خانوما چند روزیه حالت تهوعم کم شده یعنی معدم اذیته ولی فقط یک یا دوبار بالا میارم قبلا بدتر بودم کمر درد و خستگیو همون طور دارم چرا این طور شدم اخه؟؟؟نگرانم 😭😭
0
1400/02/08
samira mohammdi
اشتباهت همینه که انرژی به خودت نمیدی، ترسش داری
0
1400/02/08
somaye malekpour
حالتا میان و میرن
0
1400/02/08
somaye malekpour
اره توکلت ب خدا باشه
0
1400/02/08
سوال کننده
خب تو پنج ماه جنین از دست دادم فک کنم طبیعی باشه
0
1400/02/08
سوال کننده
سمیه جون دعام کن از نینی کوچولوتم بخواه دعام کنه
0
1400/02/08
somaye malekpour
طبیعیه...ولی قرار نیست ی اتفاق همیشه تکرار بشه..اصلا بهش فکر نکن
2
1400/02/08
somaye malekpour
الهی خدای بالاسر برات بهترینا رو رقم بزنه🙏
0
1400/02/08
samira mohammdi
دچارزایمان زودرس شدی
0
1400/02/08
سوال کننده
انشالله تکرار نمیشه واسه هیچ کس واسه منم
0
1400/02/08
سوال کننده
اره
0
1400/02/08
samira mohammdi
ولی قرا نیست دیگه اتفاق بیفته
0
1400/02/08
سوال کننده
آره به امید خدا
1
1400/02/08
سوال کننده
دعا کنین زودی یکشنبه بشه برم دکتر کچلتون کردم بس تایپک زدم
1
1400/02/08
سوال کننده
میگن تا سه نشه بازی نشه من بارداری سوممه مطمئنم این دیگه میشه
1
1400/02/08
samira mohammdi
انشالله میشه
0
1400/02/08
سوال کننده
ممنونم انشالله شمام زودتر مادر بشین
0
1400/02/08
Eli B
ایشالا میری و با خبرای خوب تایپک میزنی 😍😍
0
1400/02/08
Eli B
ب گذشته و حرف مفت اطرافیانم فکر نکن
بخدا درکت میکنم
فقط بسپر ب خدا و بگو گور بابای بقیه
بخدا درکت میکنم
فقط بسپر ب خدا و بگو گور بابای بقیه
2
1400/02/08
الی 😍T_K
سلام نگران نباش همین استرس خودش بدترین سمه.
همه مثل هم نیستن که. من خودم اصلا تهوع نداشتم از روز اول ولی الان وارد هفته 8 شدم یه چند روزی هست اومده سراغم امروزم که اینقدر بالا آوردم حالم بد شد رفتم زیر سرم
ان شاء الله برای شما خیره عزیزم
منم مثل تو شنبه هفته دیگه باید برم سونو. قلب
همه مثل هم نیستن که. من خودم اصلا تهوع نداشتم از روز اول ولی الان وارد هفته 8 شدم یه چند روزی هست اومده سراغم امروزم که اینقدر بالا آوردم حالم بد شد رفتم زیر سرم
ان شاء الله برای شما خیره عزیزم
منم مثل تو شنبه هفته دیگه باید برم سونو. قلب
2
1400/02/08
الی 😍T_K
برای منم دعا کنین دوستان
2
1400/02/08
الی 😍T_K
توان اصلا نگران نباش گلم
0
1400/02/08
Eli B
انشالا شما هم با خبرای خوب میای عزیزم 😘
0
1400/02/08
marzi m.k
سلام خانوما
0
1400/02/08
marzi m.k
خوبه شما همین ی ذره علائمو داشتین من هیچ علائمی ندارم
1
1400/02/08
marzi m.k
بعضی اوقات شک میکنم
0
1400/02/08
Eli B
سلام عزیزم
0
1400/02/08
Eli B
😁😁 انشالا تا اخرش همینجوری حالشو ببری
1
1400/02/08
marzi m.k
انشالله
0
1400/02/08
marzi m.k
فقط روزایی ک خیلی راه میرم پهلوم درد میگیره مثل الان
1
1400/02/08
Eli B
خدا برا کسی نخواد
دور از جون این جمع
من خودم سقط داشتم
سقط یهو تو یکی دو روز همه علائم نیره
این بنده خدا هم الان حساسه ب خاطر تجربه بد قبلش
دور از جون این جمع
من خودم سقط داشتم
سقط یهو تو یکی دو روز همه علائم نیره
این بنده خدا هم الان حساسه ب خاطر تجربه بد قبلش
0
1400/02/08
Eli B
عزیزم 😍😍
نی نی شکایت میکنه
نی نی شکایت میکنه
0
1400/02/08
marzi m.k
واقعا؟؟؟خوب علائم ک میره خونریزی نمیگیره آدم؟
1
1400/02/08
marzi m.k
آره بچم خسته میشه😁همش اینجوری ک میشم کلی ازش معذرت خواهی میکنم😍😅
0
1400/02/08
Eli B
همون موقع نه
چند روز بعدش
البته علتای سقط هم متفاوته
اما تو هفته های خیلی پایین این شکلیه
چند روز بعدش
