درباره گیاه خرنوب و جنسینگ میخواستم بدونم
سلام دوستان. من همسرم کم تحرکی اسپرم داره. علاوه بر دارو براش خرنوب و جنسینگ گرفتم. میخواستم بدونم اگه کسی استفاده کرده تاثیر داشه؟.واینکه چطوری استفاده کرده
تکان نخوردن جنین چهار ماهه
سلام. من روز پنجم از هفته سیزده بارداری هستم. از ابتدای سیزده هفتگی هرروز تکان جنین رو حس میکردم به طور واضح. الان حدودا 36 ساعت هست که جنین تکان نخورده. درد پریود به اندازه 5 دقیقه داشتم. الان کمر درد قسمت چپ کمر پشت رحم و سمت چپ شکمم درد میکنه. حدود 10 روز پیش دکتر تشخیص جفت پایین دادن. الان نگران هستم اگر ممکنه راهنماییم کنید
آیا خوردن کپسول فرو گولوبین شبی دوتا باهم ضرر دارد؟
با سلام خدمت دکتر اوما من شبی دو تا کپسول فرگولوبین باهم از اوایل ماه چهارم می خورم الانم تو ماه پنجمم .در وسط روز هم قرص مولتی پریناتال مصرف می کنم می خواستم بدونم دکترم درست گفته که دوتافرگولوبین و شبی با هم دوتا بخورم یا من زیادی دارم می خورم؟؟
تفسیر سونو روز سیزدهم
لطف میکنید سونو رو تفسیر کنید خوب یا نه
سیاه دانه و حرارت زیاد پا وتخمکگذاری
سلام امروز روز تخمک گذاریمه از دیشب سیاه دانه خوردم بعد چند ساعت بدنم داغ شده مخصوصا کف پاهام انگار اتش گرفته نمیدونم حرارت بدنم از ایناس یا خدای نکرده کروناست
دوستان لطفا جوابمو بدین
سلام ببخشید من ماه پیش ک پریود شدم خیلی درد داشتم و خونریزی زیاد همیشه وقتی پریود میشم این مدلیم بعد اینکه پاک شدم ۴ یا پنج روز بعدش لک قهوه ای دیدم چند قطره بیشتر نبود روز بعدشم با ادرارم قاطی بود و دیگه ندیدم و این برج پریود شدم گرفتگی شکم داشتم ولی کمرم و شکمم مثل قبل درد نمیکرد اصلا خونریزیمم خیلی کم بود و رنگشم مثل قبل نبود جوری ک روز سوم دیگه چیزی نداشتم ولی خیلی راه شده بودم تو خیابون روز چهارم باز خونریزی داشتم خیلی کم روز پنجمم هم چیزی نداشتم زیاد ممکن باردار باشم
چند درجه تبه میشه سریع بگین لطفا
سلام میخواستم بدونم دمای بدن از چند درجه تبه ؟ و رسید به چند باید سریع ببرم دکتر
مرسی 😘😘😘😘😘
ابرو بالا انداختن نوزاد و جمع شدن پیشانی
سلام به همه
نوزاد سه ماهه من از بدو تولدش تا الان ابروهاشو میندازه بالا و پیشانیش خط میفته حالا اوایل این حالتش بیشتر بود الان که سرش و بالا میگیره اینطوری میشه یا وقتی هیجان زده میشه صورتش و اینطوری میکنه کسی میدونه چه کار کنم ابروهاشو اینطوری نکنه؟ میترسم پیشانیش خط بیفته
تنگی نفس در مواقع ناراحتی
سلام.وقت بخیر
وقتی ناراحت بشم تنگی نفس میشم.دلیلش چیه.ممنون میشم راهنماییم کنید
تفسیر آزمایش ذخیره ی تخمدان
سلام دوستان و دکتر اومایی
میشه جواب آزمایش ذخیره تخمدان رو برام تفسیر کنید ممنونم
عزیزان لطفا راهنماییم کنید
دوستان عزیزم من ماه هفتم بارداری هستم دوشب پیش لکه بینی داشتم دیروز صبح خونریزی کردم البته در حد یه نوار بهداشتی بعد اون سریع رفتم بیمارستان منو بستری کردن و باتوجه ب سونویی ک ازم گرفتن مشخص شد ک جفت پایینه و سر بچم کنار جفته و ب جفت فشار میاره ب همین علت بهم امپول تشکیل ریه زدن وبهم استراحت مطلق دادن وبا رضایت خودم مرخص شدم و از صبح تا الان خون قهوه ایی ک مثل روزهای آخر پریودی هست میبینم کسی علتشو میدونه لطفا راهنمایی کنید خیلی میترسم دکترم بهم گفته احتمال زایمان زودرس داری
