سلام خانمای عزیز من پریودیم نامنظم هست و دوره قبلیم29روزه شد .طولانی تزین سیکلم هم 43روزه بود.روز40دوره ام رفتم ازمایش بتا دادم منفی شد عددش 2بود.ولی بی بی چکام هکش هاله داره.الان روز48 سیکل هستم هنوز پریود نشدم.چند روزه حالت پریودی دارم و تزشخات ابکی هم دو سه هفته هست دارم.الان باید چیکار کنم کلا گیج شدم میشه راهنماییم کنید ایا ممکنه باردارباشم؟و اینکه کی ازمایشمو تکرارکنم
0
1400/02/08
سوال کننده
ممنون میشم راهنماییم کنید😢🙏
0
1400/02/08
Mozhgan 🙋🤩🤩
ی بیبی چک الان بزن
0
1400/02/08
مامان آروشا کوچولو
زمانی ک آزمایش بتا دادین هم بیبی چک هاله داشت؟
0
1400/02/08
Malihe____ 💙💖
بی بی چکاتو بفرس
0
1400/02/08
سوال کننده
الان ندارم باید برم. بخرم
0
1400/02/08
سوال کننده
اره
0
1400/02/08
سوال کننده

0
1400/02/08
سوال کننده
دوتا اولی واسه قبل از ازمایشک بود سومی چند روز بعد از ازمایش
0
1400/02/08
سوال کننده
مارک ویور هست دوستان گفتن کاذب زیاد داره روژان گرفتم دیروز گذاشتم یه هاله خیلی کمرنگی داشت که با چشم به زور دیده میشد
1
1400/02/08
💕narsis 💞fl
مدیکور بزن
0
1400/02/08
سوال کننده
گیرنمیادجایی که هستم همش ویور و روژان دارن
0
1400/02/08
سوال کننده
از دیجی کالا وندفو سفارش دادم قراره هفته اینده برسه
0
1400/02/08
سوال کننده
ممکنه همه بی بی چکا خراب باشن؟
0
1400/02/08
سوال کننده
یا ممکنه بتا انقد دیر بره بالا
0
1400/02/08
سوال کننده
کی ازمایش بدم دقیق باشه
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
الان چند سیکلی؟
0
1400/02/08
سوال کننده
48سیکلم
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
اها الان دیدم شما واستا ی هفته دیگ برو آز
1
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
ب احتمال قوی بارداری
0
1400/02/08
سوال کننده
چرا یعنی انقد طول میکشه😥
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
ویور کلا همینطوره ب غیر کاذب همون خط کنترلش هم بزور ظاهر میشه
0
1400/02/08
سوال کننده
وای کاش باشم 5سال منتظرم
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
غزاله جان منم ازامایش دادم خیلی وقت پیش عدد بتام دو بود بعد چند روز بعدش دوباره بی بی زدم مثبت شد
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
ن گلم من ک میگم الانم بری تیتر بدی مشخص میکنه بارداری یا نه
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
منم 5 ساله😢
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
ولی من سه ماه بعدش سقط کردم انشالله که بارداریمن
5
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
الهی مثبت بهشی گلم بحق این ربنا ک داره پخش میشه
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
من امروز رفتم ازمایش عدد بتام هفتصد و بیست شد
0
1400/02/08
سوال کننده
وای خدا ازت بشنوه کاش منم مثل شما باشم چند روز بعد تکرار کردی
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
چرا؟
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
غزاله آزمایشت چند بود؟
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
مهمون داشتیم سنگین بلند کردم
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
بی بی تو دیدم خیلی خوشگله♥️
3
1400/02/08
سوال کننده
الهی به حق ماه مبارکی که هستم دامن دوتامون سبز شه خیلی انتظار سخته خیلی😢😢
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
خیلی منک دیگ ول کردم
مشکلت چی بود
مشکلت چی بود
0
1400/02/08
سوال کننده
از من 2بود
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
ممنونم هانی جونم ایشالله که بزودی تایپینگ بارداری بزنی
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
غزاله شما مثل منی نگران نباش
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
احتمالا بارداری
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
