Ooma
پرسش (1400/02/08):

در مورد غذای کمکی

سلام پسرم تازه رفته تو ۶ ماه. رفلاکس داشتو یکمم داره هنوز. بنظرتون شروع کنم فرنی دادنو؟؟؟

اره بابا
دکتر به من گفت از ۴ ماهگی شروع کنم
پسر منم رفلاکس داره
هر چه زودتر شروع کنی رفلاکسش سریعتر تموم میشه
منم ۴ ماه شروع کردم
میخواستم ببرمش دکتر با نظر اون شروع کنم ولی تاندون مچم کش اومده مجبور شدم بیام شهرستان مامانم ترو خشکش کنه . مامانمم گیرداده میگه شروع کن بچه گرسنه میمونه 😐
خب من ۴ ماهگی برده بودم واکسن گفت وزنش خوبه
بچه منم وزنش خوبه ولی 4 ماه شروع کردم
سلام بله فرنی مشکلی ندارد اما برای رفلاکس لعاب برنج و بادام ندهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه