Ooma

سلام دوستان یه سوال اورژانسی داشتم

سلام دوستان خواهش میکنم هر که بلده جواب بده خیلی استرس دارم .تو هفته نهم بارداری هستم انروز نزدیکی داشتم بعدش خونریزی داشتم. بنظرتون برا بچم مشکلی پیش اومده. خواهش میکنمراهنمایم کنید

33 پاسخ 572 بازدید


سلام خانما هر کسی ک تجربه داره لطفا راهنماییم کن

بچه من ۲ ماهشه ب شدت بغلی شده اصلا روی زمین نمیمونه باید سرپا بگردونیش،موقع خوابشم باید تو بغل سرپا تکونش بدیم تا بخوابه چیکار کنم ک اینا از سرش بیوفته دیگ این مدلی ب خواب نره؟
یه سوال دیگم دارم اینکه شوهرم کلافه شد شروغ کرد تند تند تکون دادن بچه بعد شنیدم ک خیلی خطرناک این کار بنظرتون اگ مشکلی واسش پیش میومد همون موقع مشخص میشد خیلی نگرانم

16 پاسخ 534 بازدید


نگه داری انوکساپارین در یخچال

سلام دکتر اوما و دوستان میشه امپول انوکساپارین رو توی یخچال بزارم تا حالا هوا خوب بود بیرون بودن الان چند روزه خیلی هوا گرمه.

10 پاسخ 25,667 بازدید


نی نی همش گلوله میشه سمت چپم

سلام پزشک اوما و دوستان وقت بخیر
نی نی من همش سمت چپم گلوله میشه طبیعیه این کارش یا مشکلی هست؟
کسی بوده نی نیش همش سمت چپش گلوله بشه

14 پاسخ 813 بازدید


سلام چی کار کنم شیرم چرب بشه؟

سلام خانما.من فک کنم شیرم آبکیه بچم کمبود وزن داره خیلی کوچولوئه چیکارکنم شیرم چرب ومقوی بشه؟ بچم خوب وزن بگیره فقط شیرخودم میخوره

13 پاسخ 539 بازدید


کیست دندان کمک لطفا

خانما کمک کنید
دندونای من اورتودنسی هستش الان لثه ام ی کوچولو باد کرده انکاری ک کیست کرده خیییییلی درد میکنه چیکارکنم بنظرتون ی راه حل بدین ممنونتون میشم

8 پاسخ 378 بازدید


آیا نوزادم کم خونی مینور دارد؟

همسرم مبتلا به کم خونی مینور هستش با توجه به ارثی بودن این نوع کم خونی برا اساس این آزمایش آیا پسرمم مینور داره؟

3 پاسخ 1,006 بازدید


خوردن تن ماهی در اوایل بارداری

سلام خانم دکتر میخواستم بپرسم تن ماهی تو بارداری ضرر داره مثلا هر یکی دوماه یه بار نصف تن ماهی بخورم؟؟؟الانم هوس کردم میترسم که ضرر داشته باشه

28 پاسخ 11,029 بازدید


تشخیص نشت کیسه آب

ببخشید من 22هفته هستم و امروز اندازه یه سکه شرتم خیس بود ولی بعد ک خشک شد جاش مونداین ترشح هست یا کیسه آب. بعدش پد گذاشتم خیس نشد فقط ی لکه زرد روش بود

9 پاسخ 616 بازدید


سلام.دوستان نمیدونم امروز چرا احساس میکنم بچه اومده پایین

بچه رو واژنمه خیلی درد داره چکار کنم کسی مثل من بود خیلی نگرانم

19 پاسخ 522 بازدید


سلام،من کم خونی دارم (مینور هستم )فولیک اسید ۵میخورم

سلام،من کم خونی دارم (مینور هستم )فولیک اسید ۵میخورم دکتر مکمل فروفورت گاین داده گفته از هفته ۱۵بخورم میخواستم بدونم با توجه به اینکه مینور هستم و غیر بارداری هم فولیک اسید ۵میخوردم ،الان فولیک اسیدو همچنان باید بخورم یا همون مکمل فرفورت گاین کافیه ؟

4 پاسخ 377 بازدید


تفسیر سونو انومالی لطفا

سلام این جواب سونو انومالی هست ممنونم میشم بررسیش کنید

6 پاسخ 4,620 بازدید


سفرباهواپیما در۱۰هفته خطریه؟بیاید لطفا

سلام خانوما . کیا تو بارداریشون سفر باهواپیما داشتن‌؟ من یه هفته دیگه۱۰هفتم تمومه و بلیط داریم برای خونه مامانم اینا . میخاسم ببینم خطریه؟۱ساعت ونیم پروازه

32 پاسخ 539 بازدید


بخور جوش شیرین در بارداری

سلام خانوما، بنظرتون بخور جوش شیرین در دوران بارداری ضرر داره؟؟
برای گرفتگی بینی و درمان سرماخوردگی میخواستم انجام بدم

5 پاسخ 3,908 بازدید


بارداری طبق تقویم اوما

سلام کیا طبق اوما و تاریخ تخمک گذاریش اقدام کردن و باردار شدن؟
من ماه قبل دقیقا متوجه تخمک گذاریم شدم ولی این ماه طبق اوما دیروز تخمک گذاریم بود ولی علائمی نداشتم

222 پاسخ 714 بازدید


اقدام برای بارداری با تنبلی تخمدان

سلام دوستان میشه منو راهنمایی کنید لطفا
من چندماهه که اقدام کردم برای بارداری دوره هام معمولا ۳۰روزه بود با یکی دوروز اینور اونور. کم کاری تیروئید دارم لووکسین مصرف میکنم دوماه پیش سونو دادم تنبلی تخمدان داشتم دکتر گلوکوفاژ و ویتاگنوس برام نوشت مصرف میکنم ولی الان هرماه ۱۵.۱۶ روز پریودم عقب میفته حدودا ۴۵روز یبار پریودمیشم اصلا زمان تخمک گذاریمو متوجه نمیشم خیلی دارم اذیت میشم میخوام بارداربشم با این وضعیت نمیدونم چکارکنم. میشه راهنماییم کنید چکارکنم ممنون🍀

38 پاسخ 606 بازدید


سلام.پزشک.اوما و دوستان لطفا ازمایش قند عفونت من رو.تفسیر کنید

ازمایش قند و گلوکز لطفا ببینید نرماله یانا

22 پاسخ 352 بازدید


سلام دارو برای دلپیچه

پسرم ۵ سالشه دلپیچه داره دیشب تا الان هم چن باری حالش بهم خورده.
شربت دی سیکلومین بهش دادم با متفورمین.
ولی بی فایده بوده
چیکار کنم تاشب شوهرم نیستش

37 پاسخ 584 بازدید


جلوگیری از بارداری از روش ای یو دی

سلام برا جلوگیری از بارداری ای یودی بهتر است یانه ای یو دی یک نوع دستگاه است. اگه امکانش باشه درباره (ای یو دی)توضیح بدین

1 پاسخ 408 بازدید


جلوگیری از بارداری باروش ای یودی

سلام برا جلوگیری باروش ای یودی بهتره یانه.ای یودی یک نوع دستگاه است یانه توضیح بدین ممنون میشم

6 پاسخ 332 بازدید