سلام من ۶ روز دیگه موعد پریودیمه ولی الان درد زیر شکم و کمر درد دارم قرص ضد بارداری هم مصرف میکنم ولی الان دو سه روزه نوکسینه هام بشدت درد میکنه هموقتی خودم دست میزنم هم موقع شیر خوردن بچم خیلی درد دارم اسهال هم هستم میشه کمکم کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



404
1400/02/08





