سلام مامانا دخترم امروز واکسن دو ماهگیشو زد اشکال نداره اگه تو ننی تابش بدم تا خوابش ببره؟؟؟
قطره استامینوفن و تا کی باید ادامه بدم ؟
پرسش (1400/01/30):
واکسن دو ماهگی نوزاد
366
63
1400/01/30
سوال کننده
0
1400/01/30
سوال کننده
یعنی منظورم اینه تو ننی تکونش میدم طوری نیس؟
0
1400/01/30
سوال کننده
بچه ها یه نیم استین و یه شلوار فقط بهش پوشوندم میشه یه ملافه کوچیک بندازم روش؟میترسم گرمش بشه
1
1400/01/30
🥰🥰 😍
قطره را روز اول هر۴ساعت روز دوم هر۶ساعت و روز سوم اگه تب کرد بده اگه نکرددیگه روز سوم را نده
امشب حواست باشه تب نکنه مدام چک کن هر ۲ساعت هم بهش شیر بده
امشب حواست باشه تب نکنه مدام چک کن هر ۲ساعت هم بهش شیر بده
1
1400/01/30
🥰🥰 😍
اگه دیدی جاش ورم کرد یا بچه بی قراری میکرد روز اول کمپرس سرد وروز دوم کمپرس گرم بذار
0
1400/01/30
🥰🥰 😍
من فقط دوبار روز اول کمپرس سرد گذاشتم
یه حوله را گذاشتم توی فریزر بعدهم گذاشتم روی پای پسرم ک اذیت نشه بهتراز یخه
یه حوله را گذاشتم توی فریزر بعدهم گذاشتم روی پای پسرم ک اذیت نشه بهتراز یخه
0
1400/01/30
سوال کننده
تو ننی تکونش بدم اشکال نداره عزیزم؟؟
0
1400/01/30
🥰🥰 😍
اشکال نداره
1
1400/01/30
سوال کننده
اره منم پارچه گذاشتم تو یخچال
0
1400/01/30
خانم گل .
قطره تا هر. وقت تب داشت
0
1400/01/30
🥰🥰 😍
استامینوفن ک بهش میدی بچه خوابه بیشتر مواقع ولی همش چک کن تب نکنه البته واکسن دوماهگی خوبه ۴ماهگیه بده خدا بدادم برسه😕
0
1400/01/30
سوال کننده
تبش اگه احساس کردم بدنش داغه بگیرم یعنی دست میزنم به بدنش اگه گرم نبود نیاز نیس حتما تب سنج بزارم؟؟
0
1400/01/30
سوال کننده
وای
0
1400/01/30
🥰🥰 😍
اگه حس کردی داغه با تب سنج بگیر
0
1400/01/30
سوال کننده
خیلی استرس دارم
0
1400/01/30
🥰🥰 😍
منم مثل شما بودم 😣
0
1400/01/30
سوال کننده
الان از استرس یه نیم استین و شلوار پوشوندم دیگه میترسم روش ملافه بندازم
0
1400/01/30
خانم گل .
