Ooma

خونریزی و لکه بینی

سلام. من توی ماه سوم هستم چندروز پیش خونریزی داشتم یکم. رفتم دکترو سونو گفتن چیز خاصی نیس اما واسم سیکلوژست 400 نوشتن و من سه، چهار شبه دارم استفاده میکنم. درسته خونریزی ندارم اما هنوز لکه بینی دارم. نیاز هست بازم برم دکتر و سونو؟

28 پاسخ 536 بازدید


بارداری ناخواسته و مصرف نکردن قرص آهن قبل از بارداری

سلام
من ناخواسته باردارشدم آزمایش بتام زده بالای ۱۰۰۰ ولی یه چیزی ذهنمو درگیر کرده اینکه من قبل بارداری قرص آهن نخوردم ممکنه مشکلی پیش بیاد؟؟؟

52 پاسخ 1,264 بازدید


پریود و لکه بینی

سلام خانم دکتر عزیز
من ۴روزه بدنم شروع به لکه بینی کرده
موعدام۲۸روزه اس و منظم
دارو مصرف نمیکنم اصلا
این ماه از سیکل ۲۶ شروع ب لکه قهوه ای کرده تا ۲ روز بود
از دیروز تا الان قرمز تیره شده ولی بازم کم
اصلا تاحالا سابقه نداشته دو روز زودتر بشه و مهمتر اینکه لک بینی فقط ببینم الان۴روزه میگذره فقط لکه هست امروز یه کم بیشتر اومده لکه هام
آزمایشم دادم سالمم.هفته پیش دکترم سونو کرد گفت همه چیزت سالم. نمیدونم بخاطر چی اینطور شدم.۳ماه اقدام هستم بی بی زدم‌منفی بود. ممنون میشم راهنمایی کنید

4 پاسخ 450 بازدید


تصمیم گرفتم مامان بشم 😃

سلام به مامانا و کسایی که میخوان مثل من مامان بشن .
بیایین اینجا هر کسی از تجربه و کارهایی که انجام میده بگن بیاین از تجربیات و دانستنی های هم استفاده کنیم

35 پاسخ 1,038 بازدید


شروع غذای کمکی نوزاد

سلام .من دخترم رفلاکس داره الان تازه شش ماهش تموم شده میخوام غذای کمکی بدمش میگن بادام رفلاکس وو شدید مبکنه واسه همین حریره بادام نمیشه بدمش با چه غذاهایی و چهجوری شروع کنم ؟

10 پاسخ 405 بازدید


لرزیدن سرو دست نوزاد هنگام شیر خوردن در خواب و بیداری

سلام دکتر و مامانایی ک تجربه دارین پسرم قبل چهل روزگیش ی بار تو تابستون تو ماشین یکم گرم بود شونش مثل تیک میلرزید بعد اون دیگ نلرزید تا ۳ یا نمیدونم ۴ ماهگی بود ک الان وقتی شیر میخوره بیشتر وقتی ک گرمشه و بین خواب و بیداریه سر و دستش میلرزه خیلییی نگرانم تورو خدا جواب بدین مشکلش چیه شوهرم بیاد امروز یا شنبه حتما میبرم دکتر ولی خیلی نگرانم 😔😔😔

17 پاسخ 8,381 بازدید


مامانا کی از مهتابی استفاده کرده واسه زردی بچه اش؟؟؟؟

سلام دخترم ۸ روزشه و زردیش ۱۴ دکتر گفت دستگاه نمیخاد و خطرناک نیس و فقط مداوم بش شیر بدم و اگه خواستم تو خونه بزارمش زیر مهتابی،کسی بوده اینکارو کرده باشه؟با چه فاصله ای بزارمش؟چشم بند میخاد یا نه؟چن ساعت تو روز و شب بزارمش زیر نور؟میترسم چشماش اذیت شه،اگه تجربه داره ممنون میشم راهنماییم کنید

73 پاسخ 1,687 بازدید


ریزش مو دارم شدیددددددد

سلام دکتر ریزش مو کلافم کرده همه لباسام رخت و خوابا از فرشا نگم دیگه پراز موشده ‌. موهامو کوتاه کردم رنگم زدم .قرص آهن و مولتی ویتامین ایرانی هم میخورم شامپو کافئین مصرف میکنم . تاثیری نداره دارم کچل میشم . راهنماییم کنید چیکارکنم؟ ممنونم
واینکه زیر چشام گود و سیاه شده چه کرم یا دارویی پیشنهاد میدید؟
به دکتر اصلا دسترسی ندارم تا بعداز عید

40 پاسخ 731 بازدید


شکم گاو بخورم اشکال نداره؟!

