سلام خانومای عزیز.هفته ۱۹ هستم.دو هفته پیش عفونت ادراری گرفتم و دکترم قرص داد علایمش قطع شده فعلا فردا میرم دوباره ازمایش بدم.ولی دو روزه خارش در قسمت بیرونی واژن دارم.بنظرتون از چیه؟عفونته؟یا عادیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



405
1400/02/08