البته علتای سقط هم متفاوته
اما تو هفته های خیلی پایین این شکلیه
1
1400/02/08
marzi m.k
آها..انشالله واس هیشکی پیش نیاد
1
1400/02/08
marzi m.k
همه نینیامون سالم بدنیا بیان
0
1400/02/08
Eli B
فکر کنم داره ضیچبط میکنه ک اومد بیرون جبران کنه 😁😁😁😉😉
0
1400/02/08
marzi m.k
😍
1
1400/02/08
Eli B
انشاالله
0
1400/02/08
marzi m.k
آره واقعا😅😅😅بعدا جبران میکنه
0
1400/02/08
** **
الان این ناراحتی داره؟
انتظار داری تا روز اخر بالا بباری؟
انتظار داری تا روز اخر بالا بباری؟
1
1400/02/08
marzi m.k
میگم شما واکسن کزاز زدین تو بارداری؟
1
1400/02/08
marzi m.k
ب من گفتن باید بزنم ولی نزدم
0
1400/02/08
marzi m.k
😑
1
1400/02/08
narges A
سلام خانومامن زیردلم دردمیکنه حالت کشش داره خطرناک نیس
0
1400/02/09
Eli B
بزن
بی خطره برا بارداری
بی خطره برا بارداری
0
1400/02/09
Eli B
نه عزیزم رحم داره بزرگ میشه
منم درد دارم
منم درد دارم
1
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
منم یه روز میخام روده هامو بالا بیارم یه روز اوکیم
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
چرا انقدرررر آزمایش گرون شده!!!!!
0
1400/02/09
🌟 🌟
منم مثل شما هستم😔
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
من از دیروز ویتامین ب6میخورم یکم تهوع و گرسنگی کاذبم کم شده
0
1400/02/09
narges A
خداروشکرترسیدم
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
منک ک هیچچچچ علایمی ندارم ن تهوع ن الان درد هیچی از هیچی بدم نمیاد
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
شما سنو قلب دادی
0
1400/02/09
🌟 🌟
خودت گرفتی یا دکتر گفت؟
منم بعضی وقتا گرسنگی کاذب دارم
منم بعضی وقتا گرسنگی کاذب دارم
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
دکتر داده بود
اما چون شنیده بودم یبوست میاره استفاده نکرده بودم
اما چون شنیده بودم یبوست میاره استفاده نکرده بودم
0
1400/02/09
🌟 🌟
دستور مصرفش چطوریه؟
0
1400/02/09
🌟 🌟
من گاهی حس پریود شدن میاد سراغم😔 خیلی میترسم ترشح آبکی هم دارم همش میرم دستشویی چک میکنم
ترشح آبکی طبیعیه؟
ترشح آبکی طبیعیه؟
1
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
نوشته روزی یکعدد
1
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
30میل
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
من ولی نصفش کردم
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
نصفشو صبح خوردم نصفشو عصر
0
1400/02/09
سوال کننده
سلام خانوما
0
1400/02/09
سوال کننده
خوبین چخبر
1
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
منم درد و گرفتگیشو دارم اما ترشح ابکی ندارم طبیعیه اینا
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
سونو رفتی؟
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
سلام روزت بخیر
0
1400/02/09
سوال کننده
منم گرسنگی زیاد دارم و معدم خالی میشه تهوع میاد سراغم
0
1400/02/09
سوال کننده
روزت بخیر جانم خوبی
0
1400/02/09
سوال کننده
من شنبه میشه ۷ هفته و۶ روز برم سونو نشون میده ؟؟؟؟یا بذارم سه شنبه برم
1
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
من اصلا بالا نمیارم فقط تهوع دارم
0
1400/02/09
سوال کننده
طبیعیه اینمنم گاهی ترشح دارم گاهی ندارم
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
من 6هفته و 6روز رفتم
ایشالا که نشون میده وقتشه که بری
ایشالا که نشون میده وقتشه که بری
0
1400/02/09
سوال کننده
وای اره حسش هم بده منم گاهی کار به جاهای باریک میکشه گاهی نه ولی اصلا مسواک نمیتونم بزنم
