سلام خانوم دکتر عزیز
و خانوما من اول بارداری آزمایش دادمtshسه بود رنجش دکترم گفت باید زیر دو باشه بهم دارو داد بعد الان ازمایش دادم الان اومده ۰/۰۱ این خیلی پایین نیست؟من باید چیکار کنم خیلی نگران شدم
پرسش (1400/02/08):
درمورد قرص تیروئد سوال دارم
581
31
1400/02/08
سوال کننده
0
1400/02/08
فاطمه مرادی
برو زیر نظر متتصص غدد
0
1400/02/08
💎 sara 💎
پرکار شده
0
1400/02/08
سوال کننده
میگم اللن این مدت ک میخوردم اینجوری بوده خیلی بد بوده؟
0
1400/02/08
باران بانو

0
1400/02/08
سوال کننده
بچم چیزیش نشده باشه
0
1400/02/08
باران بانو
تیرویید منم خوب نیست انگار😔
0
1400/02/08
سوال کننده
دکترم خودش چک نکرد من خودم چک کردم
0
1400/02/08
💎 sara 💎
عزیزم دکتر زنان نباید دارو بده واسه تیرویید که..
باید بری متخصص غدد
باید بری متخصص غدد
0
1400/02/08
سوال کننده
گفتم بهش گفت نیازی نیست خودش
0
1400/02/08
سوال کننده
چون من از قبل مشکلی نداشتم و فقط چون باید میشد زیر سه برام تجویز کرد
0
1400/02/08
Malihe____ 💙💖
حتما برو زیر نظر غدد
0
1400/02/08
Malihe____ 💙💖
ازمایش جدیدتم بفرست
0
1400/02/08
سوال کننده

0
1400/02/08
setare ..
دکترت خیلی زیادی قرص نوشته
0
1400/02/08
setare ..
گفتی روزی چقدر بخوری؟
0
1400/02/08
سوال کننده
شنبیه تا چهارشنبه یدونه ۵۰ میکروگرمی
0
1400/02/08
سوال کننده
الان فردا میرم پیشش
0
1400/02/08
سوال کننده
الان خیلی عصبی شدم بخدا
0
1400/02/08
A.n .
نه عزیزم من خیلی وقت تیروئد دارم منم کم کاری داشتم ایندفعه ۰/۲شده بود حالت پر کار دکترمم دکتر گودرزی تو کرج معروفه گفت چون نیاز جنین باید بخوری حالت آزمایش پر کاره ولی اینطور نیست
0
1400/02/08
A.n .
چیز نرمالیه عزیزم
0
1400/02/08
A.n .
فردا ام برو پیشش
0
1400/02/08
سوال کننده
انشالله که چیز بدی نباشه عزیزم ،مرسی که گفتی
0
1400/02/09
setare ..
چون تیروئیدت پر کار شده قطع کن نخور چون هفته بارداریتم زیاد شده فک نکنم دیگ لازم باشه قرص بخوری چون تو سه ماه اول نیاز به تیروئید زیاده بعد دیگ کم میشه
0
1400/02/09
سوال کننده
خانوم دکتر من این ازمایش رو یک ماهه پیش دادم دیر جوابشو گرفتم ینی یکماهه اینجوری شده
0
1400/02/09
پزشک اوما
سلام الان در محدوده پرکار است ، اما اگر به یک باره هم قطع کنید بالا میره ، به متخصص غدد مراجعه تا دوز را کم کم پایین بیاره
0
1400/02/09
سوال کننده
برای بچه تا الان مشکلی پیش نیومده؟
0
1400/02/09
پزشک اوما
خیر نگران نباشید
0
1400/02/09
setare ..
ن مشکلی پیش نمیاد مال منم دکتر دوز بالا داد پر کار شد 0.03 شد
بعد دو سه هفته قطع کردم شد1.7 بعدش دوباره خوردم با دوز کمتر
بعد دو سه هفته قطع کردم شد1.7 بعدش دوباره خوردم با دوز کمتر
0
1400/02/09
سوال کننده
ممنون خانوم دکتر
0
1400/02/09
سوال کننده
ممنون دوست عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




