منم امشب درد پریودی داشتم رفتم بیمارستان معاینم کرد خیلی ترسیدم 😭
کاش اجازه نمیدادم
نزارین معاینه داخلیتون کنن تو این هفته بارداری
دور از جون باعث زایمان میشه
منم فردا قراره معاینه شم ببینم میتونم طبیعی باشم یانه
عزیزم ...
اگر معاینه ام میکنه واسه تحریک دهانه رحم که نیست
فقط خیلی اروم انگشتش رو میزاره ببینه دهانه رحمت بازه یا نه دستکشش خیس میشه یا شبیه ترشحات عفونت میاد رو دستش
غزل خانم معاینه شدی الان لکه بینی نداری؟؟
یعنی خطرناک نیست؟ من دیشب معاینه شدم خیلی پشیمونم، یکم ترشح قهوه ای کمرنگ دارم، خیلی ترسیدم 😭
فقط تا صبح زیر دلم درد میکرد الان چن ساعتیه قطع شده
امروز صبح رفتم زایشگاه چون حس میکردم ابریزش دارم یکم میخواس دوباره معاینم کنه😐😐😐اصلاااا اجازه ندادم خودش خوب شد
منم خداروشکر لکه بینیم قطع شد، کار خوبی کردی نباید اجازه بدیم معاینمون کنن
بچه ها معاینه لگن هفته چند انجام میشه ؟ که ببینن طبیعی میتونه طرف یانه