0
1400/02/09
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
تاحالا سونو نرفتی؟
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
قرص نمیخوری؟
0
1400/02/09
سوال کننده
اره ۱۸ فروردین رفتم ۴/۸ میلی متر بود حدود ۴ هفته دیگه سونو نرفتم
0
1400/02/09
سوال کننده
نه کرونا داشتم قرنطینه بودم اصلا دکتر نتونستم برم تاحالا
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
تاریخ اینجارو درست کردی با سونوت؟
0
1400/02/09
سوال کننده
اره تقریبا سه روز تفاوت داشت
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
بری بهت قرص میده من با اینکه تهوع رو نگفتم برام نوشت واقعا داشتم میمردم قبلش
الان خیلی خفیف شده
الان خیلی خفیف شده
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
خب پس دیگه وقتشه بری حتما قلب کوچولوشم میشنوی ایشالا همین حالت تهوع هم میتونه نشونه قلب باشه
0
1400/02/09
سوال کننده
عزیزم انشالله به سلامت بگذره این دوران برات
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
ایشالا برای همگی
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی عزیزم انشالله میرم توکل بخدا خودش داده خودشم حفظش میکنه انشالله
0
1400/02/09
سوال کننده
انشالله
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
همین طوره
من وقتی ماسک میزنم خیییییییییییییلی تهوعم بیشتر میشه
من وقتی ماسک میزنم خیییییییییییییلی تهوعم بیشتر میشه
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
موز و سیب بخور برای تهوع خوبه
0
1400/02/09
سوال کننده
اوف اره ماسک که نابود میکنه منکلا به سرویس بهداشتی وحمامم حساس شدم هر دفعه حالم بد میشه
0
1400/02/09
سوال کننده
میخورم که ولی خب باید دوره اش بگذره انشالله
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
ایشالا به خیر میگذره
0
1400/02/09
سوال کننده
انشالله
0
1400/02/09
سوال کننده
شما سونو قلب رفتین؟؟؟
1
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
موز ویتامین ب داره من وقتی میخورم خیلی کمتر میشه تهوعم
1
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
اره عزیزم 1شنبه رفتم
0
1400/02/09
سوال کننده
به سلامتی باشه انشالله
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
ایشالا شماهم میشنوی کلی دلت اروم میشه
0
1400/02/09
سوال کننده
من گرمی بدنمم زیاده موز میخورم جوش میزنم شدید
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی عزیزم انشالله
0
1400/02/09
🌟 🌟
میشه اینجوری هم مصرف کرد؟
1
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
اره چون ممنوعیت مصرف دوز داره فقط یعنی بیشتر از 100میل نباید مصرف شه
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
بستنی بخور واس رشدش خیلی خوبه منو شما تو رده هستیم من 7هفته رفتم قلبش تشکیل شده بود شمام برو
0
1400/02/09
🌟 🌟
نه هنوز
۲۵ ام وقت سونو دارم
نمیخوام زود برم
۲۵ ام وقت سونو دارم
نمیخوام زود برم
0
1400/02/09
🌟 🌟
سلام گلم
خوبی؟
خوبی؟
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
ایشالا به خیر و سلامتی باشه
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
عزیزم قلبش تشکیل شده شک نکن ازمن 7هفته رفتم
0
1400/02/09
سوال کننده
باشه عزیزم اتفاقا انقده گرمایی شدم میخورم مدام 😍انشالله شنبه میرم تشکیل شده
0
1400/02/09
🌟 🌟
من که برای ۸ هفته و ۴ روز وقت گرفتم
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
نه بستنی قندتو میبره بالا زیاد نخور
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