انشالله خدا بشنوه از دهنت
0
1400/02/08
سوال کننده
هورمون مردانه زیاد داشتم درمان شدم چندماه پیش
0
1400/02/08
سوال کننده
وای عزیزم خدا کنه باورت نمیشه هرروز دارم بی بی هامو میبینم و گریه میکنم😥😥😢😢😢
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
امروز انقدر گریه کردم وقتی جواب ازمایش رو گرفتم از آزمایشگاه تا جایی که ماشین رو پارک کرده بودم دویدم و گریه کردم و برای همه دعا کردم نی نی دار بشن
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
غزاله من پارسال لک بینی داشتم الکی بی بی زدم مدیکور بود ی هاله ضعیف داشت رفتم آز دادم 4 غود گفتم منفیه ولی ب بی بی شک داشتم دوباره چند روز دیگ تکرار کردم شده بود 25 بی بی روژان زدم ی خط خیلی محو انداخت بتامم تا 70 رفت ولی متاسفانه نموند برام
0
1400/02/08
سوال کننده
الهی خدا از دهنت بشنوه عشقم خداروشکر که نتیجه دیدی عزیزم ایشالا به سلامتی بغل بگیری نی نی تو
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
میفهمم من که شوهرم میگفت دیگه نزن بی بی ولی وقتی دو تا خط پررنگ شد گفتم شابد مثبت کاذبه
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
ولی امروز هم زدم بلافاصله مثبت شد بعدازظهرش که از سرکار اومدم رفتم ازمایش که عدد بتام امروز هفتصد و بیست شد
0
1400/02/08
سوال کننده
یعنی ممکنه از منم بره بالا؟الهی این ماه دامنت سبزشه عزیزم
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
اره احتمال داره غزاله جون
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
هانی جون انشالله شما هم به زودی زود تایپینگ بارداری بزنی گلم
0
1400/02/08
سوال کننده
اره شوهرمنم همینو میگه بیچاره اونم شبا از سرکار میاد میشینه بی بی چکام میبینه ببینه هیچکدوم پر رنگ تر شده😢😢😢دلم اتیش میگیره واسش خیلی بچه دوست داره
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
دقیقا مثل شوهر من میمیره برای بچه مردم همش میگفت چهار سال شد
0
1400/02/08
سوال کننده
ای جونم مبارک باشه گلم عزیزم ایشالله سلامت بغل بگیری .واسه ما هم دعا کن😘😘😘😘😘
0
1400/02/08
سوال کننده
وای عشقم خداکنه
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
فدات شم انشااله خودت به زودی گلم
0
1400/02/08
سوال کننده
واقعا انتظار خیلی سخته😢😢😢بیچاره شوهرامون که صبورن.من شوهرم انقد صبوره به روی خودش نمیاره ولی میبینه من گریه میکنم همش دلداریم میده خودشم گریش میگیره روشو ازم پنهون میکنه که نبینم غمشو😢😢😢😢
0
1400/02/08
سوال کننده
فداتشم عزیز دلم خیلی خوشحال شدم واست😘😘😘😘😘
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
ای جانم الیه به زودی باردار شی
0
1400/02/08
سوال کننده
انشاالله هرچی خدا بخواد عزیزم
0
1400/02/08
سوال کننده
عزیزم چند روز بعد ازمایش تکرار کردی
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
من فکر کنم چهار پنج روز یا یک هفته بعدش
0
1400/02/08
سوال کننده
انشاالله خداحفظش کنه واست عزیزم💋💋💋
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
مرسی این سری که خیلی زودتر شد
0
1400/02/08
سوال کننده
حالا یه هفته دیگه صبر میکنم اگه پریود نشدم میرم تکرار میکنم
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
دو روز مونده به موعدم زدم هاله انداخت
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
انداختم دور بی بی رو
0
1400/02/08
سوال کننده
چه خوب حتما لقاحت زود بوده
0
1400/02/08
سوال کننده
علائم هم داری؟
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
ولی وقتی که عقب انداختم رفتم بی بی مدیکور گرفتم سه تا که دو روز پشت هم زدن بی بی رو بلافاصله مثبت شدار
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
اره همش دل درد و کمر درد شدید دارم
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
بیحالم و کسلم و زود خسته میشم حالت تهوع هم دارم
0
1400/02/08
سوال کننده
