سلام کم خونی فقر آهن دارید ، فرنتین باید بالای ۳۰ باشه ، کمبود ویتامین دی هم دارید ، سابقه شن یا سنگ کلیه نداشتید ؟ پاپ اسمیر هم خوبه
سلام ممنون نه سابقه شن و سنگ کلیه نداشتم
البته من این آزمایش رو زمانی که پریود بودم انجام دادم تاثیری داره توی ذخیره آهن
در ذخیره آهن نه ولی در خون ادرار تاثیر دارد