سلام ب همگی
خانم ها اونایی ک لک لانه گزینی دیدن و باردار بودن بعد از لک تا کی درد سینه رو داشتن.من دیروز ی لک دیدم گفتن یا پری در راه یا لانه گزینی.سنگینی و درد سینه هم قشنگ حس میکردم.اون لک رو دیگه ندیدم ولی درد سینه هام خوابیده و الان دیگه نیست.آیا این یعنی اگه اون لک لانه گزینی بوده باشه با رفتن درد سینه یعنی لانه گزینی ناموفق بوده؟
لک رو۲۶ سیکل دیدم و امروز ۲۷ سیکل هستم.سیکل ۳۰ روزه
پرسش (1400/02/09):
سوالم در مورد درد سینه هستش
546
33
1400/02/09
سوال کننده
0
1400/02/09
الهه م
عزیزم من تو دوتا بارداری قبلی لک داشتم اما درد سینه خیلی مشهود نداشتم
اما این دفعه درد سینه دارم یه روز شدیده و یه روز کم
اما این دفعه درد سینه دارم یه روز شدیده و یه روز کم
0
1400/02/09
سوال کننده
من درد سینه رو دیروز داشتم ولی امروز ن
هیچ وقتم این درد از علایم پریودیم نبود.اولین بار بود تجربه ش کردم
هیچ وقتم این درد از علایم پریودیم نبود.اولین بار بود تجربه ش کردم
0
1400/02/09
سوال کننده
خودم احتمال میدم پریود بشم چون شنیدم درد سینه بعد از لانه گزینی ادامه داره
0
1400/02/09
elham kurd
من امروز ۳۸ روزه پریود نشدم تست هم ندادم ولی سینه هام بیشتر سینه ی راستم گاه گاهی نوکش تیر میکشه مثلا دیروز بعدازظهر تیر کشید شبم تیر کشید
0
1400/02/09
سوال کننده
خب چرا بی بی نمیزنی عزیزم؟
0
1400/02/09
Eli B
سلام فهیم
درد سینه اوایل مداوم نیست
تو هفته های الان ما درد سینه خیلی زیادد میشه
ب نظرم بهش فکر نکن
بذار روز موعدت بی بی بزن
درد سینه اوایل مداوم نیست
تو هفته های الان ما درد سینه خیلی زیادد میشه
ب نظرم بهش فکر نکن
بذار روز موعدت بی بی بزن
0
1400/02/09
Eli B
انشالا مثبته
0
1400/02/09
Eli B
بی بی چک یا از ندادین؟
0
1400/02/09
Ati ♧
نه بابا اصنم اینجوری نیس... اتفاقا منم سینه درد داشتم.سینه دردمم از علائم همیشگیه پریودیم بود.ولی وقتی که پریود میشدم دردش خوب میشد.اینبار با کمال تعجب هنوز به پریودیم نرسیده بودم دردش خوب شد
0
1400/02/09
Ati ♧
دقیقا برا همینم شک کردم و بی بی چک زدم
1
1400/02/09
سوال کننده
سلام عزیزم نمیدونم امید بخدا
شوهرم ک میگه تا پری نیاد امید هست،😅😅😅😅
شوهرم ک میگه تا پری نیاد امید هست،😅😅😅😅
0
1400/02/09
Ati ♧
ان شالله که جواب میگیری
0
1400/02/09
Ati ♧
من دو سه سال اقدام بودم نمیشد
0
1400/02/09
Ati ♧
الانم هی استرس دارم بینم ساک تشکیل میشه.پوچ نباشه.قلبش تشکیل بشه.بچه سالم باشه
0
1400/02/09
Ati ♧
باور کن اوموقع که باردار نمیشدم استرسم خیلی کمتر از الان بود
0
1400/02/09
سوال کننده
حالا من قبل پری هیچ وقت درد سینه نداشتم.پریشب ی لک دیدم با درد سینه ک تا دیشب دردش بود.امروز دیگه ن نیست معمولیه
0
1400/02/09
Ati ♧
بدن با بدن فرق میکنه.اگه از موعدت گذشته یا وقتشه بی بی بزن خیال خودت راحت بشه
0
1400/02/09
سوال کننده
عزیزم نگران نباش انشالله همه ی مراحلش ب خوبی پیش میره
0
1400/02/09
سوال کننده
ن ۴ روز مونده
0
1400/02/09
Ati ♧
پس این ۴روزم صبر کن
0
1400/02/09
Ati ♧
ان شاالله که مثبته
0
1400/02/09
سوال کننده
شوهرم میگه بیا نشگونت بگیرم دردت بیاد
شماها عادت کردین درد داشته باشین،😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
شماها عادت کردین درد داشته باشین،😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
0
1400/02/09
سوال کننده
امید بخدا انشالله🤲🤲
0
1400/02/09
elham kurd
نه ندادم، دیشب ساعت پنج بیدار شدم اصلا نخوابیدم لبام تند تند خشک میشد خواب پریشان میدیدم
0
1400/02/09
elham kurd
منم نزدیکای پریودی سینه هام سنگین شده و نوکش حساس ولی الان از موعدم گذشته گاه گاهی تیر میکشن
0
1400/02/09
فاطمه نوروزی
سلام عزیزم منم تا ۱۲هفته و ۵ روز درد سینه داشتم بعد دیگه درد سینم قطع شد رفتم سونو گفتن ایست قلبی کرده جنین امیدوارم تو این جوری نشده باشی
0
1400/02/09
سوال کننده
انشالله خدا جاشو برات سبز کنه گلم
ولی من هنوز معلوم نیست باردارم یا ن،😅😅😅😅
ولی من هنوز معلوم نیست باردارم یا ن،😅😅😅😅
0
1400/02/09
سوال کننده
تازه امروز ۲۷ سیکلمم
0
1400/02/09
Eli B
آره واقعا 😁😁
نگران نباش
انشاالله مثبته
نگران نباش
انشاالله مثبته
0
1400/02/09
فاطمه نوروزی
فکر کردم بارداری😂😂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ایا قرمز شدن جای واکسن طبیعیه؟
- سلام. میشه بگین آزمایش چی برام نوشتن؟
- آزمایش اسپرم نرمال چگونه است؟
- بارداری با قرص کلومیفن ۵۰
- بااین چیزا باردارم یانه؟؟؟
- به نظرتون بی بی چکم مثبته؟
- 💛💛💛خانومای گل میشه جواب سوالم رو بدین💛💛💛
- سلام. دوستای خوبم میشه جواب سوالمو بدین💛
- خانوما میشه جواب بدین به من اقدام کردم خیلی حالم گرفتس
- اقدام بارداری لکه بینی




