سلام باید دید علت هیدروسالپنکس چیست اگر عفونت باشه که پزشک آنتی بیوتیک تجویز. میکنه اگر آندومتریوز باشه که اغلب با جراحی ضایعات برداشته میشه ، یا کلا جراحی لوله آسیب دیده و برداشت آن است ، روش اسکلروتراپی نوع دیگری از درمان است .
دکتر جان احتمال بارداری هست؟؟؟
نه اندومتریوز ندارم
ففط لوله ها خصوصا راست هیدرو سالپنکس