دکتر به من گفت از ۴ ماهگی شروع کنم
هر چه زودتر شروع کنی رفلاکسش سریعتر تموم میشه
میخواستم ببرمش دکتر با نظر اون شروع کنم ولی تاندون مچم کش اومده مجبور شدم بیام شهرستان مامانم ترو خشکش کنه . مامانمم گیرداده میگه شروع کن بچه گرسنه میمونه 😐
خب من ۴ ماهگی برده بودم واکسن گفت وزنش خوبه
بچه منم وزنش خوبه ولی 4 ماه شروع کردم
سلام بله فرنی مشکلی ندارد اما برای رفلاکس لعاب برنج و بادام ندهید