حالا بتونم پیدا کنم حتما میرم میخرم
0
1400/02/08
سوال کننده
وای مثل من
0
1400/02/08
سوال کننده
من الان چند روزه اینطوریم
0
1400/02/08
سوال کننده
دردم میگیره تا ران هام
0
1400/02/08
سوال کننده
ترشحم زیاد دارم همش فکر میکنم الانه که پزیود شم
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
دقیقا م
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
منم ترشح داشتم همش فکر میکردم عادت شدم
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
انشاله که بارداری غزاله جونم
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
چند روزه عقب انداختی
0
1400/02/08
سوال کننده
وای کاش منم باشم و این حالت هام توهم نباشه
0
1400/02/08
سوال کننده
عزیزم من نا منظم هستم دوره قبلیم 29روزه بود ولی طولانی دوره ام43روزه بود الان 48دوره ام
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
ای جان انشالله که بارداری این عقب انداختن ها طبیعیه منم خیلی عقب مینداختم
1
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
من برم برای شوهرم افطار اماده کنم فعلا غزاله جون
0
1400/02/08
سوال کننده
اره عزیزم منم توی اقدام عقب جلو زیاد شدم ولی این ماه علائمم زیاده و انقد تا حالا عقب ننداخته بودم
0
1400/02/08
سوال کننده
فداتشم گلم لطف کردی ممنون از راهنماییت برو عزیزم فعلا
1
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
انشالله که بارداری گلم
0
1400/02/08
سوال کننده
انشاالله😢🙏
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
100 درصد میره بالا گلم
ببخشید رفتم افطار
ببخشید رفتم افطار
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
فداتشم انشالله
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
خودتون نمیخاستین تو این 4 سال؟
0
1400/02/08
سوال کننده
خداکنه.قبول باشه عزیزم
0
1400/02/08
سوال کننده
من که میخواستم اما نمیشد😥
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
نمیشد یک سری هم که شد بادار شدم بعدش افتاد دیگه باردار نشدم تا امروز که رفتم ازمایش و دیدم مثبته
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
منم ک میخامو دو تا سقط داشتم یکیش با ای یو ای ک 10 هفته ایست قلبی کرد و سقط شد
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
مشکلی داشتی؟
0
1400/02/08
زهرا 💖❤️💖
نه سالم سالم
0
1400/02/08
منا محمدی
بچه ها من ۱۹ فروردین پریود شدم دوهفته میشه علائم دارم نوک سینم خیلی شدید درد مبکنه حرارت بدنم خیلی بالا بعد سمت چپ درد میکنه بعد یههو نافم تیر میکشه بعد امروز عصری بی بی،چک زدم دیدم منفی به نظرتون زود تست زدم
0
1400/02/09
سوال کننده
عزیزم به نظرم بزارید از موعدتون بگذره دقیق تره چون ممکنه مثل من گیج بشید
0
1400/02/09
منا محمدی
غزاله جون به نظرت کی بدم
0
1400/02/09
منا محمدی

0
1400/02/09
سوال کننده
عزیزم دو سه روز از موعد گذشت بزار
1
1400/02/09
منا محمدی
ممنون گلم😍😘
0
1400/02/09
سوال کننده
عزیزی گلم
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
مارک روژین خیلی خوبه
0
1400/02/09
منا محمدی
بچه ها میگم سما چیزی تو بی بی چکم مبینید
0
1400/02/09
منا محمدی
من دیروز باید پریود میشدم نشدم وعلائم خیلی،اندفعه فرق داره به نطرتوم دیروز زود بی بی چک زدم
1
1400/02/09
منا محمدی
بچهها دعا کنید من باردار باشم چون ت ایندفعه خیلی حس دلرم بدنم حرارتش خیلی باا ایندفع نوک سینه هام درد مکنه ولی قبلا کنارهای سیتم در دمیکرد پهو سمت چبپ بعد سمت راست وایندفعه زیر دلم حالتی داره دردش، مثل شکم سرما بخوره اون طوریه
0
1400/02/09
سوال کننده
عزیزم داخل عکس چیزی معلوم نیست انشاالله که باشی عزیزم شنبه بزن باز ببین چطوریه
1
1400/02/09
سوال کننده
انشاالله به حق این ماه عزیز هرکس بچه مبخواد خدا دامنشو سبز کنه بعد خدا نگاهی به منم بکنه انشاالله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



778