اره شده منم الان تازه شده 8هفته
0
1400/02/09
سوال کننده
قربانت خوبم شکر
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
شما قبلا سونو دادی؟
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
ن من دکتر پرسیدم گفتم بعد ی توت فرنگی روش بخور
0
1400/02/09
سوال کننده
روزی یه دونه میخورم
1
1400/02/09
سوال کننده
انشالله
0
1400/02/09
سوال کننده
جدی؟؟؟پس چرا ۱۰ بارداری نوشته برات؟
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
من روزی 15تومن میخورم و دکترمن گفتم گفت بخور خیلیم خوبه ولی برا قند ی توت فرنگی بعدش بخور
0
1400/02/09
🌟 🌟
منم شنیدم خوبه و میخورم
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
اشتباه زده سنو رفتم گف 7هفته ای الان ی هفته گذشته شد 8
0
1400/02/09
narges A
اره تشکیل شده خداروشکر
0
1400/02/09
سوال کننده
اوهوووو ماشالله زیاد میخوری من سابقه قندناشتا بالا داشتم بخاطر همین مراقبت میکنم
0
1400/02/09
narges A
شماهارفتین سونوCRLچنده طبق هفته تون
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
شکرر اکثرا تو 7تشکیل شدن
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
کیا مشهدنننن بچه های فعال
1
1400/02/09
🌟 🌟
مرسی از راهنماییت
0
1400/02/09
سوال کننده
نرگس جان شما چند روز بودی رفتی سونو؟؟
0
1400/02/09
narges A
اره
0
1400/02/09
narges A
من
0
1400/02/09
narges A
۶هفته و دوروز
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
جوووون کجای مشهدی
0
1400/02/09
🌟 🌟
موقع پسرم لقاح دیر تر بوده
میگم شاید برای اینم دیر باشه
میگم شاید برای اینم دیر باشه
0
1400/02/09
سوال کننده
عزیزم شکمی انجام دادی یا واژینال؟
0
1400/02/09
narges A
عبادی
0
1400/02/09
narges A
شکمی
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
من شکمی
0
1400/02/09
سوال کننده
مبارکت باشه
0
1400/02/09
🌟 🌟
نه
0
1400/02/09
narges A
stk: |~|11|~|106_col
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
آها بعد دکترت کیه واس غربالگری کجا میری
0
1400/02/09
narges A
انصاری نمیدونم هنوز
0
1400/02/09
narges A
احتمالاجوادکوثر
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
شمام برو تشکیل شده و هفتتو هم دقیق مشخص میکنه
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
آها منم دنبال ی جای خوبن الکی نگران نکنم ادمد
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
و
0
1400/02/09
narges A
سمیراسونوداری بفرستی
0
1400/02/09
سوال کننده
من اخه شوهرمو گفتم مرخصی بگیره واسه یک شنبه الان یکشنبه عصر دکترمه دیگه دوشنبه هم نیس سه شنبه اگر بشه برم
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
منو مگی
0
1400/02/09
narges A
میگن جوادکوثرخوبه
0
1400/02/09
narges A
ارخ
0
1400/02/09
narges A
ه
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
الان میفرستم
0
1400/02/09
سوال کننده
دکترم شهر دیگست
0
1400/02/09
narges A
تواین هفته ها ب پشت خوابیدن اشکال نداره یاروی کمر
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh

0
1400/02/09
سوال کننده
نه فعلا ولی بیشتر سعی کن به پهلو چپ بخوابی تا عادت کنی
0
1400/02/09
🌟 🌟
دکتر اوما گفت اگه خونریزی یا لک بینی نداری مشکلی نیست و نیازی نیست بری دکتر
بعد ۸ هفته برو سونو قلب
بعد ۸ هفته برو سونو قلب
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
من هر مدلی مخام میخابم اما رو شکم نه
0
1400/02/09
narges A
CRLچندنوشته
