دوتا باهم ضرر دارد؟

با سلام خدمت دکتر اوما من شبی دو تا کپسول فرگولوبین باهم از اوایل ماه چهارم می خورم الانم تو ماه پنجمم .در وسط روز هم قرص مولتی پریناتال مصرف می کنم می خواستم بدونم دکترم درست گفته که دوتافرگولوبین و شبی با هم دوتا بخورم یا من زیادی دارم می خورم؟؟

9 پاسخ 296 بازدید


تفسیر سونو روز سیزدهم

لطف میکنید سونو رو تفسیر کنید خوب یا نه

8 پاسخ 416 بازدید


سیاه دانه و حرارت زیاد پا و‌تخمک‌گذاری

سلام امروز روز تخمک‌ گذاریمه از دیشب سیاه دانه خوردم بعد چند ساعت بدنم داغ شده مخصوصا کف پاهام ‌انگار اتش گرفته نمیدونم حرارت بدنم از ایناس یا خدای نکرده کروناست

6 پاسخ 739 بازدید


دوستان لطفا جوابمو بدین

سلام ببخشید من ماه پیش ک پریود شدم خیلی درد داشتم و خونریزی زیاد همیشه وقتی پریود میشم این مدلیم بعد اینکه پاک شدم ۴ یا پنج روز بعدش لک قهوه ای دیدم چند قطره بیشتر نبود روز بعدشم با ادرارم قاطی بود و دیگه ندیدم و این برج پریود شدم گرفتگی شکم داشتم ولی کمرم و شکمم مثل قبل درد نمیکرد اصلا خونریزیمم خیلی کم بود و رنگشم مثل قبل نبود جوری ک روز سوم دیگه چیزی نداشتم ولی خیلی راه شده بودم تو خیابون روز چهارم باز خونریزی داشتم خیلی کم روز پنجمم هم چیزی نداشتم زیاد ممکن باردار باشم

11 پاسخ 374 بازدید


چند درجه تبه میشه سریع بگین لطفا

سلام میخواستم بدونم دمای بدن از چند درجه تبه ؟ و رسید به چند باید سریع ببرم دکتر
مرسی 😘😘😘😘😘

8 پاسخ 643 بازدید


ابرو بالا انداختن نوزاد و جمع شدن پیشانی

سلام به همه
نوزاد سه ماهه من از بدو تولدش تا الان ابروهاشو میندازه بالا و پیشانیش خط میفته حالا اوایل این حالتش بیشتر بود الان که سرش و بالا میگیره اینطوری میشه یا وقتی هیجان زده میشه صورتش و اینطوری میکنه کسی میدونه چه کار کنم ابروهاشو اینطوری نکنه؟ میترسم‌ پیشانیش خط بیفته

10 پاسخ 1,447 بازدید


تنگی نفس در مواقع ناراحتی

سلام.وقت بخیر
وقتی ناراحت بشم تنگی نفس میشم.دلیلش چیه.ممنون میشم راهنماییم کنید

1 پاسخ 439 بازدید


تفسیر آزمایش ذخیره ی تخمدان

سلام دوستان و دکتر اومایی
میشه جواب آزمایش ذخیره تخمدان رو برام تفسیر کنید ممنونم

23 پاسخ 4,373 بازدید


عزیزان لطفا راهنماییم کنید

دوستان عزیزم من ماه هفتم بارداری هستم دوشب پیش لکه بینی داشتم دیروز صبح خونریزی کردم البته در حد یه نوار بهداشتی بعد اون سریع رفتم بیمارستان منو بستری کردن و باتوجه ب سونویی ک ازم گرفتن مشخص شد ک جفت پایینه و سر بچم کنار جفته و ب جفت فشار میاره ب همین علت بهم امپول تشکیل ریه زدن وبهم استراحت مطلق دادن وبا رضایت خودم مرخص شدم و از صبح تا الان خون قهوه ایی ک مثل روزهای آخر پریودی هست میبینم کسی علتشو میدونه لطفا راهنمایی کنید خیلی میترسم دکترم بهم گفته احتمال زایمان زودرس داری

6 پاسخ 742 بازدید


ورزش بعد از سزارین

سلام من سه و ماه نیم پیش سزارین کردم برای شروع به ورزش کردن محدودیتی ندارم ؟

6 پاسخ 546 بازدید


ساکشن گوش تواقدام عیبی نداره؟

سلام عزیزان ودکترجان ساکشن گوش همون شستشوگوش رومیگن وآیاعوارض داره؟؟؟اگه کسی اطلاعی ازساکشن گوش داره بی زحمت بگه

