سلام دوستان یه سوال اورژانسی داشتم
سلام دوستان خواهش میکنم هر که بلده جواب بده خیلی استرس دارم .تو هفته نهم بارداری هستم انروز نزدیکی داشتم بعدش خونریزی داشتم. بنظرتون برا بچم مشکلی پیش اومده. خواهش میکنمراهنمایم کنید
سلام خانما هر کسی ک تجربه داره لطفا راهنماییم کن
بچه من ۲ ماهشه ب شدت بغلی شده اصلا روی زمین نمیمونه باید سرپا بگردونیش،موقع خوابشم باید تو بغل سرپا تکونش بدیم تا بخوابه چیکار کنم ک اینا از سرش بیوفته دیگ این مدلی ب خواب نره؟
یه سوال دیگم دارم اینکه شوهرم کلافه شد شروغ کرد تند تند تکون دادن بچه بعد شنیدم ک خیلی خطرناک این کار بنظرتون اگ مشکلی واسش پیش میومد همون موقع مشخص میشد خیلی نگرانم
نگه داری انوکساپارین در یخچال
سلام دکتر اوما و دوستان میشه امپول انوکساپارین رو توی یخچال بزارم تا حالا هوا خوب بود بیرون بودن الان چند روزه خیلی هوا گرمه.
نی نی همش گلوله میشه سمت چپم
سلام پزشک اوما و دوستان وقت بخیر
نی نی من همش سمت چپم گلوله میشه طبیعیه این کارش یا مشکلی هست؟
کسی بوده نی نیش همش سمت چپش گلوله بشه
سلام چی کار کنم شیرم چرب بشه؟
سلام خانما.من فک کنم شیرم آبکیه بچم کمبود وزن داره خیلی کوچولوئه چیکارکنم شیرم چرب ومقوی بشه؟ بچم خوب وزن بگیره فقط شیرخودم میخوره
کیست دندان کمک لطفا
خانما کمک کنید
دندونای من اورتودنسی هستش الان لثه ام ی کوچولو باد کرده انکاری ک کیست کرده خیییییلی درد میکنه چیکارکنم بنظرتون ی راه حل بدین ممنونتون میشم
آیا نوزادم کم خونی مینور دارد؟
همسرم مبتلا به کم خونی مینور هستش با توجه به ارثی بودن این نوع کم خونی برا اساس این آزمایش آیا پسرمم مینور داره؟
خوردن تن ماهی در اوایل بارداری
سلام خانم دکتر میخواستم بپرسم تن ماهی تو بارداری ضرر داره مثلا هر یکی دوماه یه بار نصف تن ماهی بخورم؟؟؟الانم هوس کردم میترسم که ضرر داشته باشه
تشخیص نشت کیسه آب
ببخشید من 22هفته هستم و امروز اندازه یه سکه شرتم خیس بود ولی بعد ک خشک شد جاش مونداین ترشح هست یا کیسه آب. بعدش پد گذاشتم خیس نشد فقط ی لکه زرد روش بود
سلام.دوستان نمیدونم امروز چرا احساس میکنم بچه اومده پایین
بچه رو واژنمه خیلی درد داره چکار کنم کسی مثل من بود خیلی نگرانم
سلام،من کم خونی دارم (مینور هستم )فولیک اسید ۵میخورم
سلام،من کم خونی دارم (مینور هستم )فولیک اسید ۵میخورم دکتر مکمل فروفورت گاین داده گفته از هفته ۱۵بخورم میخواستم بدونم با توجه به اینکه مینور هستم و غیر بارداری هم فولیک اسید ۵میخوردم ،الان فولیک اسیدو همچنان باید بخورم یا همون مکمل فرفورت گاین کافیه ؟
تفسیر سونو انومالی لطفا
سلام این جواب سونو انومالی هست ممنونم میشم بررسیش کنید
سفرباهواپیما در۱۰هفته خطریه؟بیاید لطفا
سلام خانوما . کیا تو بارداریشون سفر باهواپیما داشتن؟ من یه هفته دیگه۱۰هفتم تمومه و بلیط داریم برای خونه مامانم اینا . میخاسم ببینم خطریه؟۱ساعت ونیم پروازه
بخور جوش شیرین در بارداری
سلام خانوما، بنظرتون بخور جوش شیرین در دوران بارداری ضرر داره؟؟
برای گرفتگی بینی و درمان سرماخوردگی میخواستم انجام بدم
بارداری طبق تقویم اوما
سلام کیا طبق اوما و تاریخ تخمک گذاریش اقدام کردن و باردار شدن؟
من ماه قبل دقیقا متوجه تخمک گذاریم شدم ولی این ماه طبق اوما دیروز تخمک گذاریم بود ولی علائمی نداشتم
اقدام برای بارداری با تنبلی تخمدان
سلام دوستان میشه منو راهنمایی کنید لطفا
من چندماهه که اقدام کردم برای بارداری دوره هام معمولا ۳۰روزه بود با یکی دوروز اینور اونور. کم کاری تیروئید دارم لووکسین مصرف میکنم دوماه پیش سونو دادم تنبلی تخمدان داشتم دکتر گلوکوفاژ و ویتاگنوس برام نوشت مصرف میکنم ولی الان هرماه ۱۵.۱۶ روز پریودم عقب میفته حدودا ۴۵روز یبار پریودمیشم اصلا زمان تخمک گذاریمو متوجه نمیشم خیلی دارم اذیت میشم میخوام بارداربشم با این وضعیت نمیدونم چکارکنم. میشه راهنماییم کنید چکارکنم ممنون🍀
سلام.پزشک.اوما و دوستان لطفا ازمایش قند عفونت من رو.تفسیر کنید
ازمایش قند و گلوکز لطفا ببینید نرماله یانا
سلام دارو برای دلپیچه
پسرم ۵ سالشه دلپیچه داره دیشب تا الان هم چن باری حالش بهم خورده.
شربت دی سیکلومین بهش دادم با متفورمین.
ولی بی فایده بوده
چیکار کنم تاشب شوهرم نیستش
جلوگیری از بارداری از روش ای یو دی
سلام برا جلوگیری از بارداری ای یودی بهتر است یانه ای یو دی یک نوع دستگاه است. اگه امکانش باشه درباره (ای یو دی)توضیح بدین
جلوگیری از بارداری باروش ای یودی
سلام برا جلوگیری باروش ای یودی بهتره یانه.ای یودی یک نوع دستگاه است یانه توضیح بدین ممنون میشم




