سلام دوستان،چرا من تو یه ماه دوبار پریود شدم؟؟دفعه اول پریودیم ۵ فروردین بود که طبق همیشه طولش ۵ روز پریودشدم و خونریزیم هم مث همیشه بود،اما دفعه دوم که ۲۸ فروردین بود دو روز لکه بینی قهوه ای داشتم روز سوم و چهارم فقط چن قطره خون ازم اومد،بعدش هم تمام شد،دلیلش چیه؟؟من هیچ وقت اینجوری نشدم همیشه پریودم منظم بوده،کسی بوده مث من شده باشه؟؟ممنون میشم جواب بدین😘
0
1400/02/08
وندا ❤️
بی بی چک زدی؟!
0
1400/02/08
وندا ❤️
چون با توجه به علائمی ک گفتی مقدار خون ریزی و تاریخت احتمال لانه گزینی بوده تو اون تاریخ اگر درست حساب کرده باشم پنج روز ک پریود بودی میشه ده فروردین تا 28 ک اون مقدار خون دیدی طرفای لانه گزینی بوده!
0
1400/02/08
وندا ❤️
سونو واژینال رفتی تا حالا مشکلی نداری؟!
0
1400/02/08
سوال کننده
بعد از خونریزی تست زدم منفی بود دیگه نزدم
0
1400/02/08
سوال کننده
نمیدونم هیچ موقعه اینجوری نشدم
0
1400/02/08
سوال کننده
پارسال رفتم مشکلی نداشتم،دیگه نرفته م
0
1400/02/08
وندا ❤️
زود بوده اگر لانه گزینی بوده چن روز بعد مثبت میشه
0
1400/02/08
وندا ❤️
پس الان تست بزن منفی بود برو دکتر
0
1400/02/08
سوال کننده
به نظرت فردا بزنم نشون میده؟
0
1400/02/08
وندا ❤️
اره دیگه
0
1400/02/08
سوال کننده
باشه فردا برم بخرم بزنم
0
1400/02/08
سوال کننده
دکتر واسه چی؟
0
1400/02/08
وندا ❤️
اعلان روشن میزارم ان شالله با خبر خوب بیای
0
1400/02/08
سوال کننده
دل درد و کمر درد هم دارم
0
1400/02/08
وندا ❤️
ببین علت چی بوده
1
1400/02/08
سوال کننده
باشه عزیزم ممنون از لطفت😘
0
1400/02/08
وندا ❤️
احتمال بارداری هست
0
1400/02/08
وندا ❤️
شبت بخیر
1
1400/02/08
سوال کننده
انشاالله عزیزم
0
1400/02/08
سوال کننده
ممنون عزیزم شب بخیر
0
1400/02/08
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
1
1400/02/08
وندا ❤️
فدات
0
1400/02/09
سوال کننده
سلام عزیزم من تست زدم متاسفانه منفی شد
0
1400/02/09
وندا ❤️
سلام عزیزم الهی ولی خوب ی سر برو دکتر ببین علت چی بوده
0
1400/02/09
وندا ❤️
بلا به دور ان شالله زود خبر بارداریتو بشنوم
1
1400/02/09
سوال کننده
باشه عزیزم ممنون😘
1
1400/02/09
سوال کننده
انشاالله عزیزم همچنین برا شما😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



401