10 پاسخ 499 بازدید


هفته چندم بارداری بر اساس nt

بر اساس nt ک در تاریخ ۲۲ شهریور انجام شد دوازده هفته و دوروز بودم الان هفته چند میشم دقیق

36 پاسخ 428 بازدید


مصرف قرص ففول با اسیدفولیک

سلام روزتون بخیر...بهداشت بمن اسیدفولیک واهن ایرانی داد گفت واسه جذب بهتر قرص اهن باید شبی یدونه اسیک فولیکم بخوری....الان دکترم ففول خارجی داده بهم باید با اینم اسید فولیک بخورم یا لازم نیست؟بعداین ففول رو باید روزی یدونه بخورم؟؟؟؟بعد قرص کلسی پاورخارجی و مولتی پریناتال هم داده روزی یدونه ازاین قرصا باید بخورم یا یک روز درمیون روشون ننوشته😐ممنون ازپاسخگوییتون

10 پاسخ 1,433 بازدید


شیردهی نوزاد ۱۱ روزه چطوری بفهمیم شیرمون کافی است ؟

سلام خدمت دکتر اوما و مادرهای عزیز
من نوزادم ۱۱ روزشه
سه روز بهش شیر خشک دادم بخاطر زردیش ، الان شیر خودمو دارم میدم و میخوره
قرص لاکتاول هم مصرف میکنم روزی ۱
سینمو هم که فشار میدم شیر میاد
ولی امروز که شیر دادم به نوزادم سه ساعت در حال مک زدن بود حتی خوابش هم برده ولی وسطش مک میزد که من دیگه بلند شدم
آیا شیرم کم شده؟
وسطش ۳۰ میل شیر خشک دادم ولی بعدش بازم یک ساعت داشت سینمو میخورد
الان ینی شیرم کمه؟ از کجا بفهمم شیرم کمه ؟ یا باید شیرمو زیاد کنم؟

20 پاسخ 708 بازدید


آب سبز رنگ در هفته ۲۱ بارداری

سلام دوستان من الان تقریبا دو هفته میشه هر چهار پنج روز یه بار اندازه یه سکه میرم دستشویی میبینم انگار آب سبز رنگ ازم خارج شده اصلا ترشح مانند نیست .ترشح سفید هم خیلی خیلی کم دارم ،
این آب از چیه یعنی عفونت گرفتم؟ نه خارش دارم نه سوزش بو هم نداره فقط میرم دستشویی انگار آب یکم به رنگ سبز هست تو شورتمه خودم متوجه نمیشم کی خارج میشه؟خطرناکه دارم سکته میکنم
طول سرویکسم تو آنومالی ۳۴ بود😭😭😭

27 پاسخ 552 بازدید


سلام خانوما لطفا کیت تخمک گذاری من رو ببینید

من متاسفانه یادم میرفت هر روز تست کنم
ولی تقریبا 1 هفته پیش که زدم یه خط افتاد
5 روز پیش یکی دیگه زدم 1 خط افتاد و یه حاله خیلی کمرنگ
امروز که زدم دوتا خطش به یه اندازه پر رنگه
لطف راهنمایی کنید من الان تخمک گذاری دارم یا نه

27 پاسخ 581 بازدید


در مورد قطره اهن 🙏

سلام نوزادم نزدیک ۵ ماهشه کم خونی داره دکتر متخصص گف از ۴ ماهگی قطره اهن بدم روزی ۱۰ قطره
دیشب بردیمش اکو قلب این دکتر هم باز میگه کم خونی داره به جای ۱۰ قطره ۲۰ قطره بهش بده
سوالم اینکه اشکالی نداره ۲۰ تا قطره بدم؟ تو این سن
۲۰ تا قطره چن سی سی میشه چون غلیظ هست میخوام دقیق به سی سی بدم

3 پاسخ 339 بازدید


زردی نوزاد ۵ روزه

سلام ، وقت بخیر .
سوالم اینه ، پسرم یکم زرد شده ، در حدی که گاهی زرد به نظر میرسه ، و گاهی نه ، طبیعیه .
به خاطر زردی ، شیر خشک بیشتر بهش دادم ، و واقعا هم خییییلی زیاد دستشویی می‌کنه ، قطره بیلی ناستر هم روزی دوبار ، هر بار ۳ قطره بهش دادم ، فردا میبرمش دکتر ، ولی امروز به شدت استرس گرفتم . چیکار کنم ؟ چندروز طول می‌کشه از بدنش خارج بشه و رنگ پوستش طبیعی بشه .

36 پاسخ 641 بازدید