ورزش بعد از سزارین
سلام من سه و ماه نیم پیش سزارین کردم برای شروع به ورزش کردن محدودیتی ندارم ؟
ساکشن گوش تواقدام عیبی نداره؟
سلام عزیزان ودکترجان ساکشن گوش همون شستشوگوش رومیگن وآیاعوارض داره؟؟؟اگه کسی اطلاعی ازساکشن گوش داره بی زحمت بگه
هفته چندم بارداری بر اساس nt
بر اساس nt ک در تاریخ ۲۲ شهریور انجام شد دوازده هفته و دوروز بودم الان هفته چند میشم دقیق
مصرف قرص ففول با اسیدفولیک
سلام روزتون بخیر...بهداشت بمن اسیدفولیک واهن ایرانی داد گفت واسه جذب بهتر قرص اهن باید شبی یدونه اسیک فولیکم بخوری....الان دکترم ففول خارجی داده بهم باید با اینم اسید فولیک بخورم یا لازم نیست؟بعداین ففول رو باید روزی یدونه بخورم؟؟؟؟بعد قرص کلسی پاورخارجی و مولتی پریناتال هم داده روزی یدونه ازاین قرصا باید بخورم یا یک روز درمیون روشون ننوشته😐ممنون ازپاسخگوییتون
شیردهی نوزاد ۱۱ روزه چطوری بفهمیم شیرمون کافی است ؟
سلام خدمت دکتر اوما و مادرهای عزیز
من نوزادم ۱۱ روزشه
سه روز بهش شیر خشک دادم بخاطر زردیش ، الان شیر خودمو دارم میدم و میخوره
قرص لاکتاول هم مصرف میکنم روزی ۱
سینمو هم که فشار میدم شیر میاد
ولی امروز که شیر دادم به نوزادم سه ساعت در حال مک زدن بود حتی خوابش هم برده ولی وسطش مک میزد که من دیگه بلند شدم
آیا شیرم کم شده؟
وسطش ۳۰ میل شیر خشک دادم ولی بعدش بازم یک ساعت داشت سینمو میخورد
الان ینی شیرم کمه؟ از کجا بفهمم شیرم کمه ؟ یا باید شیرمو زیاد کنم؟
آب سبز رنگ در هفته ۲۱ بارداری
سلام دوستان من الان تقریبا دو هفته میشه هر چهار پنج روز یه بار اندازه یه سکه میرم دستشویی میبینم انگار آب سبز رنگ ازم خارج شده اصلا ترشح مانند نیست .ترشح سفید هم خیلی خیلی کم دارم ،
این آب از چیه یعنی عفونت گرفتم؟ نه خارش دارم نه سوزش بو هم نداره فقط میرم دستشویی انگار آب یکم به رنگ سبز هست تو شورتمه خودم متوجه نمیشم کی خارج میشه؟خطرناکه دارم سکته میکنم
طول سرویکسم تو آنومالی ۳۴ بود😭😭😭
سلام خانوما لطفا کیت تخمک گذاری من رو ببینید
من متاسفانه یادم میرفت هر روز تست کنم
ولی تقریبا 1 هفته پیش که زدم یه خط افتاد
5 روز پیش یکی دیگه زدم 1 خط افتاد و یه حاله خیلی کمرنگ
امروز که زدم دوتا خطش به یه اندازه پر رنگه
لطف راهنمایی کنید من الان تخمک گذاری دارم یا نه
در مورد قطره اهن 🙏
سلام نوزادم نزدیک ۵ ماهشه کم خونی داره دکتر متخصص گف از ۴ ماهگی قطره اهن بدم روزی ۱۰ قطره
دیشب بردیمش اکو قلب این دکتر هم باز میگه کم خونی داره به جای ۱۰ قطره ۲۰ قطره بهش بده
سوالم اینکه اشکالی نداره ۲۰ تا قطره بدم؟ تو این سن
۲۰ تا قطره چن سی سی میشه چون غلیظ هست میخوام دقیق به سی سی بدم
زردی نوزاد ۵ روزه
سلام ، وقت بخیر .
سوالم اینه ، پسرم یکم زرد شده ، در حدی که گاهی زرد به نظر میرسه ، و گاهی نه ، طبیعیه .
به خاطر زردی ، شیر خشک بیشتر بهش دادم ، و واقعا هم خییییلی زیاد دستشویی میکنه ، قطره بیلی ناستر هم روزی دوبار ، هر بار ۳ قطره بهش دادم ، فردا میبرمش دکتر ، ولی امروز به شدت استرس گرفتم . چیکار کنم ؟ چندروز طول میکشه از بدنش خارج بشه و رنگ پوستش طبیعی بشه .