ب این زودی ک. تب نمیکنه
0
1400/01/30
سوال کننده
دستاشم هی میپره باید قنداقش کنم اما میترسم گرم بشه بدنش
0
1400/01/30
🥰🥰 😍
ببین اگه پاهاش یخه یه ملافه نازک بنداز ولی اگه خوبه نمیخواد فقط دما اتاق متعادل باشه
0
1400/01/30
سوال کننده
نمیدونم تجربه ندارم که
0
1400/01/30
سوال کننده
دما اتاق ۲۶ همیشه
0
1400/01/30
🥰🥰 😍
منم هرشب قنداقش میکنم
توشب سرد تره اشکال نداره منمه قنداقش کردم
توشب سرد تره اشکال نداره منمه قنداقش کردم
0
1400/01/30
سوال کننده
اره شب میبندمش
0
1400/01/30
🥰🥰 😍
خوبه
0
1400/01/30
سوال کننده
تا کی دستاشون میپره؟؟
0
1400/01/30
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/01/30
🥰🥰 😍
نمیدونم حالا میخوام برم سوال کنم ازبقیه چون اگه نبندم دستاش را نمیخوابه همش دستش را میزنه تو صورتش
0
1400/01/30
سوال کننده
اره دقیقا
0
1400/01/30
سوال کننده
دختر منم صورتشو داغون کرده
0
1400/01/30
سوال کننده
اصلانم نمیزاره قنداقش کنم باید اول بخوابونم بعد یه طوری که نفهمه بپیچم دورش
0
1400/01/30
🥰🥰 😍
بچه من از خداشه میگه منا قنداق کن ک بخوابم عادت کرده😂
0
1400/01/30
🥰🥰 😍
یعنی وقتی نبندمش ۵دقیقه میخوابه وخودشا بیدار میکنه
0
1400/01/30
سوال کننده
وای نه دختر من دستاش بسته باشه اینقد اعتراص میکنه اخه از اول یادش ندادم حالا چون دستاش میپره مجبورم ببندم اگه نه به قول شما صد بار خودشو بیدار میکنه
0
1400/01/30
سوال کننده
امید داشتم تا سه چار ماهگی تموم بشه این حالت
0
1400/01/30
🥰🥰 😍
خب من خیلی وقته میبندمش😄
0
1400/01/30
سوال کننده
خیلی خوب کردی من تجربه نداشتم
0
1400/01/30
🥰🥰 😍
ن تمومی نداره نمیدونم چرا همش دستاش توصورت وچشماشه
0
1400/01/30
سوال کننده
ای بابا
0
1400/01/30
🥰🥰 😍
شبا نیم ساعت ب نیم ساعت بیدار میشد داشتم دیوونه میشدم دیگه
1
1400/01/30
سوال کننده
اره دقیقا میدونم چی میگی
0
1400/01/30
سوال کننده
عزیزم دستت درد نکنه راهنماییم کردی
0
1400/01/30
🥰🥰 😍
قربانت،❤️
0
1400/01/30
سوال کننده
میگم پاشو تکون میده دردش میگیره
0
1400/01/30
سوال کننده
تا کی این درد هست
0
1400/01/30
سوال کننده
؟
0
1400/01/30
سوال کننده
بچه ها تب بچه ام ۳۷.۲
0
1400/01/30
سوال کننده
چجوری بیارمش پایین؟
0
1400/01/31
samira khanoom خانم
شادی من باید واسه بچه م ننو بگیرم بغلی شده ننو خوبه ....؟عکسشو نیزاری ببینم گلم
0
1400/01/31
samira khanoom خانم
از این دارم ها
0
1400/01/31
samira khanoom خانم

0
1400/01/31
samira khanoom خانم
مگه واکسنمیزنن نباید روشون چیزی بندازیم ..سردشوننمیشه
0
1400/02/01
سوال کننده
نه چیزی ننداز گرمشونه دما بدنشون میره بالا اما جلو باد کولر و اینا هم نذاری که سرما بخوره تو دما معمولی اتاق
0
1400/02/01
سوال کننده
والا من خودم با طناب بستم یه چیز ساده اس اما اماده هاشم خب هست ولی واسه یه وقتایی خوبه میزارم توش میخابه اره خیلی خوبه
0
1400/02/01
سوال کننده
من هنوز تخت کنار مادر نگرفتم براش
0
1400/02/01
samira khanoom خانم
ببینم عکسشو
0
1400/02/01
samira khanoom خانم
منم درست کنم
0
1400/02/01
samira khanoom خانم
عکسشو بببینم
0
1400/02/01
samira khanoom خانم
تخت کنار نادر اصلا استفاده منشدد
0
1400/02/01
samira khanoom خانم
روتخت کنار خودم نیخوابه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