سلام خانما و دکتر اوما میخواستم بگم من اگه شکم گاو بخورم مشکلی نداره برام؟!
خیلی دلم میخواد

30 پاسخ 880 بازدید


کلومیفن و دخترزایی

سلام‌ واسه بچه دوم میخوام اقدام کنم دکتر برا شوهرم کلومیفن نوشته بود
این دوره متخصص برای من کلومیفن نوشته به متخصص گفتم باعث دخترزایی میشه گفت خیر
حالا که از داروخونه گرفتم بهم گف مواظب باش باعث دوقلوزایی دختر میشه
تو رو خدا بگید چکار کنم؟؟؟

19 پاسخ 1,629 بازدید


تبخال در ناحیه تناسلی

من چندروز پیش سوال پرسیدم در مورد کهیر ناحیه تناسلی ولی الان حس میکنم تبخال زدم . چیکار باید بکنم شنیدم به جنین آسیب میزنه درسته ؟؟؟؟؟

14 پاسخ 608 بازدید


دوستان میدونین جوابما بدین حتمن خیلیی ضروریه

من دوسری هست ک اینطور میشم سری اولم بعداز پاک شدن پریودیم ۶روز بعدش پریود شدم الان ۸ روز ک باز پاک شدم ولی دوباره لک دیدم مسخوام پریودشم دلیلیش چیع؟؟؟؟چیکارکنم ؟؟؟؟

31 پاسخ 380 بازدید


دو روزه علائم بارداریم خیلی کم شده

سلام
یکشنبه روز 43، رفتم سونوگرافی جنین زنده 6 هفته و یک روز با ضربان قلب 116رویت شد ، دیروز بعد از دسشویی یکم لکه قهوه ای دیدم ، و از دیروز علائم بارداریم کم شده ، سینه ها خیلی درد داشت و تیر میکشید الان موقع دست زدن یکم درد دارن ، و درد کمر هم و داشتم دیگه ندارم ، دکتر جهت اطمینان شیاف هم داده بود وقتی جواب سونوگرافی رو بردم ، خیلی میترسم که ایست قلبی کرده باشه ، تو نت سرچ کردم نشانه ایست قلبی جنین رفتن علائم بارداریه

30 پاسخ 634 بازدید


ابسه سینه در شیردهی

سلام قسمتی از سینه ام سفت قرمز و دردناک شده. سه روز است که انتی بیوتیک استفاده میکنم اما در دوشیدن سینه موفق نبودم و علیرغم تلاش و تحمل درد زیاد برجستگی از بین نمیره.
لطفا کمک کنید چیکار کنم؟؟
دکتر رفتم گفت بدوش و سونو انجام بده.‌ واقعا نمیتونم با دوشیدن برطرفش کنم

6 پاسخ 774 بازدید


سلام خانومها این جواب آنتی بادی من کسی میتونه جوابشو بهم بگه؟؟؟

من ۳ هفته پیش کرونا گرفتم الان آنتی بادی دادم جوابشو بهم میگید؟؟؟؟

11 پاسخ 405 بازدید


جواب ازمایش ژنتیک جنین

سلام
سابقه ی دوبارiufdدر۲۲هفتگی دارم
جنین رو دادیم ازمایشگاه ژنتیک
جوابشو برام تفسیر کنین لطفا
میخوام بدونم از چه جنبه هایی جنین رو بررسی کردن

22 پاسخ 1,470 بازدید


شیرخشک و یبوست نوزاد

سلام
من بخاطر کم بودن شیرم به دخترم شیرخشک اپتامیل میدم ولی خیلی نفخ میکنه و یبوست میگیره، مثلا از دیروز اصلا شکمش کار نکرده، کسی تجربه ای داره و ایا ممکنه بخاطر نساختن شیرخشک باشه؟
بجاش چه مارکی خوبه بهش بدم؟

16 پاسخ 2,429 بازدید


تستهای خانگی تعیین جنسیت

سلام دوستان کسی تست خانگی تعیین جنسیت انجام داده چقد دقیقه میشه بهش اطمینان کرد من با بکینگ پودرانجام دادم عکسشو میزارم ممتون از جوابتون

45 پاسخ 3,318 بازدید


سوراخ قلب بچم و استرس بی نهایت من😭

قلب بچم گفت۱و نیم میلی متر سوراخه توو اکو😭فوکوس اکوژنم داره.
من چیکار کنم ک انقد فکروخیال نکنم؟شماها این موردو نداشین؟ممکنهوتا چندوقت دیگه بسته شه؟چقد طول میکشه بسته بشه سوراخش😭

42 پاسخ 882 بازدید


میزان دریافت روزنه قطره آهن

سلام خانم دکتر و مادرای گل....قطره آهن تو هر وعده(روزانه) چندمیلی گرم باید دریافت کنه؟؟؟ تا الان چند مدل قطره عوض کردم هیشکدومو دوس نداش جز فری نون ک پرتقالیه.اون ۸ میلی گرم آهن داره...دکتر اطفال گف روزانه۲۴میلی گرم باید دریافت کنن😐ک میشه۳ تا قطره چکون...در حالیکه اینترنت گفته بود۱۱ تا۱۵...بالاخره چقد؟ الان این آهنو چقد باید بدم؟؟؟اگ قرار باشه۳میل بدم اصلا نمیصرفه درماه۲۰۰ت باید بخاطر ی قطره بدم................و اینکه دکترش قطرهmim رو پیشنهاد داد اون چیه؟ هم اهنه هم مولتی؟؟اونو چقد باید دادد؟

27 پاسخ 400 بازدید