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
ننوشته
0
1400/02/09
narges A
چشم
0
1400/02/09
سوال کننده
بی بلا
0
1400/02/09
narges A
چرانوشته براساس
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
هشموزده نرمال
1
1400/02/09
narges A
فدات
0
1400/02/09
🌟 🌟
منم دیگه نمیتونم روی شکم بخوابم اذیت میشم
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
من 6.6 6هفته و 4روز
0
1400/02/09
narges A
واسه من زد۴.۷کم نیس
0
1400/02/09
narges A
۶هفته ۲روز
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
بعد زده 6هفته و 2روز؟
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
یا خودت 6هفته و دوروز بودی؟
0
1400/02/09
narges A

این سونو
0
1400/02/09
narges A
ن سونوزده من ب حساب پریودی ۶هفته ۵روزبودم
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
خب فکر کنم هفتت کمتر باشه دقیق نگفته
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
زده حدود6هفته
0
1400/02/09
narges A
کنارعکس سونوزده۶هفته ۲روز
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
ضربانشم نگفت؟
0
1400/02/09
narges A
ن
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
خب حساس نشو
دکتر به من گفت طبق اون باید بری سونو ان تی
دکتر به من گفت طبق اون باید بری سونو ان تی
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
اخرین پریودت کی بود
0
1400/02/09
narges A
۲۱اسفنو
0
1400/02/09
narges A
د
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
برای من صداشم گذاشت شنیدم😍
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
خب پریودت از من4 عقبتر هم بود
0
1400/02/09
narges A
واسه من گفت هفتت کمه نمیشه بزارم
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
اخییی فینگیلی بوده
0
1400/02/09
narges A
اره دعاکن سالم باش
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
ایشالا سالمن استرس چی داری
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
ان تی برات کی تاریخ زده؟
0
1400/02/09
narges A
میترسم رشدنکنه
0
1400/02/09
narges A
دکترم گفت بیابعدبهت میگم ولی گفت همون اخرماه
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
عزیزم قلبش میزنه دیگه این فکرای بیخودو نکن دیگه از الان به روحیه و تغذیه ات باید برسی فقط
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
یعنی اخر اردیبهشت؟
0
1400/02/09
narges A
انشالله سالم باش هیچی نمیخوام
0
1400/02/09
narges A
اره
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
زود نیست؟ برای من وسط خرداده
0
1400/02/09
narges A
اره بایدبرم پیشش ببینم کی برام مینویسه
0
1400/02/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
تو روزشمار اینجا زده
دکتر به من گفت 12هفته باید تموم شه یعنی تو 13باشی
دکتر به من گفت 12هفته باید تموم شه یعنی تو 13باشی
0
1400/02/09
narges A
اره منم نمیخوام زودبرم همون اول۱۳هفته میرم
0
1400/02/09
پزشک اوما
سلام خوب چه بهتره که حالت تهوع کم شده ، نگران نباشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام بچه ها❤❤❤❤❤❤ حالتون چطوره
- میشه کیت تخمک گذاری اشتباه خط بندازه
- زعفران خوردن دراقدام ودلدرد
- این ماه فقط سه روز پریود شدم
- دوباردرماه خط انداختن کیت تخمکگذاری
- خدایا چرا نگام نمیکنی خسته شدم دیگه
- بچه ها یه نظر بدید واسه من
- سوال دردمورداسم فیلم ترکی عکس گذاشتم نگاه کنید
- سلام دوستان برای تقویت تخمدان چی گیاهی خوبه
- سلام چهار روز مونده به پریودم



578

